luciene Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Bedankt Water, dit zijn de reacties waar we wat aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 En ik zou er beter aan doen geen olie op het vuur te gooien maar mn emmertje loopt ff over.Niet slim, BB 'moet' soms beter nadenken voordat ze wat zegt.Soothe, dat ik je rauw lustte bedoelde ik wel zo maar had ik niet moeten zeggen. Niet wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Gewist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Gewist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Wel wil ik Marco en Mies even welkom op dit forum wensen en jullie veel sterkte toewensen.Hoop dat jullie baat hebben bij het forum en alcohol de baas kunnen worden!groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Had 3 dezelfde berichtjes, dus er maar 2 gewist.Het gaat goed met me hoor, maar het bericht bleef hangen. Vroeg me altijd al af hoe mensen 2 dezelfde berichten op dit forum konden krijgen. Nu het kwartje is gevallen. Het is mij dus 3 x gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Niet lachen Bambam!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Gem, er is altijd baas boven baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Natuurlijk. Natuurlijk. Natuurlijk. (dit is expres) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 BB, No problem!Maar ik leef vadaag als een monnik. Kan er ook niets aan doen.Komt met ons allen wel goed.We zijn toch allemaal met het zelfde sop overgoten.Take it easy. Let's bygones be bygones.Bye Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Joann, goed van je dat je dit zo eerlijk met ons allen deelt. Ik wens je toe dat er een last van je schouders is gevallen en het je gaat lukken adb te worden en te blijven. Achterom kijken heeft geen zin, er is alleen NU. Je hebt NU schoon schip gemaakt en dat geft ruimte om verder te kunnen gaan. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Soothe, let bygones be bygones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Dag allen, ik moet rennen.... ennuh, wees lief voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Ga ff eten maken en wat opruimen in huis (hard nodig). Ben er straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hoi Joann,Bedankt voor je uitleg, is helder en duidelijk. Probleem is voor mij opgelost.Hopelijk kun je nu met een schone lei verder.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hai Gem, ga jij ff opruimen en eten maken . Zie je later weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Joann, Wil nog even reageren op je bericht. Eigenlijk kan en wil ik niets anders zeggen als wat ik vanmorgen ook aan je schreef in mijn pbtje. Gewoon vooruitkijken je hebt met dit bericht een keuze gemaakt en dat is alleen maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hoi Shooty,Is het niet beter om uit te loggen als je hebt gedronken?? Want volgens mij, krijgen we zo een uitspraken en gezegden die kant nog wal raken.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Ben er weer, we gaan later eten, dochterlief moet zich nog optutten. Gaat vanavond weer de hort op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Sandra, als mosterd na de maaltijd wil ik je nog even zeggen dat ik het goed vind wat je vandaag op je werk hebt gedaan. Kies voor jezelf en zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Hoi Marieke,Soothy doet mij ook denken, aan iemand uit een grijs verleden, dus daarin sta je niet alleen.Heb een fijne avond.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 @Ferry, Joann had een goede discussie samenvatting gemaakt met een vooruitziende blik. Ik krijg namelijk ook zo'n gevoel van pfffffffffffffffffffffffffffff. Kun je dit soort opmerkingen aan Marieke in een pbtje doen aub. Dit voegt niets zinnigs toe aan de discussie maar lijkt meer op ouwe wijven praat. Sorry hoor maar je kunt ook gewoon lekker ophouden. En misschien is het ook verstandig dat je leest wat er geschreven wordt dan kom je ook niet tot conclusies die er niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Luciene.foutje.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 gekuist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden