Spring naar bijdragen

dinsdag 26-06-2007


joann

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ik zou er beter aan doen geen olie op het vuur te gooien maar mn emmertje loopt ff over.
Niet slim, BB 'moet' soms beter nadenken voordat ze wat zegt.

Soothe, dat ik je rauw lustte bedoelde ik wel zo maar had ik niet moeten zeggen. Niet wijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had 3 dezelfde berichtjes, dus er maar 2 gewist.
Het gaat goed met me hoor, maar het bericht bleef hangen. Vroeg me altijd al af hoe mensen 2 dezelfde berichten op dit forum konden krijgen. Nu het kwartje is gevallen. Het is mij dus 3 x gelukt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, goed van je dat je dit zo eerlijk met ons allen deelt. Ik wens je toe dat er een last van je schouders is gevallen en het je gaat lukken adb te worden en te blijven. Achterom kijken heeft geen zin, er is alleen NU. Je hebt NU schoon schip gemaakt en dat geft ruimte om verder te kunnen gaan. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ferry, Joann had een goede discussie samenvatting gemaakt met een vooruitziende blik. Ik krijg namelijk ook zo'n gevoel van pfffffffffffffffffffffffffffff.

Kun je dit soort opmerkingen aan Marieke in een pbtje doen aub. Dit voegt niets zinnigs toe aan de discussie maar lijkt meer op ouwe wijven praat. Sorry hoor maar je kunt ook gewoon lekker ophouden. En misschien is het ook verstandig dat je leest wat er geschreven wordt dan kom je ook niet tot conclusies die er niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...