Spring naar bijdragen

Pluk de dag


Fauve

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

morgen fauve ,
en ik aan het wachten tot iemand een draadje opende :-))
aan jou ook een fijne dag fauve .
rudy mooi berichtje was dat van gisteren , het bewijst hoe met de tijd alles kan veranderen als men er zelf maar in gelooft en het tijd heeft .
tolie susces voor vandaag
stien ik zag dat je jarig bent hiep hiep hoera :-))
er zijn inderdaad meer mensen bij gekomen , hoe meer zielen hoe meer steun , maar soms is het inderdaad nog moeilijk bij te houden maar ik doe mijn best :-))
mag ik jullie allemaal een fijne adb dag wensen ik doe mee
hier is het aan het regenen ;-((
de omzet van paraplu verkoop in belgie is x3 ten opzichte van vorig jaar ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fauve, Blacky een goedemorgen,
Mijn eerste dag heb ik goed doorgeslpen. Ben vandaag wel wat gamel in lijf maar heb besloten toch te werken. Gister heb ik heel veel nagedacht en heb besloten om iets aan mijn boosheid te doen. Dus vandaag is voor mij de dag dat ik met name alert zal zijn op mijn boze reactie en wanneer het optreedt en hoe ik ermee opga. Ik kreeg gister gewoon een brillaint idee. Elke dag een gevoel als thema nemen voor mezelf en kijken wat het met me doet.
Voor allen een heel fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je verjaardag Stien! Moet je er nu toch aan geloven, en word je nu eindelijk 27? Dat zal een hele overgang zijn, na jaren 26 te zijn gebleven. Een jaar ouder is niet zo erg, het is voor jou een welbesteed jaar geweest, waarin je ook een stukje wijzer bent geworden!;)

Allemaal een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Hieperdepiep Hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag! :present::moon::rose::):rose::moon::present:

@Fauve,
:rose:

@Blacky,
In 1987 zouden mijn man en ik gaan brommen in Luxemburg, van vanaf eind juni was het toen al heel regenachtig en zo koud dat we de vloerbedekking aan hadden. We zijn toen met een last minute boeking naar Rodos gegaan.

@Sandra,
Heel goed bedacht, ik hoop dat je gedachte voor vandaag ook helpt bij je doel om te stoppen.

@Anna,
:rose:


Iedereen die vandaag een mijlpaal (een dag, een week, een maand enz...) heeft bereikt: proficiat.

Laten we er vandaag weer een dag bij doen.

Het is vreselijk somber hierbuiten, ik zal dus zelf moeten stralen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik mij hier op het forum aanmeldde waren er iets van 370 of 380 geregistreerde gebruikers. Ik zie dat dat er nu al 445 zijn. Dat is bijna 20 mensen per maand erbij.
Dit geeft wel aan dat er veel mensen in Nederland en Vlaanderen een probleem hebben met alcohol.

aangepast: ik was Vlaanderen vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja... ik tel ook nog steeds in dagen. Hou het allemaal bij in een agenda (die ligt nu natuurlijk ff in het andere huis) en zie dat toch als een teken dat ik er tussen mijn oren nog wel mee bezig ben, ondanks het feit dat het niet-drinken me redelijk makkelijk afgaat (stukje hout, klopklopklop... ).

Afgelopen weekend kwam de buurman me bedanken voor het verzorgen van zijn huisdier terwijl hij 2 weken op vakantie was. Hele grote fles Belgisch bier... ik heb gewoon gezegd "dat is een hele mooie fles, maar ik drink geen alcohol, geniet er zelf maar even mee na van je vakantie..." en toen ik een paar uur later weer thuiskwam van een ritje had-ie m'n heg geknipt... mooi he?

Gisteren zou ik blijven eten bij mijn vriendin, ik had gevraagd "neem je ook een blikje alcoholvrij bier mee?", toen ik daar kwam had ze zelf ook al een blikje open onder het mom van "ik wilde ook eens kijken of dat lekker is, maar ik proef geen verschil hoor!" dus ik kijk nog eens, is het gewoon 5% bier... doe mij maar een glas water dan... :D

Heee nu ik dit typ: humor is een superwapen tegen gremlins! Sinds ik niet meer drink kan ik toch wel weer veel beter alles relativeren, en de humor van de dingen inzien, en de kleine schoonheid in de wereld... reed onlangs nog 's avonds in de schemering, staat er zomaar een ree langs de kant van de weg, ik blijf naar haar kijken, zij keek mijn auto helemaal na... die ik vervolgens bijna om een boom vouwde... prachtig moment...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,

Een fijne buurman, dat hij dan zomaar even je heg snoeit.
Je vriendin moet eens een brilletje kopen. :)
Het is goed om de dingen te relativeren en van reeën langs de weg te genieten, maar je moet wel blijven opletten waar je rijdt. Goed dat die boom je aandacht nog op tijd kon trekken. pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langs de kust enige tijd onstuimig met stormachtige N-NW wind.

Aan de zuidwestkust is de wind nu noord tot noordwest en enige tijd ( tot enkele uren) stormachtig, zelfs even storm! Dit sterke windveld trekt in de ochtend en de eerste middaguren langs de kust (eerst in het westen en later in het Waddengebied). Hierbij komen uitschieters voor tot 90-100 km/uur, later in de ochtend en middag in het Waddengebied en aan het IJsselmeer. In de kustprovincies is de wind enige tijd hard, verder landinwaarts enige tijd krachtig. Een zone met regen trekt in de ochtend van west naar oost over het land. Vooral het noorden heeft er mee te maken. Hierna komen er enkele opklaringen. In Zeeland blijft er kans op een bui. De maximumtemperatuur ligt rond 19 graden. De noordwestenwind neemt af tot matig of vrij krachtig, aan de kust krachtig. In de nacht van dinsdag op woensdag is er naast opklaringen ook kans op laaghangende bewolking. Het minimum is een graad of 14 bij een meest matige, in het Waddengebied vrij krachtige, wind uit zuidwest tot west. Woensdag overdag naast zon ook wolkenvelden en maximum rond 22 graden. Qua wind verandert er maar weinig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Dank voor jullie felicitaties. Dit jonge blompje heeft besloten maar eens te verjaren, nu dus 27 jaar.
Dat is wel even wennen na al die jaren stil te hebben gestaan.
Jaren heb ik dus mijn verjaardag niet gevierd.
Veel mensen zijn in deze tijd op vakantie.
Ik wist dus nooit of er wel of niet iemand zou komen. Om hier duidelijkheid in te krijgen heb ik het maar geheel afgeschaft. Zelf ben ik nooit zo dolletjes geweest op verjaardagen.
Problemen met het droog houden tot dat er mogelijk iemand kwam? Dat lukte toch al niet.
En naar een ander gaan, vreselijk. Ik wilde altijd zo snel mogelijk naar huis waar ik in mijn eigen
tempo mijn eigen natje kon nuttigen.

Ik heb voor vandaag een enkeling uitgenodigd een bakje te komen doen. En mijn kinderen komen met aanhang eten vanavond.
Mijn post is rijk, wel één verjaarskaart. Want als je het niet meer viert vinden mensen het in de loop van de jaren ook overbodig er nog wel een kaartje aan te besteden.
Het is het resultaat van jaren drinken, zelf mijn sociale kontacten afweren.
Onverwacht visite krijgen kwam mij natuurlijk niet uit. Na vieren de voordeur openen, onmogelijk.
De telefoon opnemen 's avonds, dat was regel nr. 1, dat mocht een ander doen. Ik was dan altijd werken of onderweg.
Mijn stap nu is mij weer leren sociaal op te stellen, kontacten weer herstellen.
Daar heb ik best wel moeite mee.

Allemaal een fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, ik had dit jaar geeneen verjaarskaartje maar ach, ik haat het dan ook, vier het wel maar heel summier, maar ben altijd weer erg blij als het voorbij is!! maar van harte gefeliciteerd!! hoe lang heeft het geduurd voor je nu echt 27 bent? :)

toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik even dat ik uit een zomerslaap ontwaakt was en dat het plotseling november was geworden ofzo.. wat een beestenweer, regen en storm.. toch heeft die domme kat van mij weer meegelopen op het hondenrondje en zijn we alledrie weer behoorlijk nat geworden..

Nou, vandaag maar wat leuks verzinnen want ik ben niet al te vrolijk, wat wil je met zo'n zomer die maar niet wil komen.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Stien,

Mijn grootmoeder viert wel altijd haar verjaardag (22ste), maar dat is meer omdat niemand in haar omgeving dan met vakantie is.
Mijn man daarentegen viert zijn verjaardag eigenlijk niet (23ste). Vooral toen hij kind was vond hij het vervelend om midden in de zomervakantie jarig te zijn. Hij staat nog wel overal op de verjaardagskalender.

Maar toch gezellig dat je kinderen met aanhang je verjaardag komen vieren.
Maak er maar een spetterende avond van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...