Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ben in het stadium geraakt, dat ik uit piƫiteit geen grap meer durf te maken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik ga even begeleiding voor het thema en het refrein van Let It Be van de Beattles op de piano spelen.Gewoon om me even op iets anders te concentreren.Bedankt, Soothe, dat ik van jou mag zigen zoals ik gebekt ben. Moet jij ook blijven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Toch blijft humor het beste middel om je emoties te verwerken.In joodse literatuur veel terug te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne, moet je aan die concertvleugel van Lucy gaan zitten.Dat is mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ja Corinne, dat bedoelde ik ook en dat vond ik verstandig van je.Ik hoop niet dat je op eieren blijft lopen, dat gevoel heb ik vandaag ook wel een beetje. En volgens mij iedereen. We draaien om elkaar heen, wat mogen we nou wel zeggen en wat niet? Het zal met de dagen best wel afnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zei speelde de Prelude in C uit das Wohltemperierte klavier.Leek of ik in de kleine zaal van het concertgebouw in A0dam zat.Te gek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik merk in ieder geval dat de nieuw ingelogden niet weten wat ze moeten zeggen of hoe te reagerenhallo mensen...leuke dag gehad?pff weet echt niet hoe ik het verder moet aanpakken hoor.wat doe ik hier nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Begin op een tweelingbroer van Benthe te lijken.Nog nooit zo lang achter het scherm gezeten!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Pak het maar aan Safi ik reageer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ja dat is het probleem nu juist Soothe er speelt maar 1 ding door mijn kophoe is het met HAAR?en daar mag blijkbaar niet over gepraat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hier moet over gepraat worden!!!Maar ondertussen wisselen wat lichtere kost uit.Ook mijn hod moet noog uit.Ligt wel relaxed op het balcon!No care in the world.(denk ik ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zie je die taalfouten (even dimmen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Er zijn 6 gebruikers , iedereen lijkt met stomheid geslagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi, weet je wat mij zo getroffen heeft.Dit soort situaties gebeuren dagelijks.Soms een kreet om hulp,maar ik doe het niet.Maar dat weten wij ook niet!!Maar over het net, maakt het wel heel bijzonder.De wereld komt zoveel dichyter bij!!Of iemand naast je staat en een aankondiging doet.Er is een boek dat heet Kroniek van een aan gekondigde dood.Ales ik er over wil praten , praat ik er over, Period!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Waar ben jij Safi,Zie je dat er totaal geen respons is.Als het zo moet , ga ik , misschien tot genoegen van enkelen, voor eeuwig weg.Kan hier niet bij.Moet ook uitkijken mijn berichten-of woorden worden weggeveegd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 hallo iedereen , mijn dagje is deze voormiddag raar geweest laat ons zeggen dat ik op zeker ogenblik bijna in mijn auto stapte en het af bolde , maar het menske waar ik aan het werk was is 80 heeft alzheimer en dement en ja die hebben blijkbaar ook eens een mindere dag ;-((bij thuiskomst is het inderdaad raar opkijken oeps drie draadjes nou mij stoort het niet ik puzzel een beetje , over het gebeurde hier terwijl ik er niet was kan ik niets schrijven vermits ik het niet gelezen heb draadje over HM bedankt voor jullie reactie'smarieke geniet van je vakantie zo lieve mensen ik ga jullie laten en ik hoop uit het diepst van mijn hart dat alles weer oke komt hier op ons help mekaar forum liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik zou Charlie ook willen verzoeken dat als ze gewoon in een wanhoop moment geschreven heeft vanochtend dat ze zich dan niet hoeft te schamen.Ik vergeef haar...zand erover voor mijIedereen kan in een moment van totale wanhoop dingen zeggen /schrijven/doen die niet gemeend zijn.Dat is begrijpelijk...menselijk...daar kijk ik niemand op aan.Dus laat van je horen..... aljeblieft...Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothewat ben je toch een ongeduldig mannetje en volgens mij zou niemand je hier weg willenLiefsga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Blijf a.j.b., ik ben er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi,Goed gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Marieke,Geniet van je lang weekeinde weg.Jammer dat je in deze rare sfeer bent terecht gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helena Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Onder mededelingen heeft Tactus een antwoord geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hoi Blacky, vergeten we jou bijna in alle gedoe. Toch een goeie dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Mededeling gelezen Marieke!!Soothe!! Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Helena,Tactus zit er dus kennelijk ook mee in de maag.Maar in elk geval goed dat deze medeling er nu staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden