CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Ik heb je een PB gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne ik jou ook , dus gelijktijdig.Toen ik klaar was zag ik de jouwe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi mijn vader is Fries uit Slooten ,dus ook daar beppe en pake!!!Schrijf ik dat goed PAKE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ja hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Saf , zit trouwens veel Keltisch in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 De kelten trokken er door op weg naarEngeland!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ben ik doorgekomen Corrine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Word Bloed nerveus van Tactus, durf niets meer.Tactus (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Dit is een prive aktie van mij maar ik heb het gevoel dat ik iets moet doendus ik weet niet of jullie of de moderator het er mee eens zijnmaar ik hoor het welIk wil graag een oproep doen aan degene die Charlie haar prive telefoon nummer heeft om een Pbtje te sturen naar de moderator.Er is vandaag nl wat gebeurt en degene onder ons die haar prive adres of telefoon nummer kennen zouden dit moeten melden aan de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Beste Saf, als iemand haar nummer had en een beetje common sense,was dat toch gebeurt!Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi, Benthe, Soothe,OK, om jullie te plezieren (wou het al doen, maar dorst nog even niet :confused;). Tegen zoveel aandringen kan ik niet op. Woensdag ben ik dus op stap geweest om kleren te kopen met mijn vriendin.Dit was leuk en heb een nieuwe outfit. Andersoortige kleren dat wat ik voorheen kocht. Niet een gehele make over, maar wel gepimpt (zeg ik het goed?). 3 Nieuwe broeken, die natuurlijk alledrie ingekort moesten. Dat dan ook gedaan en meteen ook een broek die daar nog op wachtte en de mouwen van een vest ingekort. Ik heb dus een new look, maar ga daarvoor mijn icoontje niet wijzigen.Donderdag zijn we met zijn vieren naar Amsterdam geweest. Mijn dochter en ik hebben wat geshopt (Benthe ook de mannen waren erbij en hebben steeds een beetje ongedurig buiten gewacht). Daarna zijn we naar Artis geweest en 's avonds naar Pirates Pirates wezen kijken in Carré. Een hele leuke voorstelling. Wat een acrobatische toeren hebben ze allemaal uitgevoerd. De muziek was een aardige combinatie van klassiek, modern en oosters. De choreagrafie was fantastisch. De uitvoering, met als thema piraten, was gewoon in zijn geheel fantastisch: showelementen, elementen uit de dans (ballet), acrobatie, noem maar op. De moeite waard (wel prijzig) om mee te maken. Een klein puntje (en dat is er waar ik algauw over val) het geluid stond mij veel te hard. We waren heel laat thuis en zelf lag ik pas om half drie op bed.De draad van gisteren heb ik vanochtend doorgelezen, daar ga ik verder niet meer uitgebreid op reageren.Vandaag dus twee intake gesprekken bij uitzendbureaus gehad. Nu maar afwachten wat dit oplevert.Bij een uitzendbureau bleek ik me vorig jaar al te hebben aangemeld, maar daar had ik niets meer van vernomen. Nogal wiedes: ze hadden overal 1995 ingevuld i.p.v. 2005, dus mijn kaart werd door het systeem al automatisch bij de niet-actuele klanten ingedeeld. In iedergeval gaan zij mij aanbieden bij een van hun klanten.Bij het andere uitzendbureau gaan ze me ook aanbieden bij een klant.Ik wacht dus af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe die persoon hoeft toch niet te hebben meegelezen vanochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Ik heb je bericht ontvangen, ook nog een van een ander, ik ga die nu lezen en beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne je had er in ieder geval schitterend weer bij en het klinkt alsof je genoten hebtfijn voor jelastig he...solliciteren..ik heb er een bloed hekel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Het moet mij trouwens van het hart dat de lichtheid van toon, van enkele onder ons mij volstrekt niet bevalt!Ik houd van een dolletje, maar als het heavy is, maak ik een pas op de plaats!!Misschien "toch" een gevoelsmens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ModeratorIk vind het erg vervelend dat mensen die er vanochtend niet bij waren helemaal geen mallemoer meer snappen van het forum vandaagkun je hier geen uitleg over geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 True Safi hoett niet....Ik waardeer je oproep- ons kent ons.Ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi, wij hebben elkaar van de week "gesproken".Een paar regels ui t een gedicht, weet niet meer van wie!Zolang wij rozen en hazelaars in bloei zien staan, hebben wij nog niemand kwaad gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe, er is ons verzocht om het gebeuren van vanmorgen even te laten liggen. Er is zelfs een heel nieuwe draad voor aangemaakt. Het was voor een ieder die er virtueel bij was al erg genoeg. Ik voel me ook gefrustreerd en geschokt. Dat wil niet zeggen dat de mensen die iets te vertellen hebben, nu meteen in de rouw moeten. Er is stof opgedwarreld (nog zacht uitgedrukt) en het zal nooit meer zo zijn zoals het was. Ik vind dat Safi gelijk heeft, dat er vanuit de moderator een korte en duidelijke uitleg moet komen van het gebeurde, voor alle mensen die nu inloggen en zich afvragen wat er in hemelsnaam aan de hand is geweest. Tenslotte behoort dit een veilige en duidelijke omgeving te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Het overdenken waard Benthe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Benthe, door wie is dat verzocht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne dank je dat je de moeite hebt genomen om te vertellen hoe je dag gisteren was en je uitzendbureaus vandaag. Je uit-dag klinkt heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Benthe,Juist wat je daar zegt.Ik weet nu niet goed hoe ik me hier moet gaan gedragen.Ik wil gewoon mezelf kunnen blijven en een ander ook.En degenen die na de gebeurtenis zijn ingelogd moeten niet met vraagtekens blijven zitten en het gevoel hebben dat er een ruzieachtige sfeer hangt. Gespannen is die sfeer nu in ieder geval wel en dat hindert mij ontzettend. In ieder geval hangt er een rare sfeer en voel ik me nu alsof ik op eieren moet lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe, Benthe,Ik denk dat Benthe mij bedoelt met de persoon die verzocht het gebeurde te laten rusten, omdat ik dit nieuwe draadje heb geopend.Maar misschien ben ik te onbescheiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Blijf zoals je bent Corinne , zou niet op eieren lopenIeder vogeltje zingt zo als hij gebekt is.life goes on!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden