Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is een prive aktie van mij maar ik heb het gevoel dat ik iets moet doen
dus ik weet niet of jullie of de moderator het er mee eens zijn
maar ik hoor het wel

Ik wil graag een oproep doen
aan degene die Charlie haar prive telefoon nummer heeft om een Pbtje te sturen naar de moderator.
Er is vandaag nl wat gebeurt en degene onder ons die haar prive adres of telefoon nummer kennen zouden dit moeten melden aan de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, Benthe, Soothe,

OK, om jullie te plezieren (wou het al doen, maar dorst nog even niet :confused;). Tegen zoveel aandringen kan ik niet op. :)

Woensdag ben ik dus op stap geweest om kleren te kopen met mijn vriendin.
Dit was leuk en heb een nieuwe outfit. Andersoortige kleren dat wat ik voorheen kocht. Niet een gehele make over, maar wel gepimpt (zeg ik het goed?). 3 Nieuwe broeken, die natuurlijk alledrie ingekort moesten. Dat dan ook gedaan en meteen ook een broek die daar nog op wachtte en de mouwen van een vest ingekort. Ik heb dus een new look, maar ga daarvoor mijn icoontje niet wijzigen.

Donderdag zijn we met zijn vieren naar Amsterdam geweest. Mijn dochter en ik hebben wat geshopt (Benthe ook de mannen waren erbij en hebben steeds een beetje ongedurig buiten gewacht). Daarna zijn we naar Artis geweest en 's avonds naar Pirates Pirates wezen kijken in Carré. Een hele leuke voorstelling. Wat een acrobatische toeren hebben ze allemaal uitgevoerd. De muziek was een aardige combinatie van klassiek, modern en oosters. De choreagrafie was fantastisch. De uitvoering, met als thema piraten, was gewoon in zijn geheel fantastisch: showelementen, elementen uit de dans (ballet), acrobatie, noem maar op. De moeite waard (wel prijzig) om mee te maken. Een klein puntje (en dat is er waar ik algauw over val) het geluid stond mij veel te hard. We waren heel laat thuis en zelf lag ik pas om half drie op bed.
De draad van gisteren heb ik vanochtend doorgelezen, daar ga ik verder niet meer uitgebreid op reageren.

Vandaag dus twee intake gesprekken bij uitzendbureaus gehad. Nu maar afwachten wat dit oplevert.
Bij een uitzendbureau bleek ik me vorig jaar al te hebben aangemeld, maar daar had ik niets meer van vernomen. Nogal wiedes: ze hadden overal 1995 ingevuld i.p.v. 2005, dus mijn kaart werd door het systeem al automatisch bij de niet-actuele klanten ingedeeld. In iedergeval gaan zij mij aanbieden bij een van hun klanten.
Bij het andere uitzendbureau gaan ze me ook aanbieden bij een klant.
Ik wacht dus af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, er is ons verzocht om het gebeuren van vanmorgen even te laten liggen. Er is zelfs een heel nieuwe draad voor aangemaakt. Het was voor een ieder die er virtueel bij was al erg genoeg. Ik voel me ook gefrustreerd en geschokt. Dat wil niet zeggen dat de mensen die iets te vertellen hebben, nu meteen in de rouw moeten. Er is stof opgedwarreld (nog zacht uitgedrukt) en het zal nooit meer zo zijn zoals het was. Ik vind dat Safi gelijk heeft, dat er vanuit de moderator een korte en duidelijke uitleg moet komen van het gebeurde, voor alle mensen die nu inloggen en zich afvragen wat er in hemelsnaam aan de hand is geweest. Tenslotte behoort dit een veilige en duidelijke omgeving te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Juist wat je daar zegt.
Ik weet nu niet goed hoe ik me hier moet gaan gedragen.
Ik wil gewoon mezelf kunnen blijven en een ander ook.
En degenen die na de gebeurtenis zijn ingelogd moeten niet met vraagtekens blijven zitten en het gevoel hebben dat er een ruzieachtige sfeer hangt. Gespannen is die sfeer nu in ieder geval wel en dat hindert mij ontzettend. In ieder geval hangt er een rare sfeer en voel ik me nu alsof ik op eieren moet lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...