Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Leuk Corinne,Het gekken huis is los.Wie deed het?Geef jou maar de schuld, kan ik vredig slapen.Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Tapas,Toch vind ik het knap van je dat je niet hebt toegegeven aan de gremlins en begrijp dat een extra schok kreeg bij het inloggen en lezen.Ik hoop dat het morgen iets minder heftig is hier. Ik zal er wel de hele dag niet zijn, we gaan morgen naar de zus van mijn man.Je kunt zo leuk vertellen van die hond en kat van je. Ik zag het helemaal voor me. Om te gieren. Dank je.Laat die schatten vannacht maar in hun mand slapen, dan lig je tenminste vrijer.Sloom ze op en slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 OK Soothe, ik neem de schuld wel op me.Ga je nu slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corrie, je bent en blijft een lieverd.Wij ruzie,,,,,,,NEE!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Ruzie, wij, hoe kom je erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Tapas, niet echt relexerend!!!Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Niet dir: :$Liever dit: :DB):light:He he ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 en nu even een peuktot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Schrok me de p***e!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 IK ben nog op.vertel maar.Juliie moeten haast wel denken hij is gek.Maar gekken trekken de kaart. En bij nader inzien valt het best mee!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 HI haddock!!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Mijn dochter wou wel weten wie die man was, waarmee ik chatte.Gezegd en toen ging ze aan de piano.Daarna werd ze chagrijnig, omdat die katten inderdaad gingen vervelend doen tegen mekaar achter de piano.Zij nam het op voor Snoetje en ik voor Kruimel. Puber sloeg op tilt.Ik heb het overleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 soothe ik heb een spaanse zwerfhond van het type kliko-terrier.. hihi, een soort oermix mini herdertje met windhondkwaliteiten, of zijn het meer windhondergernissen? erg zelfstandig en eigengereid, met naast een jachtinstinct ook nog eens een zwerfstand.... voordeel van windhonden... in huis zijn ze enorm rustig gelukkig... slapen en zonnen en eten en drinken en dan heb je het wel gehad.. oja en iedere keer naar de keuken lopen als ik daar ben.. maar dat is dan ook de enige inspanning die hij in huis levert hoor! hij heeft dan wel het uiterlijk een beetje van een herder (de kleuren) maar niet het gedrag... trouw en baasgericht hihi daarnaast heb ik een echt portugese kliko-kat, letterlijk want ze is met 3 weken in een vuilcontainer gevonden. Het is een wilde portugese dame met een enorme eigen wil, ook al, net zoals hond... ik zoek ze wel uit he!.. als kat haar zin niet krijgt moet ik als de donder een lange broek aan gaan trekken want dan hangt ze met 4 poten in mijn benen uit nijd en dat doet best wel zeer zo af en toe...wat voor hond had jij ook alweer soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Gaat het nog?Je bent toch niet echt gek geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Goedenav..., uh nacht, Soothe,ik zit al op m'n werk, dacht nog ff kijken of peace and quiet al ingetreden is. Lijkt er wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Aj corinne, heb jij ook al van die killerkatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Haddock, wat voor soort werk doe je? verpleging? nachtwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Gasproduktie, Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Tapas Hoi,EEn Cairn terier, Scottish.Maar daarvoor had ik een echte Scottish Terriier, van de Black and White Whisky, een beauty.Helaas maar 8 geworden, wat jong is, want ze kuunnen 15 worden-Lymphklierkanker, dan houdt het op.Heb het nog moeilijk....Fu**.That's life.Ga je goed Soothe.Ben niet zo'n prater, soms een grap!Ben het even niet zo eens,sh*t om me heen.Ga je goed SootheFoutjes, beetje moe, Bye!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 West Highland White (or black) Terrier, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Tapas,Ze zitten alleen mekaar af en toe in de haren, tegen ons zijn ze lief, al zijn ze geen kroelers. Ze willen per se niet op schoot. Ze komen uit een nest van een zwerkat. We hebben ze via de zwerfkattenopvang.Het zijn hele mooie katten, maar er zit een steekje aan los. Kruimel is een rossige lapjeskat en krult haar staart zover over haar rug, dat het puntje eindig bij haar uitlaat. Die staart is vrijwel niet gestrekt te krijgen, maar ze vind het heerlijk als wij dat voor haar doen, dan ronkt ze als een buitenboordmotor en moeten we oppassen dat ze niet zulke gekke draaien maakt dat ze ergens afvalt. Knettergek, maar lief. De andere heeft een kastentic. Ze mag dan ook niet op de kamers zonder toezicht. Ze opent de schuifdeuren en verwijdert de kleding uit de kast. Bij mijn dochter hoeft ze de kast niet open te doen, want die is open, ook daar wil ze de kleding uit de kast hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Haddock, nu een Cairn teriier, de Westie stamt daar van af.Toen een echte Scottie, een ratte(n)killer.Bye man, Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ah, dat zijn toch van die witte of beige haardingen tot over de pootjes en een snorretje? cairn terriers? ik ken ze wel ja.. tja en 8 jaar is jong voor een hond.. dat blijft het grootste nadeel van beesten, dat je ze elke keer weer overleeft!! .. die van mij wordt denk ik een jaar of 25, minstens, want ik moet er nog niet aan denken dat ie er niet meer zou zijn .. gelukkig is hij nog maar bijna 6 en supergezond, tja dat heb je met die spaanse overlevertjes, in het kader van de evolutieleer overleven de sterksten dus de spaanse mixjes hebben volgens mij gewoon het eeuwige leven (keep on dreaming)aha, haddock, gas.. nee, dat had ik niet verwacht... machines in de gaten houden? of moet je zelf het gas opboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne, niet doorvertellen een beetje(gek)Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: SootheToen een echte Scottie, een ratte(n)killer. Soothe! Ha, en rabbithunter!!! Vriend van mij in Schotland had er eentje, Labka. Als hij 'n avondje bij mij in de caravan in the middle of nowhere kwam doorzakken moesten we 'm zoeken in een van de gaten die hij had gegraven. Enorme hopen grond, diepe gaten tegen de bomen aan en in een daarvan hoorde je dan gegrom en verwoed gegraaf. Prachthondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden