Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Benthe,

Gaat best wel goed, gisteren 2 vriendinnen op viste gehad en helaas ook wijn gedronken. Ik wilde er maar 2 drinken, maar het werden er meer.
Gelukkig voelde ik me vandaag niet slecht, lang met de hond buiten geweest en daarna een hoop klusjes gedaan.
Vandaag niets gedronken, voel me toch een beetje trots als ik dat vergelijk met vroeger.

Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen
dotske en andere welke op vakantie gaan fijne vakantie
delta ikke niet vakantie hoor al zou ik wel willen :-))
corinne voor jou een lieve knuffel , door het lezen van de berichten hier op het forum begrijp ik het allemaal een beetje beter
eigenlijk aan iedereen sterkte ivm deze morgen
ik ben juist thuis gekomen van een fijne avond wat wil een mens nog meer
charlie aan jou veel sterkte en ook ik hoop je binnenkort te mogen lezen
tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij is het nog steeds bergop Fauve. Jammer van je wijntjes gisteren, maar morgen weer volop er tegenaan, toch?
Ik ga er ook uit, welterusten iedereen, voor mij wordt het nog een paar uurtjes met mijn lief, maar die drinkt gelukkig niet, dus thee en spa, dat kan ook heel gezellig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsjonge dat is heftig binnenvallen op mijn lastige donderdagavond, had het knap moeilijk vanavond, zonder forum (vandaag misschien maar beter ook gezien hoe het hier was)... en met een bende stoeiende gremlins om me heen...

Ik weet dat ik niet wil drinken maar oooh wat had ik mijn gevoel vandaag graag even een opsodemieter gegeven en weg willen maken... tja, engiszins ongemerkt mijn grens weer overgedenderd: hyper, koppijn,. bekaf, stuiterdestuiter, wapperdewapper, jankerdejanker, en mopperdemopper en dan zo het forum binnenkomen maakt het er niet echt makkelijker op.. ik schoot gelijk in een zware stuit toen ik begon te lezen en op zoek moest naar meer informatie (dank je benthe!)

maar.... mopperdemopper en jankjank... ik heb niet gedronken!! dus hoe rot ik me morgen ook voel, er zit geen kater bij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, fijn dat het goed met je gaat en veel plezier met je lief.

Gem, slaap lekker.

Corrine, ik kan me voorstellen dat je er even genoeg van had.
Ik hoop dat je lekker zal slapen.
Niet teveel piekeren hoor!

Ik ga ook naar bed, beetje lezen en tv kijken.
De hond ligt al in zijn mandje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn affirmaties voor augustus.

Mijn lichaam is het perfecte lijf voor mij.

Ik ben dankbaar voor mijn genezing.

Korte uitleg van deze affirmaties: in de zomer (die deze week toch echt van start zou gaan) worden we meer geconfronteerd met ons lichaam dan in de winter. Helemaal als we op vakantie prachtige gevormde dames en heren over het strand zien paraderen. Je kunt je focussen op wat je graag wilt dat je lichaam is, maar dit lichaam past precies bij jou - met al z'n kwalen, vetkwabben en ongemakken. Er is een reden voor dat je niet zo mooi bent als een fotomodel: namelijk dat je dan nooit aan je levensdoel hier op aarde zou toekomen misschien. Je dit realiseren is de eerste stap op weg naar waarlijk van jezelf houden. De tweede affirmatie komt uit de film 'The Secret' en is speciaal voor mensen met een ziekte, maar is ook te gebruiken voor de huis-tuin-en-keukenkwaaltjes

Dat mijn lichaam het perfecte lijf voor me is en ik geen fotomodel ben, wist ik al en ik ga niet naar het strank en ik heb geen vetkwabben. Wel wat ongemakken (de boel is een beetje uitgeleefd door de A) en kwalen (oude zere knietjes). Ik ben wel blij dat ik hersteld ben, maar genezen ben ik als alcoholist niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, jij hoeft je excuses toch niet te maken over vandaag? soms loopt het allemaal even anders dan de bedoeling was.. als mijn dag zowiezo anders was geweest had ik wat anders gereageerd denk ik, maar nu sloeg ik van binnen al op hol voor ik op het forum kwam en dan is het inderdaad even flink schrikken over alle commotie.. goh, ik baal aan de ene kant nog steeds dat ik mijn gevoelens vandaag niet heb kunnen wegdrinken en dat maakt me saggerijnig, maar ik weet (jaja die hopeloze wijze geest grmpffff) dat het goed is dat ik het niet doe en dat ik er morgen waarschijnlijk wat blijer over zal zijn.. al kan ik me daar nu even niks bij voorstellen grmpfffff mopperdemopperdemop

Nou, kat heeft geplast, hond ook, is toch elke keer weer een klein feestje die 2 samen! hond aan de lijn, kat huppelend van onder auto naar auto, even stoer een stukje in een boom klimmen, even over de hond heenspringen of er onderdoor lopen, hond die net doet of hij dat niet ziet.. elke keer bij het kleine stukje gras wat er op de katveilige route te vinden is gaat katlief leuke bokkesprongetjes maken, ziet ze dingen in dat gras ofzo.. en als ze me niet meer in het oog heeft (als ik de bocht om ben) gaat ze keihard miauwen.. raar beest hoor! en hondlief blijft haar maar negeren.. hoeveel aandacht ze ook opeist.., maf stel heb ik toch!

voorlopig slaap ik nog niet, eerst weer wat rust terug in mijn lijf krijgen, muziekje op ofzo en ontspannen! Zowiezo moet ik weer even assertief zijn vannacht en me niet weer laten mangelen door hond aan de ene kant en kat aan de andere kant, vannacht had ik daardoor zo verkrampt geslapen dat ik vanmorgen met rugpijn opstond.. jaja en wie had het hier ook alweer over assertief zijn hihi.. mijn dieren lopen gewoon over me heen hier thuis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...