Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ja valt me ook op Haddock, jouw berichten kijken een beetje scheel. Ik heb mijn lief vanmorgen om zes uur op Schiphol opgehaald maar die is nu door naar zijn eigen huis om orde op zaken te stellen, die zie ik vanavond weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Benthe, bedankt.Mensen ik ga nu even naar mijn gesprek.Tot straks.Dit geeft mij toch het gevoel alsof ik in een naar science fiction verhaal terecht ben gekomen.Ik ga nu naar mijn afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: Benthe Trouwens er is niets mis mee om je te richten op niet-virtuele mensen, of hoe heet dat, ik bedoel gewoon dat ik je zou missen. Ben jij visser geweest? Op een schip? En nu moet je volgens mij toch echt gaan slapen anders ben je vannacht een dweil. Ik richt me ook voornamelijk op echte mensen, hoor. En vind dit ook 'n heerlijk virtueel forum. Zeer geschikt voor deze zaak.Maar je kent niemand echt, wat kun je doen "if push comes to shove?" Ik bedoel alleen de voor- en na-delen te benoemen. En, zelfs na die paar dagen, zou ik jou en jullie allemaal ook missen.Ik zit wel op meer fora, en bij de meesten heb ik er ook echte "live" vrienden opgedaan, die ik ook regelmatig zie.En ja, ik ben visser geweest op 'n kotter, met de hengel verdiende het zo weinig.En ja, ik ga wat eten en dan naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: Benthe die zie ik vanavond weer. Kijk, dat zijn berichten.Ik wens jullie alle plezier en geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Succes, Corrine, maar ik denk dat je al weg bent. Ik lees wat traag. Scheel, moet je maar rekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik bedoel maar Haddock, nu heb je me toch weer hardop aan het lachen gekregen: met de hengel verdiende het zo weinig. Zie je wel dat je hier niet voor niets zit?Ja was ook wel een erg domme vraag van me.Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Haddock , Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheJa was ook wel een erg domme vraag van me. Slaap ze! Dus niet, heh, domme vraag. In Schotland viste ik met 'n bootje van 4 meter en fuiken op de Lochs.Dank je, ik ga nu echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: HAPPYHaddock , Slaap lekker Dank je, Happy, ik kan alleen niet zeggen: jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Dag mensen ben er ook weerheb me weer even samen geraapt:brokenheart:Ik ben nog nooit eerder op een forum geweest en moet zeggen dat ik het niet helemaal begrijp waarom alle berichtjes gewist zijn.Dit heeft toch ook met alcohol te makenhet leven zo zat te zijn dat je er wel een eind aan wil makenwat je toch eigenlijk door het overmatige dagelijkse alcohol drinken al aan het doen was.Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik het niet weer terug kan lezenen voor mensen die er op dat moment niet bij waren is het helemaal een hopeloos iets.Ik heb zelf niet het gevoel dat ik gefaald heb.ik heb mijn best gedaaner is maar 1 persoon die dacht dat ze gefaald had en dat is erg sneuen een moeilijke fase om jezelf weer uit omhoog te brengen.Ik blijf wel schrijven want zoals iemand al zei...dit hoort ook bij het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zo de shag is binnen. Als dat geen verslaving is!!!Zelfs de fiets pakken, om er eerder te zijn.Moet niet gekker worden. soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi, het kan ook een schreeuw om hulp zijn, komt ook voor!!Dus laten we even afwachten.ga je goed Saf: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Safi ik denk dat alle berichten gewist zijn uit respect voor Charlie. Ik weet trouwens ook niet meer op welke draad ik nou moet verder schrijven, is het nog een knappe kop die dat samen kan voegen?Helena veel plezier gewenst met je weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zullen we Blacky haar draadje nemen? Drie maal is scheepsrecht of zoiets. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Of toch draadje 2, tja beslissingen he:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Besthe Benthe, In alle redelijkheid, moeten we de draad vandaag maar vergeten.Een ieder zal er wel mee bezig zijn,Dus wat voor draad op te pakken?Groetjes Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zie je wel, de draadjes zijn alweer samengevoegd. Je hoeft maar even te kikken of het gebeurt alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Benthe,Wat bedoel je met de draadjes zijn samengevoegd. Ze staan er nog alle drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne, er is heftig gestreept.Snap het ook niet meer.Zie ook 3 draadjes.vind jij dit een draadjes dag(of spoor ik niet?Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Maakt ook niet uit.Corinne toen ik net inlogde waren er twee nieuwe beginnetjes gemaakt na de draad van vanmorgen, deze zijn volgens mij nu samengevoegd.Maar nu weten we nog steeds niet hoe je dag gisteren was?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik was gek op draadjes vlees Soothe...kon mijn beppe heel lekker makenik zie ook 3 draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 En je gesprek vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 CorinneHeb je zin om te vertellen hoe het gisteren was met je dochter?alleen als je er zin in hebt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hmmm, draadjesvlees, daar zou ik zo weer carnivoor voor worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ja stoofvlees was wel mijn favoriet of een lekkere stew gemaakt door mijn schoonmoeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden