CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Welkom allemaal.aangepast n.a.v. reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Dat doe IK zekermoet nu even boodschappen doen en wil ook even wat anders aan mijn kop.Later mensenlaat je hierdoor niet teveel van slag brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik ga er ook even tussenuit, kan nu echt niet even gezellig over iets anders beginnen, even het hoofd uit laten waaien, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Er gebeurd iets geks met dat andere draadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Met alle respect maar dit is gewoon vreemd om te doen....Is dit niet de kop in het zand steken en doen alsof er niets aan de hand is ? "we pakken het leven weer op" ? ... hallo wat er net is gebeurt is onderdeel van het leven...En de titel is naar mijn mening toch wel erg ongelukkig gekozen Corinne....Sorry hoor... maar ik vind dit een zwaar overdreven reaktie...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik zie dat alle berichtjes van Charlie uit het andere draadje zijn gehaald. Dat gebeurde er dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 @corinne:Speak for yourself.Ok Corinne, snap het wel... jij bent ook wat aangeslagen, maar ik zag dat woordje WE ineens zo groot (2x) op mn netvlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: MickIk zie dat alle berichtjes van Charlie uit het andere draadje zijn gehaald. Dat gebeurde er dus. Veel meer berichten. Da's niet zo gek, er zijn mensen die er misschien slecht tegen kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik heb mijn bericht aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Sorry hoor , ik ben ook even weg,tot later allemaalliefs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Nou ja, ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken hoor. Ik ga lekker wandelen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 het vorige draad is helemaal vanaf dat moment gewist, alsof er niets is gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: ZizaMet alle respect maar dit is gewoon vreemd om te doen.... 1:Is dit niet de kop in het zand steken en doen alsof er niets aan de hand is ? 2:"we pakken het leven weer op" ? ... hallo wat er net is gebeurt is onderdeel van het leven... En de titel is naar mijn mening toch wel erg ongelukkig gekozen Corinne.... 3:Sorry hoor... maar ik vind dit een zwaar overdreven reaktie... Love and peace ad 1: struisvogels worden er erg oud mee.ad 2: de titel mag volgens jou slecht gekozen zijn, maar het heeft ook wel iets troostends, poetischad 3: veel mensen op dit forum bevinden zich nu niet bepaald in de beste/sterkste fase van hun leven. Niet iedereen put zo'n rotsvast vertrouwen uit z'n Heiland en Heer dat ie alles (met deze steun) aankan. Zoiets heet "ontzien", niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 @Corinne, nou nog ff uit mijn geheugen, iemand tips?de struisvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: CPAShet vorige draad is helemaal vanaf dat moment gewist, alsof er niets is gebeurd. Da's nou de virtuele wereld, er is gewoon helemaal niets gebeurd.Het leidt ook tot mooie dingen, zoals dit forum. Door de anonimiteit. Maar Josef S., voormalig leider der sovjetrepublieken, had er ook goed raad mee geweten, vrees ik.Ik ga ook wat eten, en daarna slapen. Veels te laat, dat wel, voor 'n nachtdienster.Als de slaap niet wil komen weet ik niet of ik wel op dit forum blijf.Ik vind hier hele waardevolle virtuele vrienden om me heen, dat is zeker waar.Maar als er 'n crisis komt wreekt die virtualiteit zich, ik kan niets.Moet ik het dan toch maar bij de echte mensen zoeken?Ik ga daar 's ff over nadenken, alleen hoop ik niet straks.Ik verdwijn zeker niet zonder bericht, hoor, als ik ga, ga ik met pijn in het hart.Nu ff eitje bakken en laptoppie aan de stroom, leeggetypt.Hou 't droog, keep up the good work, we zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fauve Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Goedemiddag allemaal,Hier ben ik weer.De computer en printer hadden het begeven, maar gelukkig doet alles het weerZo te zien is er iets gaande wat ik niet weet, misschien maar goed ook.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 mee eens haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hi Soothe, Alles gelezen, was alleen niet ingelogged.Wat een toestand!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hi Coriine, hetis **** wat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Is het zeker. 't Is dat er veel mensen waren ingelogd en er andere mensen, net als jij oningelogd meelazen, anders zou ik nog denken dat het een nare droom was.Het is compleet gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ga maar even shag halen vandaag nog niet gerookt!!Wel even HEAVY!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Heb gezien dat alles weg is, maar er lopen veel labiele geesten in her rond. Lijkt me niet goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Gewist of niet,wij weten wat we gelezen hebben,Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: SootheHeb gezien dat alles weg is, maar er lopen veel labiele geesten in her rond. Lijkt me niet goed!!!! Ja, dat klopt. Er zijn er zelfs die oningelogd meelezen, en daarna, alles weer komen oprakelen, het heavy noemen, enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden