sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 RJB, welkom op het forum. Ik hoop dat je veel steun uit het forum kunt halen en ik wens je veel sterkte met alles. Het zal niet makkelijk zijn om van jezelf te gaan houden in zo'n moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Als ik het goed heb, dan hebben we morgen hier een heel groot feest, want dan is het RAF trio, Rufus, Anna en Ferry éën jaar alcoholvrij. Dus dat wordt feesten morgen als ik het goed heb.Het was hier in het oosten zo warm en benauwd vandaag, dat ik blij ben dat het nu een beetje gaat afkoelen. PoehhhhhBenthe.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Sterkte iedereen die het Nu moeilijk voor de rest van de avond en de nacht.Ik ga nog even tv kijken en dan lekker naar bed.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Het heeft helemaal niets met alcohol te maken, maar ik moet hier toch echt even mijn verontwaardiging kwijt.Ik heb daarnet mijn hond uitgelaten, en tijdens dat rondje kwam ik een buurtbewoner tegen met een Hollandse herder teef. Ik weet niet precies waar hij woont, maar ik kom hem wel vaker tegen op mijn rondje. Zoals vaker bij herders heeft deze hond de neiging te gaan blaffen als ze andere honden tegenkomt. Die man vindt dat erg vervelend, en gaat daarom vreselijk tegen het beest te keer. Vandaag begon hij de hond al de keel te snoeren met de slipketting en te slaan nog vóórdat ze haar bek open had gedaan. Het arme dier piepte van schrik, en begon uiteraard van de consternatie flink te blaffen. Slaan, schoppen, jullie willen het niet geloven. Ik zie die hond bijna met de week valser worden, en het is duidelijk dat het beest er helemaal niets van snapt. Door de opgewonden houding van die man denkt ze volgens mij juist dat ze extra alert moet worden zodra ze een andere hond ziet.Ik ben vreselijk kwaad geworden, en heb die man gezegd dat hij zijn hond volkomen verkeerd opvoedt. Dat heb ik al eerder gezegd, maar hij wil niet luisteren. Eigenlijk zou ik wel een keer de dierenbescherming willen bellen, maar ik weet niet waar ze wonen. Pfff, ik zit nog te trillen van verontwaardiging.Sorry, maar dat moest er even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Dankjewel, Marion!Ik geloof ook niet dat het een project wordt van enkele dagen.. Nu overheersen somberheid, angst, schaamte en zelfverachting.. Maar ik weet ook dat ik daar niet meer door kan gaan!Mezelf aanvaarden en genoeg vinden: dat is het doel voor een langere termijn.. En van daaruit: eerlijk kunnen kijken naar mezelf en daardoor eerlijk kunnen communiceren met anderen.. Dat is ook wezenlijk!Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Anna,Kijk op ****Goed dat je je zo kwaad maakt om zoiets verschrikkelijks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 hoi anna , ik kan mij jou spanning voorstellen ik zo idem reageren , en ik ben diegene die mij moet inhouden om bij die persoon niet hetzelfde te doen maar owee als men iets durft te zeggen ivm opvoeden ppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Oh Anna, wat goed, dat je het gezegd hebt tegen die man.Erg dat die hond zo door zijn baasje verpest wordt, terwijl het misschien een hele lieve hond is.Ik heb laatst toch ook zo op mijn donder gehad van die cafébaas, toen mijn zieke hond aan de diarree was en op de eerste beste plek zijn behoefte deed, bij de kerk, omdat hij het gewoon niet meer uit kon houden.( het was toen donker en die kerel heeft me voor @so en alles uitgescholden.Wat blijkt nu, ik kom al 3 weken een man tegen met een herdershond. Aardige man, onze honden spelen samen, zijn de grootste maatjes, wij praten over ditjes en datjes. Kom ik er toch gisteren achter dat het die man van dat café is, die me toen verrot heeft gescholden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Ik was gisteren niet in zijn café hoor, maar zag hem daar bedienen toen ik er langs liep en hij zwaaide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Dankje, Delta2!En goed dat je de aanvechtingen hebt doorstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Klopt het Anna, dat jullie morgen 1 jaar droog staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Haddock, hoe is het met je?Heb je Gremlin 2 verslagen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 quote: Mezelf aanvaarden en genoeg vinden: dat is het doel voor een langere termijn.. En van daaruit: eerlijk kunnen kijken naar mezelf en daardoor eerlijk kunnen communiceren met anderen.. Dat is ook wezenlijk Dag!ik denk dat dit het voornaamste is momenteel , eerlijk zijn in eeste instantie met je eigen en met andere en gewoon dag per dag rjb welkom op dit forum waar iedereen , iedereen helpt met hetzelfde probleem= alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Welkom RJB volgens mij ben je hier wél op de goeie plek. Wij weten allemaal als geen ander hoe het voelt wat jij hebt meegemaakt. Van ons krijg je geen preken, maar wel wijze raad en tips en "medeleven" dat wil zeggen wij leven met je mee, omdat wij zo goed weten, dat de alcohol een korte termijn oplossing lijkt maar een lange termijn probleem is.@ MariekeSterkte met alles en houd je huis goed dicht voor de grmlns ******* en anders bel je je sponsor van de AA of heb je die niet? Je bent al zoooooo lang goed bezig je moet nou volhouden hoor !!!@ AnnaGGGGRRRRRRR zullen we die man even samen aan de ketting rijgen? Ik kan er ook niet tegen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Ik ga eens neuzen bij Wie is Wie want ik zie allemaal nieuwe namen ingelogd staan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 O ja en voor de (nieuweren) onder ons kan ik ernstig de methode van de keukenwekker adviseren, om door een dood uurtje te komen (zie de draad bij Tips en Adviezen) misschien ook voor Tolie??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeHaddock, hoe is het met je? Heb je Gremlin 2 verslagen ? Dat heb ik gelukkig wel, Marion!Ik heb zojuist de hondjes even uitgelaten en eten gegeven. Die Dames zijn altijd blij!Ik zit hier nu met 'n houen kop, leren tong, precies zoals zo vaak. BAHBAHBAH, wat smerig.Alle drank is nu op, en dat blijft voorlopig zo.Ik ga weer bedwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Ik heb weleens gelezen dat je eerst van jezelf moet houden, voordat je van een ander kunt houden.Mijn zoon vertelde mij laatst, dat hij vond dat ik de laatste tijd erg negatief over andere mensen ben.Dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk, want volgens mij is dat een soort zelfbescherming.Eerst word ik er vijf jaar geleden ingeluisd door een collega, waardoor ik na 16 droog staan aan de alcohol ben gegeaan en nu wordt mijn man er door zijn vennoot ingeluisd. DE vennoot heeft een jaar in de zaak van mijn man meegdraaid en heeft 1 januari 2007 zo de hele zaak uitgeschreven(zonder dat mijn man het wist) bij de KVK en is daar een eenmanszaak begonnen, met de inventaris en de klanten die man man el 20 jaar had. MIjn man is er ziek van geworden, we konden geen advocaat betalen, de zakenrekening is geblokkeerd en ga zo maar door. Het vertrouwen in andere mensen moet weer groeien, zo zal het ook zijn,met van jezelf houden zijn denk ik.Ook onze partners zullen ons moeilijk kunnen vertrouwen als we na 6 weken weer eens een terugval hebben.Het leven is soms best wel moeilijk en wij alcoholisten hebben ons aangeleerd, dat leven "aangenamer"te maken met alcohol. Pure zelfbedrog, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Haddock.Nu de oogjes dicht en geen alcohol meer in huis halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Sneeuwitje,Je beschrijft dan ook een horror-scenario waaruit je eigenlijk maar één manier hebt om te ontsnappen, zo lijkt het, maar we weten ook dat het zo maar lijkt hè. Met een houten kop kun je de strijd niet aan tegen de bedrieger, met een nuchter en fris hoofd wel. Het blijft een drama jullie verhaal. Ik wens je sterkte nogmaals.@ iedereeenook sterkte voor iedereen die het vanavond nodig heeft, de zon gaat morgen weer op en is GRATIS. Kop op en iedereen vanavond fris in zijn mandje springen(krijgen we toch géén herhaling hoop ik van in/op je bed springen??????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Dankjulliewel Houtje en Blacky,Ik ga nu slapen.. Blij dat ik dit forum heb gevonden!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Houtje.Binnenkort is het kort geding en dan weten we het, maar de advocaat van te tegenpartij heeft vakantie, dus het wordt na 18 augustus en van dat wachten word ik zo onrustig.Maar we hebben nu een goede advocaat en iedereen denkt gewoon dat we winnen, maar de tegenpartij kan heel erg goed liegen, dus ik zal blij zijn als het achter de rug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Welterusten RJB, lekker slapen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 En .. sterkte Sneeuwwitje! Wat een nare toestand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Ik heb hard gewerkt vandaag dus mijn bedje lonkt. Voor de geïnteresseerden: mijn ex heeft natuurlijk NIET gebeld dat ze héél aangekomen waren, dus ik heb om 2200 uur een SMS-je gestuurd. Ze waren aan het BBQ-en en vond het niet nodig om te bellen. Ook goed.Gisteravond belde dochter huilend op dat ze zo'n heimwee had (moeilijk moeilijk). Zegt mijn vriendin vandaag MOOI ZO. Ik zeg MOOI ZO?????? Tja, zegt ze dan weet je dochter wat ze mist en je ex ook.Nou daar scoorde ze wel een punt mee, zou ik zo zeggen.En nu spring ik mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden