Spring naar bijdragen

woensdag 22 augustus 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Benthe,

Jij ook al bijna bezweken, gelukkig werkte jouw alarmsysteem wel.
Ik kan me inmiddels wel voor de kop schieten.


@Marion,
Wat Bibelle betreft, koester ik dezelfde hoop als jij.


@Safi,
Help hem dan met tijdrekken (niet met het gaan drinken).


@Marion,
Wij heten gebruikers en willen geen gebruikers meer zijn. Dat is dus een contradictio in terminus.


@Quera,
Straks eens kijken naar Kinky.


@Tolie,
Niet meer naar luisteren dus.
En ja, mijn nipje is eigenlijk net zo erg als wat Kohtje gedronken heeft. Teveel en fout. Mea culpa.


@Benthe,
Ik dacht dat alleen spinnen hun mannetje opaten na de copulatie.


@Safi,
Ik ben ook al wel pitbull genoemd. Door mijn vriendin en pianolerares toen ik een heel moeilijk pianostukje van Rameau instudeerde.
Jij bent een late schorpioen.


@Anna,
Ik weet niets van rammen. Ik zal er maar mee oppassen.


@Marion,
Als je in het centrum woont, moet je dat erbij nemen. Ik weet er hier alles van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky: Al een heel tijd geleden, zag ik nu, vroeg jij wat een trekpop was. Gelukkig zag ik dat Anna uitlegde wat het feitelijk is. Snap je wat ze bedoelde? Hebben jullie dat in België ook?

Maar even al verder lezende schrik ik wel een beetje van wat er vandaag allemaal gebeurt. Kohtje.. jammer... en nu? Corinne: wat zei je man dat je een slokje van zijn bier nam? Jemig, jongens, wat is er allemaal aan de hand op dit moment? Ik zal even verder lezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Koh,

Potverdorie, wil een zwaardere term gebruiken, maar dat mag niet. Waar ben je mee bezig? Je weet het allemaal zo goed, je kent de valkuilen. En toch!! Man denk toch eens goed na. WAAR BEN JE MEE BEZIG.
Een flinke schop onder je h*l moet je hebben. En volg Anna, haar advies maar op en ga als de weerga, naar de kliniek, voordat je weer de hele dag zit te zuipen.

Kom op Koh, verman je eigen. Ik reken op je.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, dan heb je dat zelfverzekerd toch in je zitten.
Het is er ook wel, want je kunt op het forum altijd op het goede moment de juiste woorden vinden.
Soms op een manier dat je ook kritiek kunt verwachten. Nou dan ben je volgens mij op weg naar zelfverzekerd zijn. JIJ durft op dat moment de kritiek aan.






sorry foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, ik moet morgen weer werken, dus het is de hoogste bedtijd voor mij.

Kohtje, ik hoop dat je morgen een nieuwe start kunt maken met de eerste niet te nemen. Laat alles wat er tegen je gezegd is maar even op je inwerken. Je maakt op het moment erg veel door, en het is logisch dat je al die bijbehorende emoties moeilijk kunt handelen. Laat ze er zijn, voel wat je voelt en wat er met je gebeurt, en ga bij jezelf na op welke momenten je verdoving zoekt, en waarom. Alles doorleven is moeilijk en pijnlijk, maar nodig om het achter je te kunnen laten. Anders loop je er over X weken, maanden of jaren opnieuw tegenaan, als je opnieuw afkickt. Zoals mij is overkomen.

Hoi Luciene, is de pop gelukt?

Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Luciene,
Ik moet het mijn man nog vertellen, durf niet echt, maar zal wel moeten, want hij mag zijn drankje niet meer onbeheerd achterlaten. Ik ben zo boos op mezelf en teleurgesteld. :(:angry:

@Marion,
Je verwoord het goed. Het staat haaks op elkaar om die termen zo te gebruiken.

@Ferrry,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, wat sneeuwwitje zegt, zeg ik dus ook... we hebben LOVA, of moet ik zeggen: we moeten LOVA... Door mijn melding hier hoop ik dat duidelijk te maken...

M'n allerbeste oude vertrouwde Ferry, jij ook... Waar ben ik mee bezig... tja. Als ik dat allemaal zo mooi wist te vertellen... het is nogal wat.. Het leven is niet altijd zo overzichtelijk als ik gewend was en zou willen. Nu komt ineens die oude vertrouwde Mis-Vriend me weer "helpen", en ja, als je dan weer even wat zwakker op de benen staat is het gebeurd voor je het in het woordenboek hebt kunnen opzoeken.. De gevolgen zijn eigenlijk nog beroerder dan dat drinken zelf... Hoe kom ik hier weer vanaf... Tja, ik weet, AA is een optie. Ik ga hier in mijn woonplaats wekelijks naar een zelfhulpgroep maar ondervind daarvan de laatste tijd niet zoveel hulp meer... AA is hier een slap zootje..(2 leden) maar ik heb vanaf komende maandag weer een rijbewijs en ga dan zeer zeker in de omgeving eens kijken... Dus zie, ik ben er mee bezig. Geef me ook maar niet zo helemaal gewonnen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

| | | | |


Ram: 21 maart t/m 20 april

De Ram is een energiek en geïnspireerd persoon, een initiatiefnemer die risico's niet uit de weg gaat. Omdat hij onafhankelijk is ingesteld, heeft hij de goedkeuring van anderen niet per definitie nodig. Hij verzet zich dan ook sterk als andere mensen hem denkwijzen of werkmethoden proberen op te leggen.
Zijn temperament is groot. Hij kan snel boos worden, maar is dat nooit lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij is een mens die snel vergeet en vergeeft. Inherent aan een dergelijk temperament is zijn directheid en het gegeven dat hij te hard van stapel kan lopen. Hij gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn.

Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het het liefst alleen. Werkt hij in teamverband, dan heeft hij moeite met het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten snel zijn geduld verliezen. Het gevoel dat hij gehinderd wordt door anderen is dan sterk aanwezig.



Ferry, klopt dit??????

BIj mij wel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Koh,

Ik begrijp best wel hoe moeilijk je het nu hebt en dat je leven er nu niet zo fijn uit ziet. Je scheiding, zal er zeker inhakken. En ik ben dan ook blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Maar, ik bedoel het niet rot en dat weet je. Ik ben eerder verdrietig en machteloos, want ik wil niet dat jij ernu zo voorstaat. Mondeling kan ik me beter uitdrukken dan schriftelijk. Ik zou zo graag willen dat jij weer droog staat en weer lekker bezig bent zoals je de laatste maanden bezig was. Dat is wat ik jou gun Koh.

Sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anna: ja zeker de pop is uitgezaagd (geen handen meer over met die artrose van me) nu moet ik nog gaan ontdekken hoe ik hem het beste in elkaar ga zetten. Maar foto van gemaakt hoe het lijkt en mijn zus lag al in een deuk. Is ook zo'n grappig gezicht: een lijf in z'n ondergoed met de foto als gezicht van mijn broer er bovenop. Mijn dochter vond het ook heel leuk. Ze zei: wat ben je toch een gek wijf.... nou dat is waar :)

@Corinne: liefje ga me nou niet zeggen dat je man nu in het vervolg op zijn drankje moet gaan letten... dat zou je van mij of een ander ook niet aanvaarden. Dan leg je de verantwoordelijkheid bij hem. Als je dit overdenkt ben je het vast met me eens. Wijfie, veel sterkte. Je bent al zo'n weg gekomen. Je wil is zo groot en je hebt ook zoveel karakter. Hou dat vast. Ga naar de spiegel en kijk jezelf diep in de ogen en zeg tegen jezelf: Alcohol jij hebt mij niet in de hand maar ik heb jouw in de hand.... Zeg dat 15 keer. En morgenochtend als je wakker wordt weer opnieuw 15 keer.... enz enz Liefs wijfie, we houden van je!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...