Spring naar bijdragen

zaterdag 25 augustus 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ferry, hoi.
Zou eigelijk wel moeten kunnen!Word jij daar ook door geprikkeld?
Mij doet het niets!!!
Waar de een is de ander niet.
Ik heb ook drank om te koken, zoals een kok betaamd.
maar als ik niet wil drinken, ga ik niet uit die flessen lurken!

En dan, buiten de deur, het barst van de verleidigen.
Zou ik ook niet langs een café kunnen lopen.
Als ik zo moet leven, dan is het pas echt knudde.

Mijn simpele mening!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het pas goed!!
Overigens de tiende dag!
Gestel ik had nu geen wijn of madeira etc en de dorst komt,dan ga ik halen!
Ik loop de hele dag met wisselede trekgevoelens over straat.
Vanmiddag trouwens heerlijk gefietst.

Kleine moeite om een pils te scoren, zal ik dan nu , de fles aan mijn mond zetten.
Daar loop ik me niet voor te beheersen!!

Je moet toch in een beschaafde lokaliteit, een kofie kunnen drinken.

Als ik mijn gasten kan inschenken, ben ik goed op weg.
Dan blijkt het leven toch gewoon door te gaan!!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,
Zover wil ik ook komen! Drank is in ruime mate aanwezig in huis. Dicht en onaangebroken dat wel.
Wil ik me bezatten dan ben ik dagen bezig, maar ik kan dit hanteren!
op vakantie stond er een fles wijn klaar. Geen probleem. Mijn man heeft hem in twee dagen opgedronken (hoe beheerst!) en ik had er geen problemen mee. Dat was overigens de enige keer dat hij buiten uit eten gaan heeft gedronken. En nu had ik er opeens wel last van.
Overigens ben ik het kwijt hoor, dat gevoel. Ook al is de fles nog niet helemaal leeg. De maag is gevuld en ik ga straks lekker aan de thee en dan daarna een heerlijk vers sapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet even snel vertellen dat ik het feestje heb doorstaan met een colaatje!!! Ging harstikke goed, en nu eigenlijk ook geen zin, ik hoop niet dat dat morgen nog komt, want dan is er weer een feestje s'middags!!! Nu ff lezen..................B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer alles gelezen en zo herkenbaar allemaal, niet te geloven. Ben vijf jaar bij de AA geweest, maar dan zit je altijd met eenzelfde clubje en heel veel dingen die ik had, herkende ze niet b.v.
Gem: bij vermoeidheid drinken!! Toch idioot, de meeste mensen vallen in slaap na 2 glazen en ik word fitter en fitter. Ik heb daar moeite mee, ik wil dat gevoel niet. Ook vind ik het moeilijk als hier thuis gedronken wordt momenteel. De vijf jaren dat ik niet dronk stond er altijd wel drank in huis, maar het laatste jaar werd het toch funest. Zo'n open fles op het aanrecht, ik zat al moeilijk, en het bleef maar in mijn kop hangen, ik wil drinken, drinken..... Nu is er een tijdelijk alcoholverbod hier thuis.
Corinne: zo had ik dat nog nooit bekeken 'trekcategorie' en dan die tussen 8-10: voor mij is dat het thuiskomen van mijn werk pffffffffff.................ja dan weggaan uit de ruimte is misschien een optie, misschien moet ik dan ff gaan wandelen of zo?
Maar het meest opvallende vind ik toch ook wat Benthe schreef 'kop in 't zand willen steken'. Toevallig doe ik dat met alcohol, maar ik denk dat wanneer ik iets anders had het daarmee zou doen, ik wil gewoon weg. Het helpt mij om dan met mijn kop onder de dekens te gaan liggen. Weg, donker onder de dekens. Ik hoop met internethulp hier wat inzicht in te krijgen, want wat betekend dat nu? Het heeft vast en zeker een betekenis, hebben jullie een idee????
Kinky welkom, moet nog lezen bij wie is wie.

In ieder geval DAG 12 doorstaan!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...