Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Corinne:present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 @ KAATJE!!!!thuiskomen, en snel een beetje! Je moeeder roept je, en je tweede kaarsje staat nu te branden!HUP, HUP, naar huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Hoi Gem,Ik kan me voorstellen, dat je het moeilijk vindt, die halve fles in de koelkast. Maar vertel het aan je man. Wat kan je gebeuren?????????? Hij weet toch dat je goed bezig bent!!!!!En door het te vertellen, wordt je ook weer sterker.succes Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 ferry, hoi.Zou eigelijk wel moeten kunnen!Word jij daar ook door geprikkeld?Mij doet het niets!!!Waar de een is de ander niet.Ik heb ook drank om te koken, zoals een kok betaamd.maar als ik niet wil drinken, ga ik niet uit die flessen lurken!En dan, buiten de deur, het barst van de verleidigen.Zou ik ook niet langs een café kunnen lopen.Als ik zo moet leven, dan is het pas echt knudde.Mijn simpele mening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Shoote,Echt het doet me allemaal niets meer, ik schenk rustig een glas wijn voor mijn vrouw en de visite in.Er ligt bier en wijn in de koelkast, aan boord hebben we drank. Maar ik heb er geen problemen mee.]Is denk ik ook een gewenning.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Zo is het pas goed!!Overigens de tiende dag!Gestel ik had nu geen wijn of madeira etc en de dorst komt,dan ga ik halen!Ik loop de hele dag met wisselede trekgevoelens over straat.Vanmiddag trouwens heerlijk gefietst.Kleine moeite om een pils te scoren, zal ik dan nu , de fles aan mijn mond zetten.Daar loop ik me niet voor te beheersen!!Je moet toch in een beschaafde lokaliteit, een kofie kunnen drinken.Als ik mijn gasten kan inschenken, ben ik goed op weg.Dan blijkt het leven toch gewoon door te gaan!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Ferry,Zover wil ik ook komen! Drank is in ruime mate aanwezig in huis. Dicht en onaangebroken dat wel.Wil ik me bezatten dan ben ik dagen bezig, maar ik kan dit hanteren!op vakantie stond er een fles wijn klaar. Geen probleem. Mijn man heeft hem in twee dagen opgedronken (hoe beheerst!) en ik had er geen problemen mee. Dat was overigens de enige keer dat hij buiten uit eten gaan heeft gedronken. En nu had ik er opeens wel last van.Overigens ben ik het kwijt hoor, dat gevoel. Ook al is de fles nog niet helemaal leeg. De maag is gevuld en ik ga straks lekker aan de thee en dan daarna een heerlijk vers sapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Motiva, zo kennen we je weer.je bent een lichtend voorbeeld!Beetje met je stoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Soothe,vandaar die zonnebril! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Juist.Maar het was ook cool!!!En dat moeten we zijn...........COOL!Ga een Dvd kijken. Even relaxen.Pas gekocht, de som van acht bier. Caféprijs.TROIS COULEURS- bleu -blanc- rouge. Van Krzysztof kieslowski(klasse, menselijk drama)Tot "horens" Soothe. B) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Moet even snel vertellen dat ik het feestje heb doorstaan met een colaatje!!! Ging harstikke goed, en nu eigenlijk ook geen zin, ik hoop niet dat dat morgen nog komt, want dan is er weer een feestje s'middags!!! Nu ff lezen.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Voor de liefhebbers, zometeen YEE-HAAA van Jochem Myjers, op nederland 1. Ik heb het al eens gezien, maar het blijft leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Even nog, toppie Ann.Zo kennen we je weer.Groetjes Soothe.Houdt vol, ook morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 An,Heel goed van je! Dat feestje morgen gaat ook lukken hoor! Het is dan minder mooi weer en het is 's-middags. Dan drinken er toch minder mensen. Behalve ik dan in het verleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 YEE-HAAA,Anna amuseer je!Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kinky Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Hallo, Ik ben pas lid en Corrine vertelde me dat ik hier even zou moeten kijken. Bij deze dus. Vandaag was een hele mooie zonnige dag, vroeg uit de veren (zoon had voetbaltoernooi). Mijn dochter heeft vandaag gekookt en ik heb genoten zonder bier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Kinky, welkom, slechter kan je er niet van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quera, wat ben je stilletjes, gaat het??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Hoi Kinky,ik heb me net voorgesteld bij "wie is wie". Je hebt snel ons draadje gevonden!Ik hoop dat je hier steun vindt.Soothe,Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Corinne, ik ben een beetje euforisch. Gaat toch wel goed? :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Motiva, alles wel. Een rustig gemoed, goed gestemd, zonder spiritualieën.Wat kan een mens nog meer wensen(moet de film opzetten.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Ga lekker die fil dan kijken Soothe.Ga ik ook even gezellig doen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Kinky van harte welkom. Je hebt het al een dag langer volgehouden dan ik. Als je dat al in je eentje kon, proficiat zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Oké, houd jij ze maar een beetje bezig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Weer alles gelezen en zo herkenbaar allemaal, niet te geloven. Ben vijf jaar bij de AA geweest, maar dan zit je altijd met eenzelfde clubje en heel veel dingen die ik had, herkende ze niet b.v.Gem: bij vermoeidheid drinken!! Toch idioot, de meeste mensen vallen in slaap na 2 glazen en ik word fitter en fitter. Ik heb daar moeite mee, ik wil dat gevoel niet. Ook vind ik het moeilijk als hier thuis gedronken wordt momenteel. De vijf jaren dat ik niet dronk stond er altijd wel drank in huis, maar het laatste jaar werd het toch funest. Zo'n open fles op het aanrecht, ik zat al moeilijk, en het bleef maar in mijn kop hangen, ik wil drinken, drinken..... Nu is er een tijdelijk alcoholverbod hier thuis.Corinne: zo had ik dat nog nooit bekeken 'trekcategorie' en dan die tussen 8-10: voor mij is dat het thuiskomen van mijn werk pffffffffff.................ja dan weggaan uit de ruimte is misschien een optie, misschien moet ik dan ff gaan wandelen of zo?Maar het meest opvallende vind ik toch ook wat Benthe schreef 'kop in 't zand willen steken'. Toevallig doe ik dat met alcohol, maar ik denk dat wanneer ik iets anders had het daarmee zou doen, ik wil gewoon weg. Het helpt mij om dan met mijn kop onder de dekens te gaan liggen. Weg, donker onder de dekens. Ik hoop met internethulp hier wat inzicht in te krijgen, want wat betekend dat nu? Het heeft vast en zeker een betekenis, hebben jullie een idee????Kinky welkom, moet nog lezen bij wie is wie.In ieder geval DAG 12 doorstaan!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden