Spring naar bijdragen

woensdag 29 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Peppa

Goed gedaan hoor ik moet het je nog nadoen...ga op het moment naar feestjes op andere tijden dan de andere gasten....vrienden bijeenkomsten in groepen en drinken gaan voor mij nog steeds samen op. Dus ga ik op thee en taart visite...hmmmmm...eigenlijk veel lekkerder en gezelliger in het gesprek.
Wat de een kan kan de ander weer niet en dat is dus iets wat ik nog steeds niet aan durf en het dus maar vermijd tot die angst weg is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet je zeggen saf, dat ik mezelf heel gelukkig prijs er zo makkelijk mee om te kunnen gaan.
hoewel ik nog twijfel om niet dezelfde strategie te gaan gebruiken als bij het stoppen met roken.
vijf jaar geleden heb ik mezelf wijs gemaakt een hele grote hekel te hebben aan roken.
en dat werkt als een tierelier...........

roken?
nooooooooiiiit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk avondje is het hier geweest!

Voor mij zit dag 2 er bijna op.
Vanmiddag even moeilijk. Moest voor kind een nieuw badpak halen bij de Hema en bedacht dat ze daar van die lekkere hapjes hebben met dipsausjes. Geen alcohol, dus dan mag ik wel iets lekkers van mezelf.
Aangekomen bij de lekkere hapjes stuitte ik ook meteen op de flessen wijn en borden met aanbiedingen.
Héél even ging het door me heen...zal ik? En meteen daarna: NEE!!
Daarna naar Appie Heijn. Ik had er niet over nagedacht maar tegenover de AH zit hier de slijterij. Liep ik recht op een bord af met een aanbieding voor één of ander drankje.
Pffff...verleidingen.
Ook zoiets, hier in de wijk is een buurtsupertje en meteen als je binnenkomt, loop je op de rekken met wijn af.

Maar ik ben de avond weer ADB doorgekomen. Voel me wel wat onrustig en had een paar keer best trek in een wijntje. Gremlins....GRRRR, nu al!

Iedereen weer een fijne nacht en slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje
Toen ik stopte met roken ..ja alweer samen met mijn man...we zijn nu eenmaal verschrikkelijk symbiotisch...gingen we al voor openingstijd naar de Aldi om zodra die deuren open gingen naar de vriezer te hollen voor een slagroom taart...dan met de auto naar huis...zo beschaafd waren we nog wel...en dan snijden maar...de taart nog aardig bevroren was het meer een slagroom taart ijsje maar o zo goed tegen de rook monster gremlins.
En met roken stopen vond ik veel makkelijker...zo gek...

Ik moet zeggen dat ik de laatste weken echt al een paar kilo ben aangekomen en daar baal ik wel van dus ik moet ook maar weer wat gaan power walken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix, je bent sterk. Het is nu lekker al veel te laat om nog drank te gaan halen, alle Appies al dicht, dus morgen weer S.F.O. (Steeds Frisser Op.)

Safi ik passeerde vandaag een kikkergroene VW-bus (met opgehoogd dakje) waaraan twee mensen stonden te plamuren en lakken en ik wilde bijna roepen, Hoi Safi!
Hoe staat het met de bus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Ik ben zo een slechte pillenslikker. Ik moet alles bijmalen voordat ik het kan doorslikken.

@Gem,
Dank je.
We hebben ons lijf wat aangedaan.
Doordat het een detacheringscontract wordt, hoef ik niet meer te solliciteren, maar deze week natuurlijk wel, maar ik vind het je reinste onzin en niet fair naar het bedrijf toe dat ik dan aanschrijf. Maar ja, regels zijn regels bij het UWV.
In het verleden heb ik eens een keer een maand moeten overbruggen met de WW. Van de man die ik toen bij de WW sprak, werd ik vrijgesteld van de sollicitatieplicht, omdat ik het contract in handen had.
Nu heb ik het contract nog niet in handen, vandaar.
Als het op uitzendbasis was geweest, zou ik moeten blijven solliciteren, omdat je dan elke dag je werk kunt kwijtraken. Ook idioot, want je kunt niet eens op gesprek gaan.
Drie maanden voor het einde van de overeenkomst moet ik dan weer beginnen met solliciteren en me weer gaan inschrijven bij het CWI.
Hoezo Nederland regeltjesland.

@Marion,
Zenuwen gieren nu zo een beetje veronderstel ik.
Ik ga flink duimen morgen voor jullie, tot mijn vingerafdrukken weggesleten zijn.

@Benthe,
Wees gerust het antecedentenonderzoek betreft alleen mijn persoon. Dat heb ik gevraagd, want destijds toen ik voor het Consulaat-Generaal van België ging werken, werd mijn hele familie en die van mijn man (toen nog mijn vriend) doorgelicht. Ze doen zelfs mijn leven in België niet.
Ik vraag me nu plots wel af hoe ze dat doen met de korte periodes dat ik hier in Nederland woonde, maar nog diplomatiek onschendbaar was.
Vind het idee van moordzuchtige (aan)verwanten wel iets voor een bizarre droom.
Je verkoudheid gaat wel over zonder de grog. Paracetamolletje en onder de wol.

@Tolie,
Schop die gremlins maar hier naar het forum, we weten er wel raad mee.
En gewoon blijven stoppen. Niet aflaten tot die knop helemaal om is.
Sterkte.

@Anna,
:)

@Peppaschooter,
Prettig te horen dat je gister een leuke avond hebt gehad.
Het kan zomaar. Goed hoor.

@Ferry,
:)

@Xienix,
In het begin viel het mij ook moeilijk om slijters en wijnrekken te passeren. Nu vallen ze me niet meer zo op, ze zijn er en ik hoef er niets uit te nemen.
Deze dag zit er ook bijna op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe

onze bus is helemaal creme en is 9 meter lang
we hebben wat problemen een verzekering te vinden omdat de bus zwaarder is dan 7.2 ton but all is not lost yet

de apk gaat ze met gemak halen en het invoeren is ook geen probleem.
Alle klusjes zijn geklaard dus het wachten is op de centen en op een verzekering die ja zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe en alle anderen die nog wakker zijn nog even een mooi gedicht voor ons allen
Als gisteren een morgen was--schrijver Chris van Dipten

Als gisteren eens morgen was,
en je alles opnieuw kon beleven.
Dan besefte je morgen pas,
wat gaat er veel fout in het leven.

Want als je niet weet wat je fout hebt gedaan,
dan zul je dezelfde fout weer maken.
Dezelfde lach, dezelfde traan,
dezelfde ogen en haken.

Dus treur niet om fouten die zijn gemaakt,
om kansen gemist bij de vleet.
Ook al ben je door wat gebeurd is diep geraakt,
soms is het niet te vermijden al dat leed.

Want wie geen fouten maakt in het leven,
zal er ook nooit iets uit leren.
Die kan zichzelf geen tweede kans meer geven,
nooit het onheil af doen weren.

Ons verleden, daar waar onze toekomst op wordt gebouwd,
is onherroepelijk geschied en keert niet weder.
Ons verleden, het is ons zo vertrouwd,
ook al was het niet zo mooi, toch koesteren we het teder.

De toekomst, hij is onzeker maar niet ver weg,
want overmorgen is morgen al weer verleden.
Dus luister toch naar wat ik zeg,
leef voortaan toch in het heden.

Wees niet bang voor fouten of voor leed,
voor kansen steeds gemist.
Want een ieder die dat deed,
heeft steeds naast het net gevist.

Als gisteren eens morgen was,
en je alles opnieuw kon beleven.
Dan besefte je morgen pas,
hoe blij je nu bent, met alles dat je is gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...