Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sandra,
je hebt zo'n mooie reis verdiend. In het oerwoud hebben ze geen cafe's. dat scheelt weer of zijn de indianen op gezetten tijden aan de "booze"?

Corinne,
lekker gevoel he? Straks weer werken. Krijg je weer zelfvertrouwen van. Ondanks het feit dat je er niets aan kon doen dat je werkeloos was. Lang geleden ben ik ooit anderhalf jaar zonder werk geweest. Kreeg toen veel opmerkingen van werkenden, zoals dat ik kon luieren op het strand e.d. terwijl ik niets liever wilde dan werken.
Ik heb dat altijd goed onthouden en ben altijd heel voorzichtig met mijn uitlatingen naar anderen. Het heeft me toen veel pijn gedaan en wil dat anderen niet aandoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi luitjes ,
ik ben high van de meubel boenwas ruikt wel heerlijk
zo ik heb gedaan en ben wel een beetje kapot ,kasten verplaatst tapijten weg gelegt en geschuurt en gedweild , nu stop ik er mee voor vandaag
heerlijke muziek op de achtergrond chris rea en schirley bassey met "la passione " dat is mijn cd :)
mijn partner is nog niet terug hi hi schrik om mee te moeten helpen misschien ;)
ivm tweedehands spullen ik heb bijna nooit iets anders gehad ook mijn meeste kledij kwam van de rommelmarkt in spanje levi's jeans broek 6€ sommige vinden het vies nou ik was het toch bij thuiskomst ??
meubelen in spanje waren altijd van klanten die het weg deden mijn mening is dat mensen welke tweedehands spullen gebruiken mee helpen aan ons milieu
sandra heb je geen koffer draagster nodig ;)
twee van mijn drie schildpadden komen van een surinaamse dame in spanje leuke lieve gezellige dame kon lekkere hapjes maken
an ik begrijp het ook soms niet hoe mensen na jaren terug hervallen een vriend van mij na meer als 15 jaar maar mij houdt het alert want ik weet dat ik ook nooit nooit zeg
rudy wel bedankt voor je weer heel leerzam bericht vandaag en geniet ervan he :present:
corinne wanneer ga je van start ??
zo luitjes ik zit hier nog in pijama mijn lievelingskledij , ga nu een heerlijke douche nemen en dan eens naar buiten want het zonneke schijnt
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Dinsdag om 1 uur mag ik mij melden.
Geniet maar gauw van het zonnetje, want hier is het al weg en wordt het frisjes.
Ik denk dat ik dadelijk maar een trui aantrek voor het buurtfeest. Brrr.

@Gem,
Botte boeren genoeg. Maar dikwijls is het ook onwetendheid.
Zelf ook nooit gedacht dat ik zolang werkloos zou kunnen zijn.
Mensen begrepen het maar niet, zoveel keren uitgenodigd en dan steeds nul op het request.
Ach ja, dat is nu voorlopig achter de rug. De toekomst staat voor mijn deur.
Laat ik me daar maar op richten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix, mooi en lief gedicht. Dat geeft de burger weer moed.

Ik moet zometeen toch ook maar eens op boodschappentocht, de wijnrekken lonken gelukkig niet zo tegenwoordig.

Blacky wat een backpackers zijn jouw schildpadden. Kon je die zomaar mee België in smokkelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje je mag die uitzwaaier natuurlijk gebruiken, ik vond het mooier dan de mijne en het was precies wat ik bedoelde
iedereen die gisteren niet dronk is een voorbeeld voor vandaag..

Ja rare dieren heb ik wel, 2 raszwervers behalve hondlief als ie aan de lijn zit.. dan is ie niet vooruit te branden, los naast de fiets rent ie heel hard aan de lijn moet ik mijn fiets in de laagste versnelling zetten en val ik bijna om.

Nou, ik moet eens wat gaan doen... schiet niet op vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy: :musicnote::heart::musicnote:

An, fijn te lezen dat je je wat lekkerder voelt.

Xienix, je gaat goed!

RJB ik vind dat je het hartstikke goed doet.

Corinne, ik snap dat het nog even teveel voor je is, nieuwe baan en therapie voor sociale angst.
Maar het kan ook een geweldige steun en mogelijkheid tot oefenen zijn als je juist bij die nieuwe baan professionele hulp krijgt.
Ik heb zelf professionele hulp gehad voor het omgaan met nieuwe ontmoetingen en heb er echt wat aan gehad. Ik heb bijvoorbeeld geleerd om die angst toe te staan en niet meer te proberen om een perfect plaatje neer te zetten. Word je alleen maar verkrampter van. Dat was wel een eye-opener.
Ik ben niet zo'n hele spontane prater en kwam erachter dat ik veel relaxter ben als ik dat van mezelf accepteer. Tegenwoordig stel ik vooral vragen als ik met nieuwe mensen of mensen die ik niet zo goed ken moet praten, en weet je dan kun je heerlijk achterover leunen want de meesten kletsen wel.
Mensen vinden het vaak heerlijk als iemand goed kan luisteren en ze hun verhaal kunnen spuien.
Maar goed, dat is een aspect wat op mij van toepassing is. Ik hoop dat jij er ook veel aan zult hebben als je eraan toe bent om die therapie te doen.

Kohtje, fijn dat je weer op de rails bent, sterkte met je nieuwe woning en nieuwe leven.

Saffi, wat ben je een heerlijk creatief mens: altijd een praktische oplossing bij de hand.

Iedereen sterkte dit weekend en hou het droog.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de boodschappen zijn binnen. 3 winkels gedaan en de wijnrekken lonkten totaal niet.
Wat een lekker gevoel was dat...ik hoef niet meer met mijn duffe kop voor die rekken vol met wijn te staan, er een paar in mijn karretje te deponeren en me te schamen: "anderen weten vast dat ik alcoholist ben, ze zien me hier iedere dag wijn kopen".:$

Mijn bovenbuik is ook al wat geslonken, jippie! Zou ik dan ooit toch nog eens echt slank worden?:)

Was trouwens wel een paar keer balen. Onderweg naar huis verloor ik het pakje vega boterhamworst en net toen ik van mijn fiets stapte om het te gaan halen reed er een tr*t expres met haar auto overheen. Grrrr! Ze had het zien vallen en mij zien gebaren en hoppa, met de dikke band van haar dure auto eroverheen. *&6$@*$!!

Thuis gekomen bleek dat ik de televisiegids vergeten was in te pakken, die lag waarschijnlijk nog in het karretje.:angry:. Dus weer terug naar de dichtsbijzijnde supermarkt en daar een nieuwe gekocht.

Maar het zonnetje schijnt en ik ga zo 'vrolijk' (kuchkuch) aan het huishouden.

Tot later weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kate,
Even wat recht zetten. Die therapie ga ik zelf doen, niet via mijn nieuwe baan.
Ik probeer al zo lang onbevangen te zijn, maar het lukt niet. Tijd voor actie dus om er echt eens wat aan te doen.

@Xienix,
Wat een ongemanierdheid van die automobiliste.
Veel automobilisten stoppen hun verstand in de kofferbak, blijkt maar weer.


Het buurtfeest is begonnen, de compu blijft aan.
Tussendoor kom ik eens kijken.
Niet wachten op een reactie dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal

rudy ik ken je niet maar, proficiat !

xienix samen op dag 5 zet door rillen gaat over

gisteren tweede aa bijeenkomst andere groep, dik oke grote groep en van jong tot oud, ga het samen met hun en jullie redden dat voel ik.

Heb me nog nooit zo zeker gevoeld merk dat ik me zelf een beetje test, in de winkel wijnrek doet me niks, eerste weekend zonder alcohol, heb geen watten hoofd meer, neem niet te veel hooi op de vork en dat voelt goed.

vandaag lekker uitgeslapen tot 11:00 uur koffie gedronken rugzak beladen met brood en koffie en de hele middag in de bossen geweest, voel me goed.

nu ff koken en bij vrienden op bezoek, hun oudste zoon heeft een fuif en ze smsten net we feesten niet mee(weten dat ik gestopt ben).

voor iedereen zet m op
en misschien tot later als ik terug ben van bezoekje

met flipsen gaat het goed
on the road again

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Flipsen...klinkt goed
Je bent erg positief en dat is een goeie start.En wat fijn dat je lekker de natuur in bent gegaan...dat doe ik ook het liefst op het moment en hier achter mijn computer zitten...het forum en in Photoshop bezig.
De natuur in vind ik vooral fijn omdat je daar gewoon geen commerciële prikkels krijgt. En dat is wel zo lekker rustig aan deze hersenen die langzaam weer wat moeten herstellen.
Veel plezier vanavond bij je vrienden...een lekker gesprek kan wonderen doen en jij betn er al helemaal voor in de stemming .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...