Spring naar bijdragen

Woensdag 5 september 2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BamBam ..wat een geweldige prestatie 1 héél jaar van mij krijg je een dikke:sun: en een :musicnote:
Je bent nu op een nieuw punt beland en ik wens je veel sterkte bij je nuchter blijven.

Tapas 75 dagen jij ook een :sun: en blijf me voorop ...je bent een geweldig mens om te volgen.

En Soothe vandaag 21 dagen? jij ook een dikke:sun:

Tolie volhouden hoor probeer die eerste magische week te halen zie wat er gebeurt is bij Cal ...ze heeft het knopje gevonden.....goed zo Cal...het zit allemaal in je hoofd en je moet het willen anders vind je de knop niet of je draait hem niet om.

Voor alle ander mijlpalen een heel bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even piepen hoor, ben met zo'n taaie opdracht bezig, allemaal cijfers en prognoses voor een bedrijf, booooorrrring! Nu even een bakje bambutroost en even bijlezen.

Voor de pijama-liefhebbers of -haters: zojuist werden mijn nieuwste pijama's die ik bij een postorderbedrijf heb besteld, bezorgd.
1 knaloranje met opgedrukte palmboompjes en ondergaande zonnen;
1 lichtblauwe met maantjes en sterren;
1 gevangenispakje met strepen.

Pijama's hebben voor mij iets troostends. Al die keren dat ik volgetankt in bed stortte met wat ik op dat moment aan had, soms alleen nog maar de energie om mijn schoenen uit te schoppen.
En tegenwoordig: lekker in de douche, pijamaatje aan, kopje chocola of bambu. Het klinkt zo kneuterig en saai, maar ja, als het nou helpt.

Vanmiddag moet ik me even vervoegen op de receptie van een bruiloft en ik weet al van te voren dat een ieder daar een glas champagne krijgt om te toasten op het paar. Heb geen zin om de aandacht op me te vestigen door een glas Spa te vragen, dus ik neem er wel een slokje van en daarna zet ik het glas weg. Ben er niet bang voor, eigenlijk wel een leuke uitdaging, want voor het eerst in zeven weken dat ik me weer op een feest begeef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh, Safi, 8 weken? Ja nee ik reken in maanden, 11 juli was de laatste dag dat ik alcohol dronk. Maar toch dank voor de felicitatie. hihi, en met die slok champagne vanmiddag mag ik morgen eigenlijk weer helemaal overnieuw beginnen met tellen. Het zal wel een mininipje van 1 cc worden, zodat het lijkt of ik ook wat drink.
Hoe is het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Benthe, ook gefeliciteerd met 8 weken en een leuke middag!! Ben je niet bang voor dat eerste slokje??:musicnote::present::sun::musicnote::present::sun:

Jij hebt het over pyama's.ik had laatst een mooi dekbedovertrek besteld met goudkleurige vlinders, zie ik net dat de vlinders op mn mans hoofdkussen ipv goud nu blauw zijn....:huh: Zou ik reclameren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allen,

BamBam, gefeliciteerd! 1 jaar ADB, geweldig. Nu zo voortgaan hé. :present::D:present::):present::D:present:

Tapas, een welverdiende :present:

Vandaag heb ik gemengde gevoelens en ben er nog niet helemaal uit.
Ik heb vanochtend vroeg, ja ik was al vroeg uit de veren, het draadje van gisteren
overgelezen.

Knuf, wat je daar zo laat, want je bent er altijd als ik al te bed ben, schreef houdt mij bezig.
Je hebt gelijk dat Koh schreef ALS, en dat er mogelijk te snel conclusies werden getrokken.
Soms kan het verstandig zijn, eerst eens door te vragen.

Neemt niet weg dat bij mij de indruk inmiddels was gewekt dat het niet ging zoals het zo fijn had
kunnen zijn. Soms kan het lonend zijn een berichtje nogmaals over te lezen alvorens
te reageren. Hier ontbreekt het nog wel eens aan, ook zijn sommige berichtjes tweeërlei
uitlegbaar.

Koh, ik hoop dat je snel weer wat van je laat horen. Het draadje van gisteren heeft bij mij
een bittere nasmaak achtergelaten.
En het is zoals je zelf al zei, het is en blijft een strijd die je ZELF moet klaren.
Neemt niet weg dat dit forum er niet voor niets is, het heeft je in het begin van je strijd
geholpen dus probeer de draad ook hier weer op te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat wel weer...had een baaldag gisteren (goeie trouwens Cal...baaldagen zouden verboden moeten worden ze zijn zo nutteloos en lijden tot negatief denken).......maar dat hebben jullie vast wel gemerkt:devil:

Vanmiddag moet ik naar de implantaat kliniek van het ziekenhuis om te horen of ze me er eentje kunnen geven en dan nog uitvogelen wie dat gaat betalen...daar maak ik me dus veel zorgen om.
Want nu kan ik niet buitenhuis eten...omdat mijn plaatje uit moet en daar baal ik van.

Met ADB zijn lukt me nu weer prima...mijn man had gisteren wel een blikje bier maar het deed me niks.
Ik heb mijn vreet gedrag ook weer onder controle en ga nu voor twee weken alleen maar lekker gezond zodat ik dan weer eens een weekendje mag uitspatten in lekker ongezond.
Verder zit ik nog wel een beetje in een dipje...ben even mijn energie kwijt maar probeer vooral niet uit te stellen want daar wordt het dipje alleen maar erger van.
Brief naar de officier van Justitie is geschreven en kan op de post.

Ik heb met mezelf afgesproken dat het me 2 maanden gelukt is ADB te zijn en daar ga ik nog 3 maanden aan vast knopen met als doel 9 maanden zoals Mick gisteren.
Moet lukken...ik ben nog nooit zwanger geweest en wil dit toch een keertje meemaken maar nu is het mezelf als gezond kindje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ik weet niet Charlie... zijn de vlinders op jouw sloop wel goud gebleven?

Trouwens, behalve aan mooie vazen kan ik bijna ook nooit weerstand bieden aan mooi beddengoed. Het moet ergens wel een fascinatie met slapen zijn, pijamaatjes en dekbedovertrekken... :lips:

Nee Charlie ik ben niet bang voor dat slokje, mijn drankverleden is voor mij te afschrikwekkend om er weer mee te beginnen.

Koh, weer bij de mensen?

Safi, Max heeft het piepertje vannacht stukgebeten met een laatste amechtige pwèèèp, maar hij vind het speeltje op zich nog steeds even leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie
De bus is klaar ...nus is het wachten op een verzekering die ons accepteren wil zodat de APK en het invoeren geschieden kan en dan ...
ON THE ROAD AGAIN

I'm pumping my horn
To the city I was born
On the road... free as a bird
Good times... they have returned
Said goodbye to all my friends
Cut off the loose ends
On the road ...free as a bird
The good times...they have returned

Me and my man
gonna do what we can
to be as free ...as we wanne be
walking dogs along the sea


Dit is een liedje wat ik ooit eens heb geschreven in 1997 toen we weer eens uit de stad weg reden om de alcohol te onvluchten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kussensloop is wel goed gebleven, ja, stom he?? Ik ben ok echt dol op mooi beddengoed, dit was een ecru-satijnen overtrekmet gouden vlinders................ met helaas nu een paar blauwe erbij....

Heerlijk Safi, dat vrije leven....lijkt me. Wij willen in de toekomst een campertje kopen, maar eerst maar eens huren, kijken of het wat is.........we hebben nl 1x gekampeerd, dat werd met recht KRAMPeren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

BamBam, 1 jaar: van harte gefeliciteerd.
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present:

@Mick,
:)

@Knuffie,
:)

@Haddock,
Midden in de nacht op je werk in een feestje kukkelen. Wat is nou leuker.

@Water,
:)

@Francesca,
:)

@Blacky,
:)

@Calimero,
Dat is het grote moment: het knop is om. :sun:
Je gaat het redden. Goed zo.

@Soothe,
:)

@Tapas,
75 dagen: ook van harte gefeliciteerd.
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present:

@Benthe,
Leuk, al die pijama's.
Hebben ze geen kinderchampagne?
Al 8 weken, gefeliciteerd
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :present: :present: :present: :present:

@Xienix,
:)

@Charlie,
Beddegoed klinkt als mooi. Ik heb momenteel een donkere dekbedovertrek annex slopen met Indische olifanten.

@Safi,
Wat ga je goed.
Leuk en toepasselijk lied.

@Stien,
:)


Mensen,
Toen ik pas op bed lag gisteren, begon het in mijn hoofd te malen. Na een kwartier dacht ik: als dat nog een kwartier duurt, ga ik terug het bed uit. Nu hoofd leeg. En ja, hoor, 'k weet van niks meer. Heb geslapen tot de wekker afging, heb er een uur bijgezet en volop geslapen.
Ik ga zo maar eens eerst van alles doen. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, is absoluut niet kneuterig en saai. Je legt je interesse elders. Moeilijk kiezen nu en ehh..
flanelletje?

Vandaag nog naar een bruiloft, de plannen heb je al klaar.
Geen aandacht trekken dus het glas aannemen en een slokje nemen?
Mijn inziens ben je zeer gevaarlijk bezig. Je bericht is van ong. 11.00 uur vanochtend.
Dus je loopt eigenlijk al de hele dag, misschien vanaf gisteren al, te denken aan die éne slok.
Je hebt jezelf al toestemming gegeven. Die gremlin zegt je na die ene slok, ach wat wie weet
er van, nog maar een slok!
Je wilt écht stoppen? Houdt jezelf niet voor de gek, zelfs geen glas aanpakken!
Iets anders nemen, je kan mij niet wijs maken dat er niets anders te krijgen is.
Water kun je ook in een champagne glas doen. Gooi het leeg en vul het met water als dat
zo nodig moet.
Hoe zo de aandacht trekken als je geen glas aanneemt?
Pure onzin, het bruidspaar hoort alle aandacht te krijgen, dit zit in je hoofd!
En laat ze maar naar je kijken! Nu mag het, je hebt niet voor gedronken.
Je ziet er fris en fruitig uit ! Ze mogen nu zelfs aan je ruiken, want de dranklucht
van gisteravond komt zelfs niet je porieën uit!

Zelf is het voor mij ook feest vanavond, ik ben niet bezig met wat zal ik wel of niet drinken.
Hoef er niet over na te denken, want ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag lieve mensen allemaal...

ik heb het een en ander te vertellen.. Ik zit raar in elkaar, zelfs voor de begrippen van menig alco...

Gisteren had ik niet gedronken. Mijn laatste drankge- (mis)bruik dateert van 22 augustus jl. Erg genoeg, maar mijn bericht van gisteren was in eerste instantie alleen een vraag...

Ik heb me tijdenlang erg thuis gevoeld op dit forum maar dat is veranderd.. Ik voel me niet meer echt thuis.. en dan ga ik in m'n "wanhoop" berichtjes plaatsen zoals dat van gisteren....Bij deze m'n oprechte excuses!!! Dit toont weinig respect naar de huidige gebruikers van dit forum. Het is allemaal angst mijnerzijds..om het vertrouwde los te laten. Er kwamen hier gisteren wel berichtjes los van mensen uit "mijn tijd" die lezen net als ik waarschijnlijk nog regelmatig mee zonder te willen interrupteren... ach, het komt hier op neer: ik heb ontzettende moeite met veranderingen. Privé verandert er al zo ontzettend veel, dit forum is dan misschien de druppel.... Nogmaals, had niet gedronken, was alleen in een recalcitrante bui...en besef nu ook weer dat ik hiermee mensen kwets... tja, sorry... ik ben ook maar ik, niet perfect. wil geen mensen kwetsten, zit niet in me qua willens en wetens, maar doe het toch maar steeds weer.. dat is wat me altijd al zo parten speelt...

Ik vind het heel erg als ik mensen gekwetst heb maar door hier m'n excuses aan te bieden neem ik afstand van een eventueel schuldgevoel dat me weer.....

Natuurlijk ligt ook bij mij drank nog altijd op de loer. Voorlopig zal ik hier op het forum niet meer reageren omdat het bij mensen dingen losmaakt die ik eigenlijk helemaal niet los wil maken maar waar ik zelf zo tegenaan loop... Toch..een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Komt nog wel even bij dat ik gisteren niet meer adekwaat kon reageren doordat m'n verbinding met het internet er plotseling mee ophield.. Nu net pas hersteld, en dat maakt het gevoel van machteloosheid alleen maar groter... Maar is geen excuus voor wat ik gisteren schreef....

Even nog voor Charlie... Ik wil dolgraag je hand pakken om je mee te sleuren uit de prut, lieve meid. Maar ik weet zelf niet welke kant ik op moet... Het gaat mij nu even redelijk goed, maar ik doe maar wat... Ik wens je heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, terwijl ik het schreef dacht ik eigenlijk ook, wat een onzin, ik kan best even van te voren met de catering afspreken dat ze Spa in mijn champagneglas doen. Wilde gewoon niet die droogkloot zijn met dat brave glaasje Spa, snap je? Toch weer die valse schaamte.
Inmiddels even opgebeld en ze moesten er wel om lachen, ze zeiden dat ze er Rivella in zullen doen. Wel zo goed eigenlijk. Leuke oplossing toch, ik kan meeklinken met een champagneglas maar er zit lekker geen alcohol in. Geeft mij ook weer een goed idee, anders had ik toch morgen, al was het maar 1 slokje geweest, weer opnieuw willen gaan tellen.

Charlie wat heeft jouw man in zijn hoofd dat hij gouden vlinders blauw maakt? (Moet meteen denken aan dat liedje van Christal Gayle: Don't let it make my brown eyes blue.)

Aangepast op tiebvaud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Koh, wat eerlijk van je om het zo op te schrijven. Ik kan niet met je meevoelen over de goede oude tijd, voor mij is het welkom aan de nieuwen en hallo tot de ouden, maar ik vind het lief van je dat je zelf onderkent dat je niet zo goed met veranderingen kan omgaan.
Ik weet niet hoor, misschien als ik zelf wat verder ben, dat het dan ook wat onhuiselijk wordt met steeds nieuwe bezoekers. Voorlopig vind ik het allemaal nog prettig, mensen die er langer zitten en mensen die net binnen komen vallen. Er zijn altijd wel mensen tussen die je iets kunnen leren, of aan wie je soms zelf iets kan vertellen dat nuttig voor iemand is.
Als je zelf vindt dat je hier voorlopig niet meer moet komen, dan: het ga je heel goed! En dat is een oprechte wens van een net niet nieuwe nieuweling.
En inderdaad, wat je gisteren deed was niet zo netjes, je mag best wel eens bedenken wat je met de gevoelens van anderen doet, ook via een internetforum. Zo, dat was het preekje van de domina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...