Spring naar bijdragen

Woensdag 5 september 2007

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiesmorgens deze morgen! Bijna iedereen weer fris uit de veren!

BamBam, wat een prestatie.. 12 maanden / 365 dagen!! gefeliciteerd!!!!!!
ps, heeft die mevrouw je nu alweer wakker gebeld vanmorgen??? hihi

Soothe, volgens mij ben jij ook heel goed bezig! Toen ik net weer terug op het forum kwam had jij nogal wat uitglijders en nu ongemerkt sta je volgens mij alweer een hele tijd droog!! dus ook een roos voor Soothe

helaas kan ik even niet bij de roosjes omdat ik onder in het scherm antwoord.. op een mac.. pc is kaduuk.. denken jullie ze er even bij?

Ik zit vandaag op 75 dagen, ook een mooi rond getal! op AdB dan, niet op droogstaan. (heb 1x 2 biertjes gedronken in deze periode)

....en ik zie dat ik weer moet opschieten wil ik niet WEER te laat op mijn werk komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, 75 dagen, gefeliciteerd. Dag na dag, goed van je.
En natuurlijk iedereen die weer een mijlpaal bereikt heeft, klasse.

En nee Tapas, die mevrouw zei nix vanochtend. Bammetje was alweer vroeg wakker. Ik heb weliswaar idd de term 'opslomen' geintroduceerd maar dat wil niet zeggen dat ik me daar zelf ook altijd aan kan houden. Ik heb gistermiddageen uurtje geslapen. Dit heeft dan als resultaat dat ik 's avonds energie heben en dus niet op tijd opsloom. Darnaast heb ik te lang aan de telefoon gehangen en is mn hoofd niet rustig. Met als gevolg dat ik niet echt goed slaap en vroeg wakker wordt. (en ik was natuurlijk zenuwachtig omdat ik vandaag verjaar!)
Tja wijsheid weten is 1, doen is iets anders. Maar ik kom er wel, stapje voor stapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, jij ook gefeliciteerd, ook een hele prestatie 75 dagen, ben trots op je. :present:

De rest ook gefeliciteerd met alle mijlpalen en goede voornemens die uiteraard uitgevoerd gaan worden.

Gisterenavond bedacht ik me dat het idee van een baaldag belachelijk is, weet niet wie het uitgevonden heeft, slaat nergens op jezelf toestemming te geven depri te zitten wezen een hele dag.
Rond acht uur 's avonds bedacht ik me dat ik zeker driekwart dag verpest had door een baaldag te nemen, zo de zin om te drinken niet weg zou gaan. Heb een vriendin gebeld die niet drinkt omdat ze zwanger is en een leuke avond verder gehad.
Sinds mijn aanmelding 17-8-2007 nog tien glazen gedronken, waarvan de laatste 29 augustus, als ik vandaag red (wat me gaat lukken) ben ik langer adb dan ooit te voren, ik hoorde iemand laatst zeggen de magische grens van een week.
Kan het verder niet uitleggen, maar het is net of er een knopje om is, de neiging is er nog wel als er iets is te drinken, maar kan mezelf redelijk makkelijk overtuigen het niet te doen, kom beter mijn bed uit smorgens, bevalt me niet meer tegen bierflesjes aan te kijken als ik beneden kom of lege wijnflessen, staat alleen een mok voor de rooibosthee en glas waar water in zat, heb ook steeds meer zin dingen te ondernemen, de verschillen zijn klein, maar ik merk ze wel en dat bevalt prima, ondanks de af en toe vette dipjes.
Alleen 's avonds afgepeigerd, pik veel meer indrukken op als een maandje geleden.
Zo dacht laat jullie even meelezen met mijn ochtend overpeinzingen.

Wens iedereen een goede en leuke dag vandaag.
Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...