Spring naar bijdragen

donderdag 6 september 2007

blacky

Aanbevolen berichten

goeden mogen adb'ers,
en de feestvierders nog niet wakker ;)
houtje cumpeaños feliz mogen er nog vele jaren volgen :musicnote::moon::present:
iedereen met een dagje adb erbij dsv
corinne werk ze maar terug naar huis komen ;)
ik heb redelijk geslapen , vandaag tuinwerken al hangt er precies regen in de lucht
zo lieve mensen maak er een mooi dag van ga ik ook doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Zo lekker vroeg op de morgen, dacht ik even te komen piepen voor ik naar mijn werk ga.

Houtje, nogmaals een fijne verjaardag!

Ik wens jullie allemaal een fijne ADB dag toe. :rose:

Met wie een mijlpaal te vieren heeft, toast ik dat op gepaste wijze met een lekker glas sap. :present:

Blacky,

Zo vroeg als jij was ik al op, maar ik doe altijd eerst andere dingetjes.
Ik hoop voor jou dat het droog blijft en zelfs een zonnetje zich laat zien.
Alvast een :rose:netje hierbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

(Het was niet zo aardig van me: eerst informeren waar je was, en dan er vervolgens zelf niet zijn.. Maar ik zie dat je weer hele mooie bijdragen had... Vrolijke, ook!).

Iedereen een fijne ADB dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede smorgens allemaal!

Houtje gefeliciteerd met je verjaardag :present:

Iedereen goed geslapen, leuk gedroomd en vrolijk op gestaan?
Naar degene bij wie dat niet het geval is, stuur ik wat cyberzonnestralen en het advies even voor de spiegel naar zichzelf te glimlachen en te zeggen, vandaag ga ik er een leuke dag van maken. :)
Ben zelf in een prima humeur, heb mijn eerste week adb erop zitten en nu beginnen aan die andere 51 (daarna ga ik natuurlijk ook nog gewoon door).

Prettige dag iedereen, lief zijn voor elkaar, bedenk dat er nogal een verschil kan zitten in de intentie van iemand en hoe je het oppikt, dat kan namelijk heel erg gekleurd zijn door je eigen humeur en wat er speelt, met andere woorden, als je zelf er een positieve dag van maakt, zullen de berichten waarschijnlijk ook positief overkomen.

Groetsels Cal. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!! en maak er een mooie feestdag van met je kinderen en natuurlijk J&J
hebben jullie vannacht al alle taart en J&J-champagne al opgemaakt of is er aan het eind van de middag als ik uit mijn werk kom nog een glaasje en een puntje over?
heb wel zin in een alcoholvrij feestje!

En ik ben weer te laat opgestaan, zal de aankomende winterslaap wel zijn, of ik moet ook zo'n mevrouw in mijn telefoon stoppen die me sochtends wakker maakt net als BamBam
dus zoeffffff, ik ben weer weg ... tot eind van de middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, wat betreft het boek "help ik (ver)zuip", ik heb het vannacht bijna uitgelezen. Ik zou er die 15 euro achteraf gezien niet aan hebben uitgegeven. Het is wel aardig en er zitten ook wel herkenbare dingen in, maar - en dit is vast een heel persoonlijk mening - de schrijfster is het soort snobistische vrouw die ik in het echte leven waarschijnlijk niet graag gemogen zou hebben. Het soort vrouw dat toeterend en middelvinger-opstekend in haar open Mercedes in de file staat (ja, stel je voor, je zal toch in de file staan, dat is toch iets voor het plebs!) en vervolgens de verloren tijd met 180 kilometer per uur in probeert te halen. En toevallig heb ik een bloedhekel aan roekeloos rijden.
Dit verhindert enigzins een onbevangen manier van lezen.
En (haha) een van mijn motto's is: Wat mot dat mot, dat heb ik van een ouwe oom. Laat de schrijfster dat MOTto nou ook hebben, en het ongeveer om de andere bladzijde gebruiken. Beetje irritant dus.
Maar voor wie lid van de bib is en er verder geen cent aan hoeft te besteden: op zich best leuk leesvoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal (was ik vergeten)

Benthe een boek uitlezen in één nacht?
sAvonds voor het slapen gaan lees ik meestal eenstukje en na
hooguit vijf blz. wordt ik wakker van een boek dat op de grond valt.
en ik kan het nog steeds niet laten stiekem op de laatste blz te kijken hoe het afloopt.

Rudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen!

Houtje, van harte gefeliciteerd! Ik drink vanavond een lekker sapje op je! Fijne dag!:musicnote::present::musicnote:

Ik heb goed geslapen maar ben nog moe. Kwart voor 12 naar bed en om half 8 eruit is lkennelijk toch niet genoeg slaap voor me. Voortaan maar weer om 23.00 erin duiken.

Dag 10 en we gaan er weer voor hè Flipsen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucky you Rudy, dat je erbij in slaap valt.
En dat is vals spelen hè, op de laatste bladzijde kijken.
Last van koude knoken? Je zou er met dit weer ook bijna een ouderwetse borstrok bij aantrekken.

Wat ik trouwens ook niet leuk vond van de schrijfster is dat ze iedereen die niet helemaal aan haar beeld van wat goed is beantwoordt, direct aanmerkt met een denigrerend woord. Een verkoopster die niet heeft van de schrijfster wil hebben is meteen "een dom grietje", een vrouw die op "verkeerde" schoenen loopt is "een wijf". Dat soort dingen.
Enfin, het schijnt zo te zijn dat je het meest gemeen hebt met aan wie je je het meeste ergert, hihi, dus hier past zelfreflectie.

Safi dat was een opgewekt gedichtje. Fijn dat je je weer wat beter voelt, hoop ik?
Het heeft heel lang geduurd, maar af en toe word ik tegenwoordig ook, net zoals voordat ik begon te drinken, wakker met het gevoel: Ha! Een nieuwe dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Lucky you Rudy, dat je erbij in slaap valt.

En dat is vals spelen hè, op de laatste bladzijde kijken.

Last van koude knoken? Je zou er met dit weer ook bijna een ouderwetse borstrok bij aantrekken.

Wat ik trouwens ook niet leuk vond van de schrijfster is dat ze iedereen die niet helemaal aan haar beeld van wat goed is beantwoordt, direct aanmerkt met een denigrerend woord. Een verkoopster die niet heeft van de schrijfster wil hebben is meteen "een dom grietje", een vrouw die op "verkeerde" schoenen loopt is "een wijf". Dat soort dingen.

Het heeft heel lang geduurd, maar af en toe word ik tegenwoordig ook, net zoals voordat ik begon te drinken, wakker met het gevoel: Ha! Een nieuwe dag!

Haha Benthe, ik weet nog dat mijn oma vroeger (ik was een jaar of 3-4) borstrokjes voor mij en mijn broers breide. Eerst van wol, maar dat kriebelde vreselijk dus ging ze wat later over op katoen.
Mijn moeder hing ze na het wassen altijd buiten en wasverzachter bestond volgens mij nog niet, dus na het wassen waren die krengen kei-en keihard en kraakten ze als we ze aandeden.
Ik ben zooo blij dat er tegenwoordig hempjes zijn voor mijn kids.

Ik heb trouwens het boek besteld (help ik verzuip) maar blijkt dus tegen te vallen. Ik heb al helemáál niks met snobistische mensen.
Nou ja, dan maar tussen de regels door lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, van die borstrokjes met knoopjes op de schouders? Die zo in je vlees drukten als je er je nette jurkje overheen moest doen? Goh, en wat ik ook nog gedragen heb: onderjurkjes. Van die knetterende nylon onderjurkjes die statisch aan je benen plakten als het maar een beetje vriezig weer was. En kriebelende maillots...
En dan te bedenken dat ik nogal een tomboy was, in bomen klimmen en wilde spelletjes doen. Thuiskomen met je maillot vol gaten, tante wanhopig, oom minachtend: "Nette meisjes maken hun kleren niet kapot". Gelukkig zag mijn tante in dat zij zelf er uiteindelijk meer bij gebaat was als ze mij spijkerbroeken gaf. Scheelde een hoop maillots.
Lakschoentjes, ook zoiets. Je kon geen stap verzetten of er zat alweer een kale plek op. Andere meisjes (nette meisjes natuurlijk) presteerden het om ze glanzend te houden totdat ze aan een nieuw paar toe waren. Nog steeds kan ik niet zuinig of netjes zijn op dingen. Het zal wel iets met mateloosheid te maken hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa Benthe, die knoopjes!!
Ik kan me niet herinneren dat ik onderjurkjes droeg, wel had ik zo'n creamoeder die tot in lengte van dagen jurkjes voor me naaide. Van die lieflijke gevalletjes met bloemtjes en pofmouwtjes en een wit kraagje. En daaronder droeg ik dan witte kniekousen (onder een mini-jurkje!!!) en witte of zwarte lakschoentjes.
Ik was reuze trots op mijn lakschoentjes maar ik weet nog goed dat ze ontzettende pijn aan mijn voeten deden.
Maillots droeg ik ook vaak. Prachtige witte die kriebelden als een gek en binnen no time zo zwart als de kolen waren.

Ik ben redelijk zuinig op bepaalde dingen (zoals de antieke kast die ik van m'n moeder ge-erft heb) maar verder kunnen spullen me niet echt boeien.
Mijn exvriend was een perfectionist die bijna ziekelijk zuinig is op zijn spullen. Hij heeft zijn huis dan ook vol staan met ouderwetse dingen die er vaak nog zo goed als nieuw uitzien.
Zo heeft hij een kast en bijbehorende eettafel met stoelen van 35 jaar oud en geen haar op zijn hoofd die eraan denkt om eens wat anders aan te schaffen. De tafel en stoelen zijn werkelijk nog als nieuw, maar ja, wat wil je, als je ze nooit gebruikt... de kinderen mochten geen vin veroeren bij hem in huis want o wee als er wat zou beschadigen.
Een materialist dus (hij rijdt ook in een mooie grote auto) en dat ben ik dus helemaal niet.
Hier in huis zijn de meeste spullen tweedehands en de kinderen mogen lekker stoeien en een vlek op de bank is ook geen big issue (dat wassen we er wel weer uit).
Geen luxe dus maar toch vindt iedereen die hier komt het heel erg gezellig en warm ingericht.

Zo, van borstrokken naar tweedehands spullen en materialisme....

Ik ga mijn badkamertje maar eens poetsen.
Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede Middag..
Gefeliciteerd met verjaardagen en mijlpalen;).
Ik zit vandaag op dag 50,mooi getal....
Gisteravond kwam ik thuis uit mijn werk en mijn lieverd had het heel gezellig gemaakt,
kaarsjes,hapjes, drankje,muziekje...
Ik heel dom vragen wat er tevieren viel,mijn 50 dagen ADB dus, hij is zo trots op me,de schat.
Mijn dag kan niet meer stuk...

iedereen een mooie dag gewenst,

Liefs:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...