CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Tapas, Soothe,Daarom heb ik die baan ook genomen, omdat ze me zo leuk en uitdagend lijkt, niet om het salaris, want dat is behoorlijk lager dan dat van (directie)secretaresse.En ik kan weer mijn Frans gebruiken.Ik hoef iig niet de weg op. Maar goed ook, want ik heb geen rijbewijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Tolie,Gewoon blijven strijden voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: SootheQuera, het was loud en clear. Net monopoly, kan je met Tolie spelen. GA TERUG NAAR AF! Quera, je kan een aantal veldslagen verliezen en toch de oorlog winnen. Voorbeelden genoeg. liefs. Ik vind je heel lief Soothe, maar ik ga echt niet terug naar af. En verder zal ik deze oorlog winnen en hou je taai hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Corinne, lees dat je weer een ieuwe baan hebt, heel erg gefelicieteerd, hoop dat het een baan is waar je veel plezier in hebt.Groetes cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: SootheBen er ook nog niet hoor!! Goed labiel, op ze'n zachtst gezegd. Maar steeds een herstart put ook uit. Dus dan maar doordrukken. Groet. Juist, dat is de goede instelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Calimero.Even aanhouden, de pammetjes, voorlopig althans. ik heb Librium 10, naar eigen inzicht te doseren.Beter dan opgeschroeft te zijn, met alle risico's vandien.En zo'n lage dosis, kan je later weer afbouwen.Ga je goed,Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: SootheBen er ook nog niet hoor!! Goed labiel, op ze'n zachtst gezegd. Maar steeds een herstart put ook uit. Dus dan maar doordrukken. Groet. Sterkte Soothe, komt een tijd dat het makaelijkerword.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Weten jullie dat ik het elke dag, zelfs nu nog na meer dan vijf maanden, heerlijk vind om aan het eind van de dag in mijn alcoholschrift in te kunnen vullen dat ik niet gedronken heb.En in negenennegentig van de honderd keer is dat ook nog eens in combinatie met 'geen zin'.Dat wou ik graag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Quera, met terug naar af bedoel ik niet, weer drinken.Ik bedoel de draad weer oppakken en dat kan je.Groet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Q, wat zag er niet uit, die wielen of jouw benen? En Blacky, in die dingen kan ik jou geen raad geven. Doordrukken is de spirit, stokouwe! Stijf door. We komen er wel. Met Cal ga ik 'n bakkie doen, de rooibos staat te trekken. En dan maar weer 's opslomen. Ik lijk in sommige berichten wel 'n patser, ben'k niet, hoor. Volgens mezelluf.En Gem, als ik starks nog niet kan slapen pak ik m'n mooie wolkenatlas erbij.Mach's gut en hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 lieve vriendjes en vriendinntjes , ik ga slapem, droomleuk, slaap leker en morgen gezond en vrolijk weer optruste,cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Ik begrijp het Soothe, we komen er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: CPASWeten jullie dat ik het elke dag, zelfs nu nog na meer dan vijf maanden, heerlijk vind om aan het eind van de dag in mijn alcoholschrift in te kunnen vullen dat ik niet gedronken heb. Dat herken ik! Ga ik ook nog ff doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: haddockMet Cal ga ik 'n bakkie doen, de rooibos staat te trekken. En dan maar weer 's opslomen. Ik lijk in sommige berichten wel 'n patser, ben'k niet, hoor. Volgens mezelluf. Oke ik doe mee, heb nog een beetje thee staan, ga ik daarna naar bed.groetjes cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: CalimeroOke ik doe mee, heb nog een beetje thee staan, ga ik daarna naar bed. Op je gezondheid, CalEn slaapze, straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Ja, Corinne, er is nog een lange weg te gaan.Stoppen is iets, maar blijvend stoppen, is een ander verhaal.dat vergt een behoorlijke inspanning.Weerstand bieden aan de hunkering, die hier in hoge mate aanwezig is.Enfin, dat hoef ik jou niet uit te leggen.Corinne, blijf zoals je bent.Ik ga inpakken. Slaapse allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: haddockQ, wat zag er niet uit, die wielen of jouw benen? Die wielen uiteraard. Maar goed dan even een kleine anecdote Het is al wat jaartjes geleden maar mijn auto startte niet. Had nachtdienst gehad en het was nog vroeg en ook nog eens in het weekend, dat dacht ik tenminste. Maar helaas het was al maandagmorgen waar ik geen erg in had en ik was zo boos dat ik inderdaad tegen de wielen heb staan schoppen. Toen ik wat rustiger werd zag ik ineens dat iedereen stond te kijken. Echt heel erg genant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Soothe,Zondagmorgen kon ik mij alleen jouw bericht herinneren. Het gaf mij een warm gevoel.Je gebruikte mijn quaote, ik hoop dat je daar wat aan hebt. Ik heb er meestal wel wat aan.Je heeft het vandaag zwaar maar soms helpt het een beetje als je je het even gezellig maakt, kaarsjes aan wat lekkers je favourieite drankje en een goede fim op de tv kan soms goed helpen.anIk herken het, je kunt mij altijd een pb sturen als je gehoefte hebt aan een gesprek.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Haddock. Help me is uit de droom. Wat is die veel geroemde wolkenatlas.Heb ik wat gemist?Groet en slaapse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 maar quera, je was wel nuchter toen denk ik (na een nachtdienst) en gelukkig had je je banden niet lek geschopt.. was je helemaal niet meer weggekomen Ik ga ook opslomen, nog een klein stukje pauw en witteman kijken en dan met een lekker boek, hond en kat onder de wol, nou ja dons dan!gremlin heb ik vakkundig meegesleept op mijn hardlooproute en ergens langs het Spaarne in het water gemietert, dat had ie niet verwacht!!haha, ik krijg ze wel klein hoor, mijn donderdagavondgremlins!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Ik moet ook lachen Tapas en ja natuurlijk was ik toen nuchter (ziekenhuis), maar het zag er niet uit hoor. Mijn collega die met me mee zou rijden zei, moet je nu kijken en ik zag ze allemaal achter de ramen staan. Daarna lag ik flauw van het lachen. Anjo ik ken je niet maar gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: haddockOp je gezondheid, Cal En slaapze, straks jij ook truste, alle anderen ook, doeical Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Gaan we doen Anjo, wat kleur aan brengen, Zit me iets teveel vast te bijten.Nu een slaapje, want rust is belangrijk.Jij ook slaap wel.liefs Soothe, Ga je goed:)Ja Anjo, de film op TV, ikmoet me dan echt dwingen, de concentratie hapert wat.Neenm nog even een boek mee naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: Quera ik was zo boos dat ik inderdaad tegen de wielen heb staan schoppen. Toen ik wat rustiger werd zag ik ineens dat iedereen stond te kijken. Echt heel erg genant. Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Iedereen die gaat slapen: welterusten.Anjo,Ik vind je een lieve vrouw.Zelf heb je het zo moeilijk en niet alleen met de strijd tegen jan, ook met andere zware taken op persoonlijk vlak en dan help je hier nog door bemoedigende woorden.Ik heb het alleens gezegd: je bent een sterke vrouw.Ik hoop echt dat de tijd dat het geluk je zal toeschijnen niet lang meer op zich laat wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden