Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ja Gem, dat vind ik ook wel een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 sorteerT Soothe, onv.teg. tijd.ik ben in een zeurderige stemming sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: Gemotiveerd1) ik vind het wel leuk om je datum te horen. Kan ik het (proberen) te onthouden! 2) Je mag niet hopen dat al diegenen de fout zijn ingegaan. 1) 30 augustus2) Dat hoeft natuurlijk niet, ze kunnen ook gewoon bedenken dat het niets voor hun is.Aangepast op: maandje langer droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Beetje Grammatica opfrissen, is nooit weg!Je begrijpt, dat je geen fout meer kan maken, ik let op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: waterHaddock, ik denk dat dit forum op deze manier nou juist het laagdrempelige is wat Tactus voorstaat... if you catch my drift. I do catch your drift, Water. En laagdrempelig is okay. Maar hordes kijkers n.a.v. media aandacht vind ik weer minder. Ach, we zijn anoniem. Zelf heb ik dat cijfer nooit zo bijgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: haddock2) Dat hoeft natuurlijk niet, ze kunnen ook gewoon bedenken dat het niets voor hun is. Laten we positief blijven en dit geloven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 en dan nog...als 2% van de 16 miljoen alcoholproblemen heeft (heb ik ergens gelezen) dan is bijna 500 forummers nog een schijntje, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: haddock1) 30 september September zal wel augustus moeten zijn?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Oho, ik had het dus niet goed. Watertje is nog niet zover. Hummmm, jammer. Haha, zit ik ook weer es mis. Ik meende me te herinneren dat jij een x schreef dat je 2 dagen achter Delta aan kwam, vandaar dat ik d it dus zo had onthouden.Maar de felicitatie is er niet minder gemeend om en ik heb vertrouwen dat je het gaat halen.Blacky, ben benieuwd naar het stuk waar je over schreef. Je hoeft net niet over te typen, misschien kan ik het ook ergens downloaden ofzo?Kheb een goeie AAvond gehad. Ga nu ff opslomen en lekker slapen.Heb nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: SootheHaddock, als jij in anonimiteit door het leven wil, moet je naar Tierra del Fuego. Je staat gewoon op Google, als je op dit Forum bent, Google sorteerd het hele net, Ook jij captain! Gaat komen, Soothe, ooit! En anoniem is Haddock ook op google, er zullen vele haddock's zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Water,dat is niets. Maar als ik heel egoistisch ben hoop ik dat ze niet allemaal hierheen komen. Het zou dan hier een zooitje worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: karinnekenet als ik las over die Wies wies wat mij eigenlijk wel irriteert... Mij ook maar we zullen wel hier begluurd worden, wat me ineens doet afvragen of ik hier wel zoveel dan nog wil reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Houtje,je ken wel aan de gang blijfen.Als ik op mijn oude dag, dat nog moet begreipen!De t de d en de dt, nooit gesnopen.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: BamBamOho, ik had het dus niet goed. Watertje is nog niet zover. Hummmm, jammer. Haha, zit ik ook weer es mis. Ik meende me te herinneren dat jij een x schreef dat je 2 dagen achter Delta aan kwam, vandaar dat ik d it dus zo had onthouden. . eeeh... ja dat klopt weer wel, BB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Maar Delta heeft onder zn berichten staan dat tie gestopt is op 12 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Haddock,Dat aantoonbare dat in een briefje vervat moet worden. 't Is helaas de realiteit. Ik las van de week nog over een Amerikaanse die hier aan een universiteit werkt. Spreek en schrijft vloeiend Nederlands, doet onderzoeken over de Nl samenleving en kan dus voor haar werkt niet zonder Nl. Toch moet zij een inburgeringstoets doen volgens de gemeente Den Haag.Spreek me verder niet van 'ouwe zakken' die eruit vliegen als ze een cursus niet doen en met velletje papier beëindigen. Het is gewoon een excuus om die mensen er uit te wippen. Hoezo kennis binnen een bedrijf houden. Een paar maanden geleden is een gedeelte van een onderzoek onder ondernemers over oudere werknemers en werkzoekers uitgelekt, waarin ondernemers duidelijk aangeven dat het liefst hun oudere werknemers willen dumpen en geen oudere werkzoekende aanstellen. Daarom willen die ook zo graag een soepeler ontslagrecht.Maar ik stop hiermee, want ik kan me hierover zooo opwinden, dat dat weer niet goed is voor mij.@Quera,Ook een manier om jezelf en je omgeving aan te pakken.Projectmatig te werk gaan, is best verstandig in deze.@Charlie,Hoe weet je dat ik een opstekertje nodig heb. Ik heb nog niets gezegd van dat ik me niet optimaal voel ondanks alles.@An,Elke dag de afspraak maken met jezelf, dan gaat het lukken. Gewoon al omdat je dat zelf zo wilt.@Marion,Ach ja, laat ze maar brommen in de gevangenis. En idd. ze weten niet wat ze geweerd hebben.Goed trouwens dat je niets in huis hebt.@Haddock,Veel mensen lezen eerst wat rond om er achter te komen of het forum iets voor hen kan betekenen.Ik vind dat helemaal niet erg. Zelf heb ik ook een dag rondgekeken en gelezen voor ik mijn eerste berichtje plaatste.@Soothe,Ondanks al die ups en downs, kriebels enz... redt je het toch goed. Blijf maar lekker doorgaan, dappere man.@Houtje,Maar jij blijft gelukkig voor ons nog regelmatig langs komen. Vind het alleen zo jammer voor je dat de vrijdag nog altijd moeilijk is.@Water,@An,Pb'tjes open je door op brilletje te klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: QueraSeptember zal wel augustus moeten zijn?. Indeed, my dear Watson! Ik had het schrift/overzicht registratie open op september........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Karin,als jij niet had geweten of dit wat voor je was door hier eerst mee te lezen, had je je dan aangemeld?Op zich ben ik het wel met je eens! En ik vind dat een persoonlijk woordje van Wieswies er ook wel af had gekund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Of tel ik nu zo verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 29 maart, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Delta heeft zichzelf tot alcoholist 'bevorderd' op 12 maart. Dat heb ik onthouden als stopdatum. Ok, helder! Feliciteren we je straks gewoon nog een x, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 jaaaa, joepie, ben ik twee keer jarig, krijg ik twee keer kadootjes yesyesyes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @BamBam,Troost je hoor, ik weet het zelfs van de meeste niet. Ik raak er altijd mee in de war, daarom heb ik er zelf de datum onder gezet, kan ik het voor mezelf ook niet vergeten.@Quera,Je gewoon niets van die gluurders aantrekken.@Soothe,De d, t, dt enz... zijn er bij ingeramd, toch maak ik er ook t.z.t. fouten tegen. Al geef ik toe dat ik me dat ontzettend schaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: karinnekeja Quera, Maar t is anoniem...niemand gaat je opeens emails prive versturen neem ik aan...dus don't worry... Ja dat weet ik wel, maar Benthe schreef een paar dagen geleden of we studieobjecten waren naar aanleiding van het topic van Wieswies. Daar was ik het wel mee eens, we zijn mensen en geen studieobjecten!Bovendien logde ze wel steeds in, maar postte verder niets en ik ga dan ook zeker geen formulier invullen.Apies kijken bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden