sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Charlie, jammer dat we niet naast elkaar zaten opdat feestje, waar jij de peuk in de borrelnootjes uitdrukt en ik in de asbak zat te graaien voor een paar borrelnootjes. Dan hadden we van bakje kunnen ruilen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Wat dit weer al niet met je doet! allemaal positieve verhalen!De verjaardag was ook leuk, beetje bijgekletst, kopje thee en taart en toen de drank langzamerhand op tafel kwam en iedereen aan zijn of haar 2e glaasje begon was het voor mij tijd om op te stappen. lekker buiten in de tuin kunnen zitten! Helemaal goed zo!de beproeving van morgen wordt ook iets behapbaarder, uiteindelijk hoef ik geen 2 uur in de trein te zitten maar wordt ik in Leiden opgepikt, dat is dus 20 minuten treinen en dat is geen probleem. Terug hetzelfde.. pff, pak van mijn hart hoor, 4 uur treinen om foto's te maken voor iemand vind ik nogal een onderneming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Tapas: Kanjer:present:Xienix, Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Tolie, hoe gaat het met je? Lukt het vandaag, zoniet gewoon hier komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Marion, het is maar goed dat de super bij mij nu dicht is, want zo'n verhaal van een zielige hond brengt mij ineens weer in een staat van acute dranknood. Nee, niet jouw schuld hoor, maar daar kan ik niet tegen, zielige dieren. En je hebt gedaan wat je kon.Brok in de keel, maar even flink slikken. (Met een kop thee.)Tapas, hartstikke goed, zie je wel dat je het weekend weer glansrijk doorkomt?Xienix, jij hebt er ook weer een heel goede dag bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Benthe, dat had ik dus ook, daarom schreef ik het even van me af.Ik zit ook altijd te janken als er in een film een dier dood gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Zo, heerlijk gegeten, zo nog ff badderen. Vanmiddag lekker al fietsend boodschappen gedaan. Na thuiskomst samen in de tuin bezig geweest tot de schemer inviel. Die ziet er weer 'n stuk beter uit, nu 'n ietwat georganiseerde chaos, zoals het hoort. Kunnen de Dames weer volgas kruipdoorsluipdoor. De nieuwe aldi snoeischaar heeft z'n nut al bewezen, de ouwe knipte scheef, geen doen.Wat een gel*l, laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Enfin Marion, wat kun je verder doen, nietwaar? Gelijk heb je, dat je dat van je afschrijft. Alweer tien jaar geleden heb ik een documentaire gezien, nee ik vertel niet over wat voor dieren en hoe dat ging, maar als ik nog aan die beelden denk voel ik steeds weer woede op de moordenaars en intens medelijden met de dieren. Ik bedoel maar, tien jaar geleden. Toch ook een puntje waar ik iets aan moet doen. Dat medelijden zonder dat je er iets aan kan verhelpen, daar heeft niemand wat aan. Zou het zo kunnen zijn dat we in onszelf een allenig, verwaarloosd diertje hebben zitten dat zielig piept om liefgehad te worden? En dat we daarom niet tegen verlaten dieren kunnen?En dan moet ik toch weer even lachen om het vrolijke verhaaltje van Haddock dat hier zo tralala achteraan komt huppelen. (Kun jij ook niet helpen Haddock, maar de tegenstelling is wat ironisch.)Fijn Haddock, dat je tuin er nu weer wat begaanbaarder uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Hoi Marion, 't is altijd weer lief als ik zo'n hart onder de riem krijg! Dank daarvoor.En 't gaat, 't gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @BentheDat heb je heel goed verwoordt naar Tactus toe. Bedankt, het doet me goed dat je dat gedaan hebt.@TolieHoe gaat het nu met je? Post toch mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 O dat is grappig we hebben ongeveer gelijk gepost blijkbaar. Fijn dat je wat van je laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Tjah, Benthe, dierenleed is er, of ik het nu zie of niet. Mensenleed ook. Aan mijn Dames ontbreekt het niets. Daar zorg ik wel voor, daar kan ik ook voor zorgen. Ze liggen beide op de bank, en Bolleke snurkt dat het 'n oordeel heeft. Ze hebben me beide dapper geholpen met het tak verslepen en versnipperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Goeie avond beste medestrijders,We hebben lekker bij de Italiaan gegeten.Ik heb er lekker tonic bij gedronken, of eigenlijk voor en na. Tijdens het eten zelf drink ik nooit, in mijn drankperiode ook niet. Mijn man heeft twee rode wijn gedronken.Wat ik me wel bedacht tijdens het bestellen is dat ik nu altijd de eerste ben die een drankje besteld. Daarvoor wachtte ik altijd af tot iedereen aan tafel had besteld (ook voordat ik dronk). Ik denk dat ik onbewust wil voorkomen dat ik mij laat leiden door wat een ander besteld.Thuisgekomen heeft mijn dochter eerst aan de computer gezeten.Ik ga nu even lezen wat jullie geschreven hebben ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Haddock, mijn diertjes zien er ook glanzend en welverzorgd uit. Er wordt hier niet alleen gesnurkt, maar ook heftig winden gelaten door heertje Max. Iemand raadde me aan om eens in de week pens voor hem te koken. Ja ja. Nou dat doen we dus niet meer. Allemachtig!Ik weet met het verstand ook wel dat er zoveel leed is en dat ik daar niets aan kan doen. Jemig, ik eet vis, die dieren lijden vast ook als ze opgehengeld worden. Het is ook niet rationeel te benaderen.Midas Dekkers heeft ooit eens een treffend stukje geschreven over medelijden met dieren. Als er iemand geld zou willen inzamelen voor uitstervende gifkikkers of pofadders (nee Houtje, geen Poo-Fadders, maar POF-adders, en dat zijn weer andere dingen dan bolasters), zou 'ie het op zijn buik kunnen schrijven. Maar al wat je aankijkt met twee reebruine ogen, dat raakt ons. Aaibaarheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Charlie,En toen hoefde niemand meer die borrelnootjes.Wou je dochter wel weten wat het wordt?@Water,Bedankt voor de verklaring. Weer wat bijgeleerd vandaag.@Blacky,Fijn dat je genoten hebt van de hele ceremonie en het feest.Wat had je voor met brandje stichten in de douchebak?Wat zal dat gestonken hebben, pfffffffff@Xienix,Heerlijk zo drie generaties op pad.@Marion,Die hond zal mogelijk geen lief baasje of vrouwtje gehad hebben dat hij zo wantrouwig is t.o. mensen.@Tapas,Jouw middag is dus ook geslaagd.Morgen valt het vast allemaal mee.@Benthe,Twee reebruine ogen. @Haddock,@Tolie,Nog maar drie uurtjes en je hebt dag 1 gehad.@Quera, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Corinne, Lijkt me lekker Italiaans eten, maar dat hebben we hier niet in de buurt.Tolie, fijn dat je wat van je laat "horen"Benthe. Ik zou ook niet in een dierenasiel kunnen werken, want dan zou ik medelijden hebben met alle honden en poezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Marion, als ik ooit de hoofdprijs in de staatsloterij win, koop ik ergens een heel groot stuk land en daar mogen alle allene en zielige dieren komen wonen. Alleen zou dat stuk land nog lang niet groot genoeg zijn. Er moet een evenwicht zijn tussen medelijden en van wat je werkelijk kan doen.Maar ja, vind het maar eens even.Lekker Corinne, Italiaans. Pizza, pasta? Ik vind wel dat jullie snel hebben gegeten. Ik ga uit voorzorg voorlopig even niet uit eten. Maar toen ik het nog wel deed, was daar zo een avond mee gemoeid.Je hebt het maar weer mooi gedaan, en grappig wat je vertelt over als eerste bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Spaghetti alla arrabiata: spaghetti met tomatensaus en Spaanse pepers. Lekker heet.Dochter spaghetti alla Napolitana: met tomatensaus.Man en zoon pizza (weet de namen niet meer).Ging idd. snel, voorheen moest je in dat restaurant altijd (te) lang wachten. Ze hebben de bedieningsformule op goeie wijze veranderd. De keuken is nog altijd tip top. Het is er altijd druk en dat al heel wat jaren.Er stond nog een lekker pastaschotel, maar helaas stond er bij de beschrijving cognac. Qua ingrediënten leek het heel lekker, maar ik moet er geen drank door. Volgende keer maar eens vragen of ze die ook zonder cognac willen serveren. Moet kunnen, ze maken alles vers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Benthe, gekookte pens, jij bent gek, dat geef je gewoon rauw (dan wel het liefst in de badkamer of op het balcon). Mijn hond barft! dat staat voor bones and raw food.. google maar eens op barf dan gaat er een wereld voor je open. Hoewel, zielige beestjes, tja... je moet er wel tegen kunnen. Tapas eet dus voornamelijk slachtafval, geitenribben, kippenkarkassen, vuile pens, ehm, slik, konijn... eend... rauwe zalmkoppen enz enz.. Hij glimt prachtig, poept weinig, is nooit ziek en zeker bij jou in de buurt is er een perfecte halal-slagerijen-groothandel waar je al die dingen voor weinig kan halen!morgen wordt iets gecompliceerder dan gisteren en vandaag, de schoonouders van mijn broertje vieren hun 40 jarig huwelijk, ik heb voor hun de kaart gemaakt en nog wat dingen en ben gevraagd om morgen te fotograferen.. tegen betaling.. maar het is nogal een aparte familie, moeder en 2 dochters zijn allemaal bijzonder dominante typetjes en pa brouwt bier dus er moet morgen bier geproefd worden.. Eerst mag ik dus de receptie met bierproeverij op de plaat vastleggen en daarna het eten, en dan weer na een lift vanaf leiden met de trein terug dus dat betekent om half 2 de deur uit en hopelijk om half 12 weer thuis. Gelukkig heb ik mijn camera bij me!! en mag ik doen wat ik leuk vind, namelijk foto's maken! maar verder zijn dit soort gelegenheden niet mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Mijn hond krijgt ook kvv, Duck en barft ook af en toe..Nee, eigenlijk wilde mn dochter niet weten wat het werd, maar a: konden we het zien, b: had de verloskundige het vrouwensymbool vermeld. Overigens weet mn man nog niet wat het wordt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Tapas, ik dacht al, ben ik nou gek Of Max halal moet gaan eten, dat weet ik nog niet, maar ik zal even Googlen.Dat vind ik nou zo leuk aan dit forum, hup, reaktie zo, hup reaktie daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Tapas,Dubbel sterkte dus morgen.Maar logisch toch dat de fotoreporter geen alcohol tot zich neemt. Je bent gewoon aan het werk.@Charlie,Dus voor sommigen blijft het nog een verassing.@Benthe,Je leert hier ook vanalles. Vandaag gaat het over hondenvoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Corinne,Klinkt (klonk eigenlijk) lekker dat eten.Ik drink ook meestal tonic als ik uit eten ga. Verder bijna nooit. Zo blijft het een bijzonder drankje voor speciale gelegenheden.Femmy,voel je je al wat beter?Tapas,dat moet morgen wel goed gaan. Wel een uitdaging zo'n gebeurtenis dusdanig vast te leggen dat je opdrachtgevers een mooie herinnering hebben. En je hoeft niet lang met de trein....Benthe/Charlie,dat is het grote nadeel aan een hond of kat, je moet ze van dat vieze vless geven. Ikzelf eet heet weinig vlees en bijna alleen maar biologisch.Soothe,ik zie dat je bent ingelogd, maar je hebt nog niet geschreven! Hoeft ook niet, maar ik hoop dat alles OK is?Joann,hopelijk is de koorts gezakt en voel je je wat beter?Ik straks een film kijken. Dus als ik opeens verdwenen ben weten jullie waarom.Heerlijk relaxt dagje, behalve wat wasjes draaien en ophangen, helemaal niets gedaan. En toch zou ik zo kunnen slapen. Een typisch geval van zeer zeer lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Gem,Dat is niet zeer lui. Dat is gewoon genieten van je welverdiende rust na een week hard werken. Niks mis mee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 charlie wat is een verpleeghuis?? ziekenhuis ??corinne lijkt mij lekker pasta , ik vanavond pakske frieten tapas halal ik vermoed een marokaanse winkel of zo ?? , mijn diertjes krijgen altijd het zelfde als wat ik eet poesjes eten uiteraard ook kattenbrokjes en nat voer ik heb plat gelegen van het lachen ,film ik dacht white chicks over twee zwarte fbi agenten die zich als vrouw vermommen tapas gewoon morgen het beste van je dag maken , het verre reizen is uiteraard minder als je het niet graag doet ik ga een stukje schrijven uit de kerkdienst vandaag =======================================samen op stap geholpen door de kalmte om te veranderen wat ze niet kunnen veranderen samen op stap geholpen door de moed om te veranderen wat ze kunnen veranderen samen op stap door de wijsheid om tussen deze twee onderscheid te kunnen maken =======================================en nu eerst een glaasje water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden