sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Allemaal lekker slapen en tot morgen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Druk nog hier......en allen die gaan slapen: welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Soothe,Goed om te horen dat het goed gaat. Je komt laat op gang vandaag. Maar dat zal wel door het slaapje van vanavond komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Ik denk dat ik ga afhaken hier wat posten betreft. Ik voel me niet veilig sinds Wieswies is geweest en jullie posten wel allerlei dingen over jezelf en als ik dat dan niet zou doen, is dat gewoon niet eerlijk. Denk ik?Ik weet het niet, ik rol me maar weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Zo, even een saaie oorlogsfilm gekeken, (is mn man gek op) even bijgelezen en nu maar naar bedje toe, met de foon mee, je weet maar nooit....Slaap lekker allemaal voor straks en tot morgen!! Plesant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 teken van levenflipsen nog altijd droog en vandaag voor het eerst sinds 15 jaar op de judomat gestaan het was heerlijk en het is net als fietsen je verleert het niet......groet en voor allen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Gewoon posten Quera, je bent toch anoniem hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Welterusten Charlie.Ik hoop dat je rustig slapen kunt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Dat hoop ik ook, maar bellen mag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Flipsen,ik heb jaren gejudoot (?), maar volgens mij kan ik het echt niet meer!Heb je een partijtje gedaan of meegetraind met een groep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 heeft iemand nog iets gehoord hoe het met safidepafi is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Quera,Je schrijft alleen wat je wilt schrijven hier.Laat je toch niet afschrikken door een studentje.Als het niet voor haar werkstuk was, zou ze er niet over gedacht hebben hier te komen lezen.Blijf gewoon komen, je hoeft heus niet alles over je zelf te komen vertellen.Je bent nu goed op weg ik wil je graag verdere steun geven.Desnoods stuur je me maar pb'tjes, daar heeft een ander geen toegang toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Charlie,Snap ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Quera, Don't make a mountain out of a molehill.Wies kan de boom in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Fliipsen,Dat is iets wat ik altijd graag heb willen leren: judo. Het is er alleen nooit van gekomen.Safi heeft zelf gezegd voorlopig niet meer te komen en daar heeft ze zich idd. aan gehouden.Ik hoop dat ze nog steeds goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 gemotiveerdhele les meegedaan wel af en toe uitpuffen conditie was is nog niet op peilik ben er mee opgegroeid van mijn 5 tot 21 ste gejudootooit nog wel eens eenpoging gedaan maar nu ga ik echt de draad weer oppakken welke graad heb je behaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Bovendien moeten studentjes een interessant werkstuk afleveren.De sappige verhalen wat er in dronken buien is gebeurd zijn al geweest. Ze zal nu wel in de kroeg hangen. Het studentenleven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 oooooooooozewiezewooooooozewiezewalla......enz.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 cpas het is nooit te laat om het te leren en het is een heerlijk gevoelgroet flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Flip,op 1 slip na de bruine band. Daarna over gegaan op jui jitsu en ook nog een jaar karate.Bij het laatste ben ik knock out gegaan in een partijtje en toen is de liefde bekoeld.Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 :moon:..... wies wies wies wies:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 applaus voor Gem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Dank u, dank u!Andere verzoek nummers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 gemotiveerd 2 de dan judowe hebben thuis een sportschool in gevechtsporten dat scheeltmoet je gewoon weer oppakken wel rustig aan beginnen........welke school trainde je? als ik vragen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Flip,ben begonnen bij een klein judoschooltje. Daarna Den Edel in Waddinxveen en geeindigd bij Loek Hollander in Rotterdam. Daar ook karate gedaan.Als jij de 2e dan hebt is het jammer dat je het zo lang niet hebt gedaan! Kan me voorstellen dat je het hebt gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden