Spring naar bijdragen

Zondag 16 september

Calimero

Aanbevolen berichten

Benthe, je kunt niet alles onthouden hier. Maar ook al zijn ze 32 jaar, ook dan maak je je nog ongerust.
Maar het gaat weer beter met haar gelukkig.

Corinne, heb je vaker last van het evenwicht ( Sinds je niet meer drinkt)

Houtje. We hebben het Kort Geding gewonnen. De vennoot had de vof niet uit mogen schrijven en moet weer toegang tot het bedrijf verschaffen voor mijn man. Maar hij heeft daar nu zijn eigen bedrijf van gemaakt wat dus niet kan.
De advocaat van de vennoot wilde eerst een gesprek, voordat mijn man naar de zaak zou komen, want de vennoot was bang, dat hij ruzie ging maken. Onze advocaat zei dat het vonnis was uitgesproken en als mijn man donderdag niet de sleutels kreeg, want hij heeft er andere sloten opgezet, dan zou de deurwaarder komen.
Toen mijn man donderdag daar kwam, deed hij niets als slijmen. Hoe gaat het met je, je ziet er weer goed uit. Maar we hebben nog steeds geen salaris. De vennoot wil nog steeds een gesprek , want hij kan geen kant op. Dinsdagmorgen is nu het gesprek met beide advocaten, weer spannend.
Als het gesprek op niets uitloopt dan gaan we woensdag naar de makelaar om het huis in de verkoop te zetten, want we kunnen het niet langer betalen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Val er maar weer zo midden in , sorry, beetje egoistisch.
Wel heb ik intensief het verhaal van Marion gelezen, dat deed me wat.

Vandaag in huis gasten met wijn volgegoten en zelf ongeveer 6 liter cola, koffie en dergelijke gedronken. Gegeten, zoveel dat ik bol sta, maar NIET GEDRONKEN!! Had ook geen zin, hoe kan het he???
Ben blij met mijn nuchtere kop. En ik hoop dat het jullie ook allemaal goed gaat en hoop morgen meer te lezen!!!
Tolie gaat het goed??
Soothe, jij hebt ook wel weer een prestatie geleverd, veel verder ben ik niet gekomen met lezen.
welterusten, ben dooooooooooooodmoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik leef dag per dag en probeer zo weinig mogelijk in de toekomst te kijken, anders ga ik naar de alcohol grijpen en daardoor krijgen we ook geen geld.
Van de week kwam er iemand mij € 400,-- brengen, omdat ze maandagavond met de kegelavond had gehoord, dat wij het zo moeilijk hadden. Juist van de mensen waar je het niet van verwacht.
Ik had van de week dus een engel voor de deur staan i.p.v. een Gremlin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe
Ik schreef wel dat ik het niet meer over wiezewies zou hebben, maar ik wil je bedanken voor wat je gedaan hebt! Het geeft me een beter gevoel over wat er gebeurd is en ik hoop, dat het een andere keer beter zal verlopen.

En het is inderdaad prettig dat de moderators van Tactus daar overleg over zullen hebben, voel ik me nu toch weer een mens. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
charlie

An: super!!! Welterusten!!

Marion:

er is een nieuw dieet, veel wijn en groente.

Na 10 dagen ben je 5 kilo én je rijbewijs kwijt.

ook niet leuk.

Ik heb geen rijbewijs...

:)

Laat mij maar afvallen zonder wijn, 4 kilo weggesmolten dankzij géén wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...