Trees Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Hoi An,sterkte, morgen grwoon opstaan en doorgaan!Volgende keer likt het je vast wel!Als het mij is gelukt, moet het jóu zeker lukken!liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Charlie, proficiat met je kleinkind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Charlie ik durfde het ook eigenlijk niet en vond het ook een beetje lullig, maar soms moet je niet denken maar doen. (En soms wel denken en niet doen.)Hoe was het vandaag met het kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 dank je, Marion!En gelijk heb je Benthe, maar niettemin:knap! Kaboutertje is helemaal geweldig....zwijmel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Goedenavond!Schoonvader en manlief hebben hun luchtdoop gehad. Vanmiddag lekker in de tuin gezeten, we hadden allemaal hapjes gemaakt, zonnetje erbij. HEERLIJK!Daarna gekene hoe de ballonnen klaar werden gemaakt voor het opstijgen. Ik had het al vele malen gezien vanuit de verte, maar nog nooit van dichtbij!Vele foto's genomen. Daarna de mand de lucht in en wij met de auto er achteraan.Geland in een veld en daarna een glas champagne voor de luchtvaarders met een certificaat.Dat glas champagne.....oh, wat had ik daar een trek in!!! Heb nu nog trek, maar dat zal wel in de lucht zitten, als ik alles zo lees op het draadje van vandaag.An,jammer, ik kan me voorstellen dat je baalt. Maar het gaat nu weer, toch?Houtje,zo herkenbaar! Je hebt mij vlak voor mijn vakantie een betonnen roos geschonken. Ik weet niet of je er zelf een hebt, maar je mag de mijne lenen hoor! Helpt erg goed!Benthe,wel zo veilig de fles naar je buurvrouw terugbrengen!Blacky,lekker geweest? Dinsdag ga je weer weg. Fijn vooruitzicht!Safi,ik snoep ook erg veel. Hou niet zo van witte chocola, maar zelfs een Magnum White zou me nu zeer kunnen bekoren!Xienix,fijn dat alles goed goed gaat!Haddock,Zagen, zagen, wiede wiede wagen....Heerlijk zo bezig te zijn, jij zult vast goed slapen!!Charlie,ligt je dochter weer lekker in haar eigen bed?Marieke,Goed voor mij om te lezen dat jij je met 4 maanden ook niet top voelde. Dat geeft de burger moed voor de toekomst, want af en toe vind ik het maar bar lang duren!Alle anderen, ik heb jullie wederom gelezen en leef met jullie mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Tolie,ik ben blij te lezen dat je de vicieuze cirkel hebt doorbroken en dat je goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 zooooo een mens heeft haar werk om bij te lezen houtje fijn dat je schoenen hebt voor je zoon en fijn dat ze jou hier zo gesteund hebben spijtig dat soothie ons niet kan lezen bedankt voor de mooie trein verhalen ik hoop dat ik nog lang mag meesporen op dit treintje met een heel leuk gezelschap soms vrolijk soms minder maar gewoon zoals het leven eigenlijk is "een lach en een traan "gisteren had ik een beetje woorden met een kennis aan zee , de gremlins kwamen op mij af als een bij op een pot bier , ik ging naar een cafe om via outlook mails te downloaden want het moest vlug gaan want op internet gaan was peperduur , ppff in de cafe kan ik jullie verzekeren dat ik het heel moeilijk had allez een gin met fruitsap of nog beter een ricard want dan ben ik vlugger in mijn roes , maar ik heb het niet gedaan want dan zou ik het hier vandaag mogen komen schrijven dus ik wil maar zeggen dat zelf al kan ik jullie niet dadelijk schrijven jullie mij ook van op een afstand helpen eigenlijk eens ik de cafe en de geur achter mij liet was het grotendeels over dindsdag morgen vertrek ik weer naar zee ik vermoed tot woensdag avond of donderdag morgen dan is het weer een dagje thuis om dan weer te vertrekken als men diertjes heeft mag men er goed voor zorgen mijn kleine hondje heeft genoten eerste keer in haar leven dat ze nat geworden is omdat ze door de plassen aan zee gelopen is het diertje is 8 jaar , ach ja in spanje waar ik woonde bleef de zee altijd op dezelfde plaats of er was niet zoveel eb en vloed als hier in belgie raar is dat voor mij ??en ja ik ga verder utwaaien en van mijn part mag de regen met bakken uit de lucht vallen aan iedereen wie het moeilijk heeft geloof in de kracht welke in ieder van ons zit en het lukt wel misschien tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 goedenavond allemaal,gaat goed hoop ik?ik heb nog één keer een onderwerp aan te snijden en daarna nooit meer,maar,na vier hele weken slaap ik nog steeds niet goed en heb begrepen dat dit totdrie maanden kan duren.tjemig, dan kan ik wel verloren zijn geraakt door slaapgebrek.ik ben zó jaloers op diegenen die alweer slapen als een os.of ezel.of rund misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Peppawaarom hall je niet wat bij de doktor als het zo slecht met je slaap gaat...tijdelijk kan toch niet veel kwaad...iets homeopathisch misschien?Mijn slaap is niet geweldig maar soms gaat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 homeopathie is niet mijn eerste inval voor zoietsik werk zelf in het ziekenhuis, wellicht kan men mij daar aan slaaprommel helpen.hoef ik de huisarts niet lastig te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Hoezo Peppa daarna nooit meer?Je lichaam past zich aan. Als het echt behoefte aan slaap heeft, slaap je heus wel. Niet kunnen slapen is vervelend, dat is waar. Maar als je een regelmaat instelt (zo laat naar bed, zo laat weer op) gaat het zeker beter. Dan lig je in het begin maar een paar uur wakker, so what? Wat goed kan helpen is natuurlijk veel lichamelijke inspanning overdag.Er zijn ook diverse natuurlijke slaapmiddelen. Aim for the best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Jongens,Allemaal heel erg bedankt voor de steun vanavond. Ik heb meteen daarna iets kalmerends ingenomen, ik ben ook helemaal kriegel van de hoofdpijn die ik nu al drie weken heb. Morgen weer fysio en dan weer sporten hoop ik.Het water stond me boven de ogen vanmiddag maar ik heb veel, heel veel lieve reakties gehad. Zoon is ook nerveus en kan niet slapen met mij gaat het nu beter. Ik ga naar bed t was een pittige dag, jammer dat ik niet van de zon heb kunnen genieten, andere keer beter. Zo zie je maar, soms zit het verlangen in een klein hoekje. Maar het toegeven helpt niet (wel aan de chips en muffins) maar ik moet morgen om 8 uur fris in de auto, tikkie vrolijk als het kan. Mijn Dochter verheugt zich op twéé dagen exclusieve aandacht en dat mag ook wel eens.Ik ga afsluiten en nogmaals fijn dat we samen deze dag hebben kunnen redden. Het is nu volledig voorbij, het gevoel dat ik had.Hèhè.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 HoutjeYou're welcome......................:lips::lips::lips:lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Nou ja Peppa, dat is natuurlijk onzin wat je daar zegt. Slaaprommel? De huisarts niet lastigvallen?Waar heb je nou echt de pest over in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 @An,Wat jammer, daaruit blijkt toch maar weer dat het niet goed is om een fles in huis te hebben.Ongesteld moeten worden en zijn is idd geen pretje en een grote valkuil.Hoezo, je wacht op die internetbehandeling? Je moet je gewoon regelmatig aanmelden, tot je ertussen kunt.@Houtje,Je verpest onze dag niet als je komt vertellen dat je het vreselijk moeilijk hebt.Ik ben blij dat je die gremlins hebt verslagen.Maar je gaat die 700 dagen halen en nog veel meer.Je bent het waard.Welterusten.@Blacky,Ongesteldheid. Ik voel in gedachten met je mee. Iedere keer dat ik jullie lees met PMS en ongesteldheid kus ik mijn handjes dat ik er vanaf ben.@Gem,Leuk, jammer dat je die gremlin op bezoek had.@Peppaschooter,Jij mag van mij elke dag klagen over slecht slapen. Wel hoop dat je een keer goed kan slapen.Niet uitgerust zijn, dus moe zijn is gevaarlijk voor ons alcoholisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Lieve Houtje,Fijn dat je het hebt droog gehouden, op naar die 700 dagen. En zorg er voor dat ik je niet inhaal.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 ik heb er een hekel aan de huisarts te moeten bezoeken, dan blijft het werk liggen en dergelijke.verder weet ik heel goed wat die chemische middelen allemaal doen.heb melatonine pilletjes bestelt en geprobeert, maar, die zijn slechts een tiende milligram.betekent dat ik er minstens dertig moet innemen en daar heb ik geen verttrouwen in.wil niet alles negatief zien want ik weet dat ik en mijn familie van nature al heel slechte slapers zijn.dus ik ben bang dat ik aan vier weken wachten nog niet genoeg heb,moet er nog een paar weekjes over proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Als de tegen Benthe is gricht om wat ze schreef quote: Nou ja Peppa, dat is natuurlijk onzin wat je daar zegt. Slaaprommel? De huisarts niet lastigvallen? Waar heb je nou echt de pest over in? Dan moet ik zeggen dat ik ook je reaktie niet begreep Peppa...slaaprommel, huis arts niet lastig vallen...????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 avond peppa, ik heb meer als een jaar amper twee tot drie uren per nacht geslapen kwam dit door mijn adb zijn of kwam het door de suicide van mijn moeder ik weet het niet ??ik kreeg van de doc in spanje slaappillen ppff op een twee drie was ik daar aan verslaaft gelukkig heb ik mijn eigen wat die pillen betreft in mijn nekvel genomen en ben er na drie weken mee gestopt vandaag de nacht slaap ik nog niet normaal soms doe ik in de namiddag een dutje soms niet maar ik overleef het ondertussen als meer als 30 maanden , sommige nachten slaap ik beter andere niet maar wat ik wel gedaan heb is het los gelaten tussen mijn oren , en hiermee bedoel ik ik denk er niet aan zo van " ik ga naar bed en ik zal wel niet slapen zeker ;-((slaap ik niet goed dan durf ik naar beneden te komen en op mijn pc tokkelen spelleke en een sigaretje roken dus mijn gedachten verzetten maar soms blijf ik liggen knuffel een van de diertjes en val weer in slaap peppa succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 nou ja, ik wil eigenlijk gewoon lekker slapen zonder allerlei poespas.en ik dacht, naief als ik ben, dat ik na een paar dagen droog alweer goed zou slapen.grote vergissing. en mijn huisarts zie ik eigenlijk nooit en wil dat zo houden.leuke vent overigens hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 He Peppaals je al met het idee van "ik kan niet slapen" naar bed gaat, lukt dat zeker niet..Probeer je te ontspannen voor het slapen gaan en probeer nergens aan te denken, zo is het mij ook gelukt, de ene keer gaat het beter dan de andere, maar het werkt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Peppa, smoezen. Ik heb er ook een hekel aan om de huisarts te bezoeken, maar de wereld draait heus, echt wel een paar uurtjes zonder jou rond. Toen je nog dronk gaf je de wereld ook een kans om zonder jou rond te draaien (want wie heeft nou iets aan iemand die ergens op een nep-wolk zit). Dus om nou eens met je huisarts te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 oke benthe,ik zal morgen eens om raad vragen aan de goede man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Hihi, Blacky, alweer......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden