Spring naar bijdragen

Maandag 1 oktober 2007

Gem

Aanbevolen berichten

Kohtje, goed idee, om zichzelf weer eens voo te stellen!
Zelf zit ik hier pas een maand of twee, maar ik heb nog niet de handigheid om in een keer bij
Wie is Wie de voorstelmail van een bepaald persoon te vinden. En om nou de hele lijst met voorstelronde te vinden is ook niet handig!
groetjes, Tolie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve kohtje,

Je klinkt inderdaad wat verdrietig maar er is ook heel veel veranderd in je leven de laatste paar maanden. Stormy weather, niet waar?

Sommige kennen je niet en weten niet dat je een van de meest positieve mensen op het forum bent.
Ze moeten je gewoon nog even leren kennen. Komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta BEDANKT VOOR JE SLINGERS!
Fijn dat je ons niet kan verlaten
;)

Benthe...ik hou van je precies zoals je bent:heart: en ook jij bedankt voor alle lieve woorden en schoppen onder mijn kontje en aanmoedigingen!!

Laurens...dag 1...zet door het is de moeite waard alcohol is totaal NEP! NEP! NEP!

Lunalee....doe het nou nie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB,

geen misverstand, hoor. Sommige mensen zullen bij mijn berichtjes ook wel denken.
Terwijl ik juist behoorlijk vrolijk kan zijn, het zijn gewoon verschillende fases in je leven en hoe mensen je ervaren wordt ook daarmede bepaalt.
Ik ken Kohtje al langer en wilde ook zijn vrolijke en betrokken en vaak inspirende kant ook benadrukken
voor de mensen die hem niet zo goed kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anjo,
nee, ik heb nog steeds een anti-climax gevoel.
Heel vreemd, ik heb een beetje het gevoel dat het niet over mezelf gaat, dat ik ernaar sta te kijken.
Ik had verwacht dat het heel moeilijk zou zijn om drank in huis te hebben, en dat ik, nadat ik die verleiding had weerstaan, ik trots op mezelf zou zijn.
Maar niets van dat al! Er is nog steeds drank in huis, nou en?

Heel vreemd.Het lijkt haast of ik schizofreen ben!
Maar goed, de realiteit zal waarschijnlijk snel genoeg weer intreden!

En ik ben erg blij dat jij je laatste dip zo goed teboven bent gekomen!

liefs, TolieB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, lief vrouwmensje, een van de meest positieve is veranderd in een van de meest negatieve personen.... maar ik zoek een manier, voorzichtig en stukje bij stukje, om ook dat negatieve weer om te zetten in positief..Want ik weet dat ik metersdiep ben gezakt in het positieve wereldje... toch is ook grond onder de voeten op min tien meter, weer een afzetgebied.... Daar zet ik me op af!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik een hele bladzij volgeschreven, is die foetsie. Ok, even opnieuw.

Goeie middag allemaal,

Water: gefeliciteerd met 6 maanden alcoholvrij.

Safi: gefeliciteerd met 3 maanden ADB.

Alle anderen die een mijlpaal hebben bereikt: van harte.

Allen die het moeilijk hebben met wat dan ook: STERKTE en een knuffel.

Ik had een rustige dag gepland, maar het is een drukke geworden.
Niet erg, ik hou wel van onverwachte dingen, als ze maar met teveel komen.

Ik zal pas vanavond na koor weer hier kunnen zijn en ook dan heb ik weer weinig tijd, omdat ik morgen vroeg op moet.

Ik wil jullie nog wel even laten delen in mijn affirmaties van de maand:
Ik kan elke dag opnieuw beginnen.
Ik besluit nu om ...

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, en voor ik dit nou door ik weet niet wat en al tijdenlang door van alles en nog wat laat ondersneeuwen.......nog even heel erg lieve groetjes aan sneeuwwitje.. Elke keer is bij het moeizaam doorlezen van zeer lange draadjes zij degene die me in lange verhalen even doet opveren. Alleen maar door in de lange verhalen eventjes tussen neus en lippen mijn naam te noemen....

Lief Marionnetje, dank je wel.. ik heb jouw ellendige verhaal gevolgd. Was alleen maar blij dat ik niet in jouw schuitje zat Maar voel wel heel erg met jou, cq jullie mee.. ik moet erg lachen om jouw achterhoekse gevoel voor humor, droogkloterig en toch meevoelend..

Nou ja, zo zijn er hier veel meer die ik de laatste tijd op mijn manier tekort heb gedaan... zo is het, en ik zit er niet meer mee tot ik er op gewezen wordt... Niets bewust gedaan, althans, niet met kwade opzet....

M'n geheugen is niet meer wat het was. Waarmee ik niet wil zeggen dat het slechter is, maar wel dat het anders is.. Tsja, wat is beter en slechter....

Met jullie forumgenoten heb ik het wat moeilijk.. ik v ertrouw jullie volkomen maar wat is vertrouwen... virtueel of face to face...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag adb'ers,
veel gelezen hier maar ik weet niet goed wat er op te schrijven ;-((
ik heb vandaag vernomen dat als men met een dipje zit men moet proberen een vallend blad van een boom te vangen garantie is het dipje over :-))
corinne mooi geschreven alcoholvrij en adb ;)
safi del la pafi van harte met je 3 maanden adb zijn :present:
ik heb deze morgen naar de arts gebeld ivm bloed analyse hij had nog maar een deel binnen zijn mening is dat het tussen mijn oren is of omdat ik de spaanse zon mis want in wat binnen was heeft hij niets gevonden , raar dat men door iets tussen de oortjes blauwe plekken krijgt ??
om 17 uur ga ik de analyse halen en vertrek er mee naar en andere arts want deze vindt ik maar een gillipollas
karinneke ik weet niet wat te schrijven ivm je werk , wel weet ik dat voor mij ganse dagen thuis zitten frustreerend werkt want heb dan nog meer tijd om na te denken en ter sprake ik kuis dus iedere dag de toiletten van iemand anders maar verdien daar het vlees op mijn boterham mee en ben weg hier
ik kan nu heel boos worden op mijn ouders omdat ik van hun niet mocht studeren ay ay en ik had zo graag verpleegster geweest een geluk van niet want val al flauw van een spuit te zien ;)
maar ik heb aanvaard en los gelaten
kohtje ................ fijn je te lezen ;)
indien je ............ voor mij zijn ......... ik begrijp de betekenis niet
wie ik vergeet i am sorry vlug een beetje mijn eigen wassen dat ik proper bij den doc zit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femke PROFICIAT: :present:

Toli: knap van je om die fles mee terug te geven, maar ik kan me je katergevoel HEEL goed voorstellen: hoe gaat het vandaag met je?

Hoelahoep: alweer dag 4, nou geweldig toch!!

Lunalee: sterkte met het verwerken van het overlijden van je poes

Kohtje: een beetje de 'herfsttrubbles" Inderdaad als je niet regelmatig leest, dan is het niet meer in te halen hier op het forum, maar ik denk dat dat toch ook niet perse hoeft.

Pana: ik weet niet of je er nog bent, maar waarom zou je een buitenstaander zijn???? we hebben toch gereageerd op je vragen, maar weinig antwoord terug gekregen. Tja, wat moet je dan? of wat wil je dan?

Toli: Je schreef ' Ik vind het namelijk best moeilijk om te reageren op een bericht wat 10 uur eerder is geplaatst, en waarbij het forumlid weer allang is uitgelogd! '
... ja dat is erg lastig, ik kan dat ook niet.................

Benthe: je schreef ' Ik ben het zat om steeds uit te leggen hoe ik in elkaar steek.'.............. dat hoef je toch ook niet te doen Benthe. Je bent gewoon duidelijke en harstikke eerlijk.
Stop met jezelf uit te leggen , je bent zoals je bent en je meent het goed en je zegt het goed en je bent volgens mij gewoon een GOED mens!!!!

Safi: PROFICIAT 3 maanden ADB :)

Marieke: Niemand denkt eens aan jou en nooit eens een schouderklopje!!! dat kan toch niet Mariek. Bij deze: meid, wat doe je het goed. 'klop,klop,klopjes op je schouder: MEID WAT DOE JE HET GOED, nou kan je nooit meer nooit zeggen :D

Laurens: pure afkick verschijnselen, over een paar dagen harstikke over.

Pfff...... halve dagtaak om alles te lezen!! maar jullie worden me echt al dierbaar!!

Over mezelf: voel me ziek, en ellendig, bekaf en... etc., ben op m'n bed gaan liggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, ik denk dat ik daar ook last van heb, maar het is wel naar. Wat doe je aan oververmoeidheid.
Het duurt nu al zo lang, soms denkik de wereld aan tekunnen, maar dat is van korte duur.
En ik vind je trouwens geen zeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,
ik vind het fijn dat je dat gevoel van de KATERACHIGE stemming kan befrijpen, nu moet ik het zélf nog gaan begrijpen!

Meid ziek lekker een beetje uit, je bent geloof ik niet de enige op het forum!
Wij zijn ongeveer tegelijkertijd op het forum begonnen geloof ik?

Beterschap !
Laat je lekker verwennen, of heb je geen verwenpersoon in de buurt?
Dan moet je het zelf maar doen!
Liefs, Tolie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, lieve mensjes... nou doe ik het allemaal weer moeilijker overkomen dan ik feitelijk wilEigenlijk moet ik heel basaal zeggen:
Ik voel me verre van lekker
ik voel me verre boven lekker
En wat ik daar tussen voel is ook allemaal van toepassing.

Zo, dat is een stuk simpeleler, niet dan????
Met een vette knipoog naar Marion...Dat is de kern van simpele humor...moeilijke problememen vervatten in een simpele vraag.... wellicht is de vraag uiteindelijk het antwoord... hihi.... maar wat is de vraag dan?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, jij was er eerder, ik ben hier vanaf 14 augustus. Dat katerige gevoel heb ik meestal na een feestje waarbij ik zelf niet mag drinken. Ergens doen je hersenen wel mee en dan heb je evengoed het gevoel een kater te hebben. Dat is heel raar, maar wel een bekend verschijnsel. Of bijvoorbeeld je droomt dat je gedronken hebt en je staat met een kater op: herken je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...