Spring naar bijdragen

woensdag 3 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

Tapas, het klopt zij is straalbezopen 's avonds. kan amper nog praten.

Ze waren een keer bij ons, toen dronk ze ook bijna 3 liter flessen wij leeg op een middag.
Zoveel als haar heb ik nooit gedronken, dan had ik in coma gelegen, maar ik ben altijd een binge drinker geweest. Een dag niet een dag wel en de ene dag alles, de andere dag niets. Dus eigenlijk heb ik maar de helft van de tijd gedronken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Q, gaat het wel met je, en alle bruggen waar je overheen moet?
De eigenlijke verhuizing is pas eind december of begin januari en dat komt me ook wel goed uit, nog even wennen aan het idee.
Soothe, als ik naar Amsterdam was gekomen met mijn pijl en boog was het geweest om eventuele gremlins weg te jagen. Blij dat je weer online bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marion,
Lijkt mij ook dat zij een probleem heeft. Iemand die in anderhalve dag zoveel kan verzetten, drinkt door de week ook. Vraag me idd ook af of je daar nu naar toe moet gaan. Dat is toch niet leuk meer voor jou.
He, ik had ook nooit een kater. Dat komt ws. omdat ik ook altijd veel water dronk, dus mijn hersens kregen altijd vocht gecompenseerd. Gelukkig drink ik nu alleen nog maar veel water.

@Tapas,
Spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, je moeder heeft wel gelijk, want de alcohol die ik na middernacht altijd drink of dronk kwamen ook dubbel aan.
lekker slapen.

Als het voetballen afgelopen is,( mijn man is aan het kijken) zal ik het er eens met mijn man over hebben. Hoe hij over dat uitstapje denkt, terwijl hij weet dat ik nog met de alcohol in gevecht ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik er over nadenk, ik kon gigantisch veel zuipen, maar had nooit echt een kater!! Ik compenseerde het ook met heel veel water drinken, en geloof me, ik dronk echt alles door elkaar..
Niet dat ik er trots op ben, maar als ik midden op de dag met een kater had moeten rondlopen, had ik het helemaal nooit gered..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, heel veel sterkte gewenst met je beslissing!
Dat lijkt mij een moeilijke beslissing!
Ben je helemaal 'droog', of probeer je zo af en toe nog wel eens een glaasje?

In het begin dacht ik ook, dat ik ooit sociaal kon gaan drinken. Dat denk ik nu eigenlijk nog, alleen vandaag (en morgen, en overmorgen)niet....
't Blijft een moeizaam iets, die drank.
Zelf ben ik wel bij met de refusal! Ik had zondag drank in huis, en het hinderde me niet, omdat het tóch niet kon!

Succes, ik ben wel benieuwd wat je doet!
En wat je ook beslist, je kán het, dat weet ik zeker...

liefs, Tolie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik hou er mee op...alcohol vrij bier lijkt me wel een goeie optie marion...na al die toestanden moet je er ook even uit en als je alleen met je man gaat hebben jullie het vast weer over alle rotdingen die er gebeurt zijn......dus even met vrienden samen zijn lijkt me wel lekker...en dan drinken ze veel...dan hoeven jullie dat toch nog niet te doen...kun je weer even goed zien hoe maf je gaat doen van veel drinken...zou wel voor Bitburger alcohol vrij gaan is echt de enige die gewoon lekker smaakt.

Welterusten....en Tolie ik ben trots op je dat je het nu zo mooi aan de jonkies kan overdragen...topie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie, ik ben nog steeds een struikelaar, meestal ga ik altijd rond de 2 weken "nat". Ik heb het laatst een keer 6 weken volgehouden. Ik ben snel beinvloedbaar als het om drank gaat. Als de psych of de dokter zegt van knap dat je nog maar om de 10 of 12 dagen drinkt in deze moeilijke periode, dan vat ik dat al op als een, doe nog maar even, want iedereen vind je nu al sterk ( behalve mijn man)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, maar Marion, als je wél gaat, en je het presteert om niet te drinken, dan kom je wel hééél trots terug, hè?
En ik vond de oplossing van Tapas heel goed: ga maar van een afstandje bekijken hoe dom dronken je kan worden!
Nou, je hebt keuzes genoeg, hè? Daar wordt het misschien alleen maar moeilijker van!
Drinkt je man wel?

Q, leuk dat je er weer bij bent!B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...