Spring naar bijdragen

woensdag 3 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, oma Charly!

Nou, bij mij(n dochter) duurt het nog wel even; ze is half april uitgerekend! Wel heb ik het garnaaltje al op de echo-dvd gezien. Niet te geloven, 8 weken embryotje, en het spartelt al alle kanten uit!

Met mij gaat alles goed, ik zet eigenlijk een beetje te wachten op de terugslag!
Ik heb die erste weken zó zitten te ploeteren, worstelen, en als ik dan jullie sprak/las dacht ik alleen maar: wat een zeurende mensen, die zijn nog katholieker dan de paus!

En nu? nu schrijf ik zelf aan de 'nieuwkomers' net zulke zalvende hoogdragendte teksten. Ik vind het écht ongelooflijk hoe zaken zivh inééns kunnen keren.
Maar goed, dat heb ik nu vaak genoeg gezegd, en ik zal deze speeches verder bewaren voor de nieuwkomers, de "jonkies" zeg maa, HAHA.

Dat ik dàt nog mag beleven!

liefs voor iedereen!
TolieB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze vakantievrienden belden van de week of wij een weekend kwamen. Daar heb ik wel zin in maar..... Zij drinkt ook heel veel. De laatste keer dat we daar waren had ze in anderhalve dag 7 flessen witte wijn op. Ik weet zeker, als ik daar naar toe ga ik me niet in kan houden, maar van de andere kant is het voor ons ook wel goed om er even uit te zijn en het hoeft ook niet zoveel te kosten. Ik heb beloofd, dat ik morgen zou bellen om een afspraak te maken. pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een heel straffe uitdaging Marion ik denk dat ik niet zou gaan. Soothe je bent terug en gelukkig gaat alles goed. Benthe wanneer ga je naar je nieuwe woning? Voor de rest lees ik iedereen wel maar op iedereen reageren valt niet mee. Al leef ik wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne. Het viel me al op toen we hen leerden kennen 2 jaar gelden in Turkye. Het was daar all. incl.
Ik heb toen de eerste week niet gedronken, omdat ik een zware antibioticakuur had en nuchter erbij zat.
Maar zij zaten bijna altijd aan de wijn of bier, 's middags. 's avonds.
Ze zegt dat ze door de week normaal niet drinkt, maar haar man werd de vorige keer wel heel p!ssig, toen ze na het eten weer met een fles wijn aan kwam. Dus het zal daar ook wel een probleem zijn.
Op de een of andere manier kan ik me daar altijd heel goed inhouden, omdat ik niet slecht wil zijn de volgende dag bij een ander waar ik niet kan uitslapen. Zij heeft ook nooit een kater, snap er niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wil ik het ook niet,maar mijn man wil er wel graag even tussenuit. Hij tolereert daar ook altijd dat ik drink. Thuis tolereert hij dat niet meer.
Ik heb al bedacht als ik echt ga, dat ik dan zelf alcoholvrijbier meeneem en zeg dat ik weer een sterke antibioticakuur heb. Leugentje om bestwil?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poeh, dat is een lastig dilemma marion! 7 flessen wijn in anderhalve dag? dat is echt veel hoor.. ik heb ooit op een avond weleens 3 flessen weggewerkt en ook wel eens 2 flessen witte port maar had toch nog wel ergens een grens.. geloof ik...(dan viel ik gewoon in slaap)! Denk je niet dat je mee gaat doen? en zo niet, is het dan nog wel gezellig als jij nuchter bent en zij straalbezopen? Er zijn nog wel andere mogelijkheden voor goedkope uitjes, woningruil bv.

Als ik voor dezelfde beslissing stond zou ik het op dit moment niet doen.

Soothe fijn dat je er weer bent, ben je de tijd zonder ons nog een beetje goed doorgekomen?
ik heb eindelijk iets afgewerkt wat ik vorige week donderdag al zou doen. Een stel foto's doorsturen aan een collega die voor me gaat kijken of ze in een Gallerie in Amsterdam kunnen komen.. zo eng.. dus maar uitstellen en uitstellen, maar nu toch maar gedaan... Vind het nog steeds erg eng om echt te exposeren en heb nog steeds niet helemaal een idee hoe dat nou het mooiste kan... dus heb nog steeds geen beslissing genomen hoe ik de foto's moet gaan afdrukken en wel of niet moet inlijsten.. pffft.. spannend! investering in de toekomst..
ik ga de hond en kat uitlaten, later weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...