Spring naar bijdragen

zaterdag 13 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

Haha, van je gekke vrienden moet je het maar hebben. Ik kreeg een uitnodiging om op een kinderspelfeest voor volwassenen te komen. Het is eigenlijk het vrijgezellenfeestje van een kennis. Blijkbaar gaan we elastiekentwisten en touwtjespringen en kaatsenballen (dat laatste heb ik nooit gekund). Weten jullie hoe dat spel ook al weer heet met die ronde, gekleurde vlakken op een laken, en dat je dan opdrachten krijgt van: zet linkervoet op rood.... enz.? Dat vond ik vroeger geweldig leuk, dat de hele kluit dan op den duur omvalt. Maar ik kan niet op de naam komen. Als een van jullie het weet, zeg het even want dan stel ik dat spel ook voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En nu weet ik ook meteen wat een leuk huwelijkskado is: het spel twister. Ze zijn al 45 en 50 en ze hebben eigenlijk alles al, moeten zelfs dingen wegdoen als ze eenmaal getrouwd zijn.
Met twister kunnen ze hun leven samen soepel houden en ook als ze met elkaar in de knoop zijn en bijna omvallen, samen blijven lachen. Die boodschap doe ik er dan in de vorm van een gedichtje bij.

Safi, ik ben blij voor je dat de lichtbak zo goed heeft geholpen. Mij ook. Ik ben niet zo hyper maar wel meer in evenwicht. En het is een prettig idee dat dit zomaar zonder pillen of andere middelen bewerkstelligd kan worden.
Dus ook ik kan het iedereen aanraden.
Hebben jullie dat chassisnummer nu al gevonden? Ik zie jullie al als twee detectives met vergrootglazen rondspeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Gem. Bedankt voor je uitleg, het is zo, dat ik me meteen heerlijk wil voelen, maar als dat dan niet zo is, is het vlees zwak hoor.
Ik heb nu toch al drie weken niet gedronken.

Ik ben vanavond alleen thuis en niet bang voor gremlins, pas als ik een drukke dag heb gehad overvalt het me vaak.

Ik ga lekker van mijn avond genieten misschien ben ik er straks nog wel weer even.

Benthe leuk die oude spelletjes, dat elastieken was echt een rage op een gegeven moment.
Je begon met om de enkels en dan steeds hoger, Je eindigde bij je nek en degenen,die de beurt had kon er alleen maar met radslag overheen.
Leuke tijden waren dat, veel plezier met je spelletjesavond.

Liefs voor iedereen van Pepita

VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de korte tijd welke ik op school zat in spanje waren de speeltjes de volgende
een meiske is een appel en een ander meiske een peer die staan voor mekaar de handen vast en moeten dan weer een meiske proberen te vangen die dan appel of peer zegt en zo is het eind van het spel trekken over de lijn appelke of peerke wint
waarom herinner ik mij dat spel zo goed omdat ik ooit een kopstoot gekregen heb dat een tand dood gewoon in twee gebarsten was , hierdoor jaren heel sexy met een spleet tussen mijn tanden rond gelopen spleet amai ik kon er mijn sigaret tussen steken ;)
andere speeltje was vakjes tekenen op de straat met krijt en dan hinkelen .
tapas neen ik ben niet hardhorend ook al soms wel , als ik iets niet horen wil ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky dat heet oostindisch doof, hihi. Waarom dat zo heet zal wel in het koloniale verleden liggen.
Ik werd al op vierjarige leeftijd slechthorend, en iedereen zei dat ik niet WILDE horen. Dus ik voelde me een domme sufferd. Pas veel later werd ontdekt dat ik echt geen klap hoorde, en werd ik er aan geopereerd. Maar soms denk ik nog wel eens, hmmm, ik zou wel willen dat ik eventjes weer heel weinig hoorde.
In die tijd heb ik me van nature wel aangeleerd om heel goed te kunnen liplezen en dat kan ik nog steeds. Dus als iemand een geheim verklapt van uit een ruimte waar glas tussen zit, pas maar op, want ik zie het.

Hee, lekker weinig gremlins hier vandaag, en dat voor de zaterdag. Zijn ze op vakantie?
Zien we morgen in de krant: "Verweggistan werd plots geteisterd door een golf van merkwaardige gebeurtenissen..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe..leuk huwelijks kado...blijven ze lekker soepel...volgens de Schotten in mijn kamer is het een 'sex spelletje' maar ze hebben al enige sterke bieren gedronken dus misschien wel sterke verhalen!

En het zoeken naar het chassis nummer laten we eerst aan mensen op het inernet over...de keurmeester heeft wel een half uur lopen zoeken met een looplamp en die kon gewoon onder de bus doorlopen en als hij het niet kan vinden kunnen wij er liggend vast niet veel van terecht brengen.
We zijn bij Bedfod klub's, bezitters en liefhebbers aan het navragen...bovendien reden ze vroeger in Greenock, Schotland met onze type bus rond...dus die weten het misschien ook wel. ben een keurings station aan de burut daar aan het zoeken op het internet.

Dus je idee van twee detectives met een vergrootglas zit in een moderner jasje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het is wel lachen Schotland is aan het voetballen op de computer en Engeland is aan het rugbyen tegen Frankrijk op de TV en ze luisteren naar house muziek en kletsen aan een stuk door...een beetje een mad house hier..maar wel gezellig ...ik kan er veel beter tegen omdat ik zelf veel sterker in mijn schoenen sta...en straks gaan ze lekker allemaal terug naar moeder de vrouw en gaan wij lekker eten met appeltaart als toetje.

Marieke niet aan je laten trekken als ze willen dat je kiest dan zeg je maar dat je dan voor allebei niet meer zingt...het is toch aan jouw om te beslissen of je voor twee koren wil zingen...laat je niet gek maken.
En heel veel plezier bij je zus...jullie zullen wel weer een potje accordeon spelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker komt "Oost-Indisch Doof" uit de koloniale tijd, het is namelijk de Nederlandse interpretatie van de Javaanse beleefdheid, die voorschreef dat men nooit "nee" mocht zeggen. Eén van de manieren om het nee-zeggen te ontlopen, was net doen alsof men het niet gehoord had...

Hier is het een drukte van belang - drie kinderen met herfstvakantie over de vloer - dus enige doofheid (Oost-Indisch of welke soort dan ook) zou best van pas komen.. Verder is het eigenlijk uitsluitend genieten!

Wens jullie allen een gremlinvrije avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Na een paar dagen in de geestelijke lappenmand te hebben gezeten, laat ik mijn neus ook weer eens zien! Wat een drukte gisteravond, zeg!
Benthe, er bestaan ook dekbedhoezen met het Twister-design erop, dan kan je er al weer wat meer eroriek bij bedenken!...

Blacky, morgen je moeder 33 maanden, allemaal mijlpalen hè? Ik brand morgen een kaarsje voor je!
Verder vind ik je een voorbeeld zoals jij je nuchter door het leven worstelt. Ik moest wel even wennen aan dat grappige Belgische accent, geschreven zonder leestekens, maar nu ik eraan gewend ben, moet ik er altijd om lachen!

An, jij hebt het ook af en toe knap moeilijk, hè? Ik bewonder hoe jij doorzet!

Shiney, alsnog welkom hier!

Charlie, ik ben blij dat je er weer helemaal bent, en hartstikke goed dat je je man erover verteld hebt!
Kan hij ten minste trots op je zijn, want dat mag hij best, vind ik!

Ik heb lekker een marktje gedaan in Alphen aan de Rijn, leuk, niet te groot, lekker weer, terrasjes!
En weet je wat? Koffie en water smaken óók op een terras!
Ik ben zó blij dat ik van die sombere bui af ben!

Iedereen fijn weekend, Joann ook als je meeleest!
Tot later!

Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tolie

hè hè eindelijk is de lappenmand even in het verdom hoekje en kan jij weer even ademhalen. Fijn dat je een leuke dag op de markt hebt gehad.
Mij bevalt het nuchter zijn ook zo veel beter dan die enekel keer dat ik het toch weer even moet proberen. Het is niet te vergelijken vind jij wel. Kalmte rust en eenvoud...tegenover onrust, schuld en stemmingsbuien en niet te vergeten de kater die niets waard is.

Geniet van je veroverde vrijheid en ik hoop ook met jouw de maanden te vieren. dat je ADB bent.
Alweer een dag erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi,
nee het is inderdaad niet te vergelijken, en toch kan die alcohol zo'n geniepige stiekeme vijand te zijn, dat je keer op keer denkt: ach, een glaasje maar!
Maar ik kan aan die gedachtes niet toegeven omdat ik refusal slik, maar ik ben er van overtuigd dat iedereen die soms uitglijdt weer een stapje dichter bij het einddoel is, steeds weer sterker ook!

Voor nu gaat het met mij goed, en heel vreemd: de kilo's vliegen eraf! Nou was (ben) ik ook wel
erruug dik, maar toch, het is een voordeel!
Geld over, minder kilo's, geen schaamte meer, onverwachte blauwe plekken, potten pindakaas in de badkamer en shampoo in de ijskast, ik kan er weer van genieten. De afgelopen week niet, maar alles gaat met pieken en dalen, zo hebben velen van jullie me al verteld!
Dat helpt wel hoor, dat jullie (de rest van het forum) al deze bijwerkingen herkennen!
Het hele forum helpt!!!

liefs, voor iedereen! Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, Ik moet een beetje lachen om het woord 'aangeschoten Schotten'
Arme Safidepafi.
Aangeschoten Schotten.(een paar keer hardop zeggen en je krijgt de slappe lach).
Ik ga eind volgende week op vakantie naar Ierland, (ook zoiets), met een deel van mijn gezin.
We zijn daar met zijn achten, varierend in leeftijd van drie tot negenenvijftig. Guess who is 59 ?
Mijn zieke zoon is in ieder geval van de partij.
De familie heeft er een huis gehuurd en dan hóór je te zoeken naar een accomodatie op kruipafstand van een pub óf... je neemt Mathilde mee als BOB.
Dat laatste krijgt dan nu de voorkeur en Mathilde vindt het nog leuk ook.
Fijne avond voor iedereen.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tolie fijn te lezen dat je er weer even bij bent .
ivm leestekens sorry ik weet niet wat dat is nooit geleerd soms zet ik wel eens een komma of een punt hi hi maar mogelijk op de verkeerde plaats , een geluk dat ik tenmiste weet waar ik het vraag teken moet plaatsen .
ik denk niet dat het een belgisch mankement is eerder een blacky mankement ;)
gem geniet van je avondje morgen tijd genoeg om hier te vertoefen .
houtje ik zou zo graag een bob hebben maar wordt nooit aangehouden door de politie weet ook niet of belgie nog bob's uitdeelt ??
zo verder filmke kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dank je Houtje, stuur die sleutelhanger maar op want Ma(thilde) wordt daar de Bob.
Het is blijkbaar zo dat je óf op kruipafastand van een kroeg logeert of je zorgt voor een goede Bob.
Zij hebben gezorgd voor een goede Bob. Mathilde dus. En ze doet het met plezier!
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

De Bob (Bewust Onbeschonken Bestuurder) KOMT ZELFS UIT BELGIË wist je dat? Maar het was zo'n groot succes dat Nederland het heeft overgenomen.......

Ma(thilde)....fijne week en je eerlijkst eigenste sleutelhanger stuur ik in cyberspace aan je op. Alvast een hele dikke knuffel namens de rest van de mensheid dat jij deze taak op je wilt nemen

(((((( :heart: ))))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...