Spring naar bijdragen

zaterdag 13 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik voel me verwend hier in de stad, als ik ga hardlopen zit ik binnen 7 minuten aan een weg langs het water met oude boerderijen eraan, net platteland eigenlijk wel, en dan kom ik zelfs koeien en schapen tegen, en geloof het of niet, ook lama's, struisvogels, en nog meer rare dieren maar die worden verzameld door 1 adres langs de route.. oja en kippen kom ik ook tegen, tenminst zolang Tapas ze nog niet allemaal opgegeten heeft! en elke middag ga ik naar een heel oud stadsbos, met enorme bomen, sommigen al honderden jaren oud, Lodewijk Napoleon heeft hier nog rondgelopen.. een prachtig oud bos dus waar momenteel veel om te doen is omdat de provincie een hele pot met geld heeft om er iets mee te doen en iedereen inspraak heeft in de plannen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, ik kom hier binnenvallen terwijl de nachtvlinders al bezig zijn hun nestjes op te zoeken.
Ik had al eerder ingelogd, maar toen kwam er een msn gesprek binnen en ben tot een half uur geleden daarmee aan de praat geweest.

Ik heb vandaag flink uitgeslapen (ik weet ik zou tijdig opstaan, maar ik hou mij zelden aan mijn plannen). Het was half drie toen ik opstond. Ontbeten, was in de wasmachine. Aan de piano gezeten tussen het wasgebeuren in. Tegen etenstijd kwam manlief met het voorstel om uiteten te gaan om mijn zes maanden te vieren. Dat hebben we dan ook gedaan. We zijn de halve stad doorgeweest, want kennelijk had iedereen het idee opgevat om eens gezellig uit te eten. Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten bij de Mexicaan. Daarna zijn we rustig naar huis gewandeld. Man- en zoonlief voetbal gekeken en ik weer aan was en piano. Toen bedacht ik me dat ik nog niet op het forum was geweest en zette de compu aan. Was nog maar net aan het lezen en toen kwam de msn.

Nu ben ik hier dus eindelijk. Goeden avond zeg ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Corinne,
ik miste je al, maar je gaat bijna nooit slapen zonder je neus even te laten zien! Fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad!
Heerlijk hè, weekend zonder kater! Geen watten in je hoofd!
Ik kruip nog even met een video en een warme stroopwafel op de bank!
Misschien tot later, anders slaap ze!
Liefs, Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...