Spring naar bijdragen

zondag 28 oktober 2007


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje van harte! Wat een mooie opening heb je geschreven vandaag. Geniet maar lekker van je privé-feestje, je hebt het dubbel en dwars verdiend. Helemaal goed, dikke knuffel van mij !

Tactus, ik vind ook dat je wel erg makkelijk mensen wegbonjourt hier als ze een keertje knorrig zijn. Dat knorrige heeft een reden, en nu kan het forum daar niets meer aan doen om te helpen. Ruim een jaar terug was dat niet zo hard allemaal, ik ben er ook nooit afgegooid en geloof me, ik heb ook wat afgezeurd hier. Juist het feit dat ik dan door het forum werd teruggefloten zette mij dan weer met de voeten op de grond. Ik was het al niet eens met de vorige ban van Charlie, en met deze ben ik het ook niet eens. Het is een kwetsbare doelgroep, en m.i. moet je daar geen individuen van gaan isoleren.
Dat Joann er zelf voor kiest om niet te schrijven is heel iets anders, dat vind ik ook jammer maar dat respecteer ik wel.

En ja, ik ben hier zo vroeg omdat mijn biologische klok nog op zomertijd staat... dat duurt altijd een week of twee voordat dat uit m'n systeem is. Pffft... nou ja, nog maar een bakje koffie dan. Ik zie het maar als een gratis uurtje bankslapen vandaag.

Koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel mensen, zoveel meningen, Delta.
Charlie had twee glazen op, en had gewoon even een rotbui. Dat komt niet aardig over, klopt. Charlie is soms wat veel met zichzelf bezig, zonder aan de gevolgen te denken (dat mag je als opbouwende kritiek opvatten, Charlie, doe er wat mee, je weet wie het zegt he?).
Maar we zitten hier niet omdat het hele leven allemaal zo halleluja fijn is. Ik heb ook wel eens een rotbui en dan vraag ik ook wel eens steun zonder het te vragen, als je snapt wat ik bedoel. Als ik hier alleen maar mag schrijven als ik pipovrolijk ben dan heeft het forum geen ondersteunende funktie meer op de momenten dat het even niet gaat, en dat kan nooit de bedoeling zijn.
En 24 uur niet naar de AA is heel, héél wat anders dan twee maanden niet deel mogen nemen aan een anoniem forum. En dat dit beleid is van Tactus dat zal dan wel, dat heb ik ook te respecteren want ik kan als deelnemer niet anders, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het eens ben met dat beleid.
Ik mag toch hopen dat een andere mening met net zoveel respect bejegend wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB,
Gefeliciteerd met je huis!!!!!!!:present::present: Fijn dat je een plek hebt gevonden waar je jezelf denkt te kunnen zijn en waar je vrouw en kids vaak langs kunnen komen!

Joann,
je "hoort"nog van me! Ben je zeker niet vergeten!:present:
:heart:

Charlie,
jammer om zolang niets van je te horen! Ik hoop dat je er ook steun uit kunt halen hier te lezen!
Overigens zou ik graag een emailadres van je hebben!
:heart:

Juul, ik begrijp dat je avond uit succesvol is verlopen qua alcohol?

Karin,
Sterkte! :heart:

An,
beterschap en doe vooral zeer kalm aan!

Pippi,
je bent een lieverd!

Q,
hoe is ie nu? Je meldt je wel, maar nu weet ik nog niet hoe het met je gaat? Lukt het niet of minder te drinken en zit je een beetje lekker in je vel?

Delta,
ik ga graag mee vandaag. Gelukkig laat je de trein niet te snel vertrekken!

Tolie,
een dag zonder stofmensen! Even ademhalen (indien mogelijk) en relaxen!

Dani/Tolie,
mijn besluit is dat ik een Nintendo wil!!!!!

Pana,
nog nagenieten van je mega-overwinning?

Meedoen,
gisteren weer een gezelliger avond gehad met iedereen om je heen?

Stien,
Moet jij nu een uurtje langer werken vannacht? Hoe is dat eigenlijk geregeld? Of ben je vrij?

Tapas,
een mooi hennakleurtje hou ik wel van! Ik heb helaas blond haar, dus dat staat voor geen meter. Altijd jaloers geweest op mensen met hennaharen!

Safi,
:heart:

Benthe,
je bent een kanjer! Ben je nu minder misselijk? (ik kreeg gisteren geen antwoord op mijn vraag!)

Pepita,
lekker geschilderd?

Water,
herfst buiten is mooi, herfst in je hoofd wat minder! Cheer up!!
:moon::moon::moon:

Anna,
:present:

Soothe,
:)

Marieke,
ik hoop dat je buren flink in de war raken van de wintertijd! Ik wens ze een gigantische jetlag toe, met als enige mogelijkheid rust en slapen!

Fran,
fijn weer wat van je te horen!

Yazz,
hallo daar op de achtergrond!

Sammy,
fijn je weer even gelezen te hebben!

Alle anderen,
ik lees mee en leef met jullie mee:present:

Ik ga nog even mijn bed in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, ik reis vandaag graag een stukje mee met de feesttrein ter ere van Houtje.

Gem, how's life?
De misselijkheid is alleen maar erg de dag van en de dag na de chemo, verder heb ik er niet zo'n last van gelukkig.

Aan iedereen een fijne, droge zondag toegewenst, maak er wat moois van. Het zonnetje bedenken we er zelf bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..ik wil ook graag mee met de trein!

En een kopje Bambu koffie en ...ach doe gelijk maar een dik stuk van die appeltaart met veel slagroom.
En wat heerlijk het hele land door vandaag en jullie allemaal even visueel zien en spreken.
Was het maar waar zeg dat we dat konden.

Blacky wat een mooie uitspraak over geluk..was het mooi gisteren?:heart:

Gem eeen :heart:tje terug!

Ik wil de feestvreugde niet wegjagen maar over Charlie moet ik ook nog even wat kwijt.
Tja..ik vind twee maanden ook wel erg lang vooral omdat ik Charlie nog heb aangeboden de nacht voor haar nachtdienst dat ze maar lekker hier moest komen mopperen als ze het te kwaad kreeg.
Het lijkt me ook niet verstandig om haar zo te isoleren omdat ze toch voor dit incident weer heel vrolijk,positief en ondersteunend mee schreef.
We zijn hier om elkaar te helpen door goede en slechte tijden en als je dan een ban krijgt tijdens een slechte tijd dan is de verhouding wel erg krom.
Zo erg was het nu ook weer niet maar ja ik schreef op dat moment niet mee en ze heeft bv wel tegen Stien aan staan schoppen opeen manier dat ik het ook niet meer zo prettig vond maar als Stien daar tegen kan dan moet dat kunnen. We weten allemaal dat een kwade dronk niet prettig is en eigenlijk niet hier hoort dus een ban OK maar twee maanden NEE Tactus dat is TE LANG!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TATTATATAAAAA!! TATTATAAAAA!!! een telegram van Joann aan Houtje
====================================================================================
Ik zou Houtje willen feliciteren, 2 jaar ADB is toch een heuse mijlpaal volgens mij!
Iedere dag niet gedronken is een felicitatie waard, maar bij 2 jaar mag de feesttrein inderdaad wel een extra
rondje rijden!
Liefs Joann
====================================================================================
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Een berichtje van Soothe.
Ik vind de ban(als het 2 maanden is)een beetje erg heavy!!!
We moeten hier wel tegen een stootje kunnen.
En de eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik(maar wie ben ik)niet erg aangedaan was!!

De moderator, denkt hier blijkbaar anders over. En het "gezag" heeft het laatste woord.

Houd je bijeen, Liefs Soothe.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Houtje, van harte gefelicteerd. Wat lijkt mij dat een fantastisch gevoel, je 3e jaar in gaan!

@Gem, dankje wel. Het was een prima dag gisteren, Erg gezellig en geen enkele behoefte en Gremlins gehad.

@ Iedereen, een fijne dag vandaag. Doe met mij mee vandaag en drink geen A. Voor mij dag 9, het voelt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In tegenstelling met anderen ben ik maar wat blij met dat extra uurtje, nu lijkt het net of ik een langere dag heb, want het lukt me maar niet om bijtijds op te staan. (en op tijd naar bed te gaan) ik blijf schijnbaar in de wintermodus staan tijdens de zomertijd hihi.

De trein is al vertrokken maar ik hop er wel zo op, al rennend moet ik hem wel ergens tegenkomen. En na een portie hardlopen kom ik lekker in de lounge-coupe uitrusten en van de taart genieten.
Nu eerst hond en kat uitlaten en daarna mezelf even lekker afbeulen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Safi, still on the wagon.
Maar Soothe z'n leven, neemt een wel heel bijzondere wending.
Misschien, kom ik een keer, op een en ander terug.

Mijn iets minder aanwezig zijn, heeft hier dan ook mee te maken.

Een mens kan zich moeilijk opdelen en ook huisje-boompje-beestje, gaat door.

Bedankt voor de belangstelling. En alles zonder drank!!!!

Ga je goed en laat de eerste staan!!!

Soothe. "een wel heel vreemde vogel" Take Care Safi!!

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Houtje,
van Harte gefeliciteerd met je 2 jaar ADB:light::):musicnote::moon::rose: enz.enz.

Charlie,
Kop op meid, ik vind het ook erg streng van TACTUS

Delta,
Ik ga even niet mee met de feesttrein.

Paniekerigheid alom hier,

Slecht slapen, weinig tot geen alcohol (gaat redelijk),
Maar vooral een heel lamlendig gevoel.

Ik heb gewoon zoveel tedoen.
Beesten, huishouden, morgen weer werken, schilderen, tangodansen.
alles is een last op dit moment.

alles in orde maken voor 2 exposities.

2 weken geleden hadden we feestweek op mijn werk, afgelopen week herfstvakantie gehad en morgen gelijk weer vol ertegenaan.

Behalve dat ik worstel met ( geen/weinig)alcohol. worstel ik ook met pillen.
Gebruik een minimale hoeveelheid antidepressiva, maar daar wil ik ook vanaf.

Het kan zijn, dat ik teveel van mijzelf vraag hoor.
Heeft iemand tips?
Groetjes van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poehee, hehe, pufpuf, dat was rennen, hijghijg maar ik heb hem gehaald, de trein, zo, nou eerst eens de douche hier zoeken anders stink ik de trein uit, enne, doe mij maar een vruchtensapje met veel koud water.
Wou je me even testen Delta? de trein ging net iets te hard of mijn conditie is vandaag net even wat minder maar ik heb mijn 10 km in een uur en 10 minuten gelopen, en dat met de helft wind tegen en de helft wind mee. Ik geloof dat dat een record is. (voor mij dan hahaha) maar ben nu wel helemaal gevloerd...

wie kan mij even wijzen waar de douche is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb de trein ook net gehaald! Het is wel wat hoor: door de week rennen om de trein te halen en nu in het weekend ook al!
Tapas ik schenk wel wat voor je in, ga jij maar lekker douchen. Ondertussen ga ik even onderuit in de lounchcoupe.
Leuk jullie allemaal te zien!
ik heb net nog lekker even geslapen. Kan er op zich weer tegen. Straks even een heeeeeeeeeeeel vervelende klus: de badkamer schoonmaken (het lijkt de reclame wel!). Gelukkidg doen we het samen, maar dan nog blijft het erg vervelend. Nog maar eerst heel even uitstellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, achterin rechts hebben we een (hoe heet dat) saunadôme douche lekker luxe geinstalleerd voor je.

Wat een compliment kreeg ik van je, ik kan mezelf niet zo veranderd vinden, maar ik zit er heftig over na te denken of dat nou zo is wat je zegt en wat ik daarvan terug kan vinden.... moeilijk hoor.

Ik neem nog maar een kopje IRL koffie.... en ga dan maar eens douchen....

Ik heb vannacht nog een half boek gelezen dat ik van mijn dochter had gepikt zo leuk maar ook wel heftig wat die kids van 10 al lezen, mijn zoon van 12 leest al héle heftige boeken in nederlands en ook in het engels, hij zit natuurlijk op een engelstalige school, daar niet van, maar toch. Twáálf jaar oud. Terwijl ik me met mijn 44 ook niet echt oud voel. Wat een rare overweging is dit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...