Spring naar bijdragen

Na 8 november..

Kohtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik benIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::D zo blij dat ik niet gedronIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::Ik ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::DD:moon::D:moon::Dken heb, ik kan het:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:musIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon:Ik ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:mIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Dusic;:D:moon::D:D:moon::Dic;:D:moon::D:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Dken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronken heIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:muIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Dsic;:Db, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Ik ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kaIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Dn hIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Det:Ik ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::DmuIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::DIk ben zo blij dat ik niet gedronken heb, ik kan het:moon::D:moon::D:moon::D:moon::Dsic;:D:moon::D:moon::D:moon::DD:moon::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik had in het begin van de avond hele hele hele grote Gremlins.
Zo van..je hebt nu bijna een week niet gedronken, kijk maar je kunt wel minderen.
Ik zat mezelf in gedachten al aan het drinken te zetten en een vrijwaring te geven.
Maar ik heb het niet gedaan. Het wachten op de uitslag van het kort geding komt er echt niet sneller door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, gezellige boel nog hier. Vandaar dat ik wakker schrok natuurlijk.
Als Trui dyslectisch is, vreet ik mijn trui op. Dan schrijf je niet zo.
Hmmm, laten we er een complot van maken. Het is iemand die een wrok koestert tegen het forum en op deze manier infiltreert.... hihi.
Zijn er nog hapjes over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Asjeblief geen sms-taal. Ik kan die afkortingen maar niet onthouden.

Trouwens aan allemaal: dyslectie is niet leuk om te hebben en ik vind de vergelijkingen die jullie maken niet prettig voor mensen met dyslectie. Bovendien die schrijven helemaal niet zo als Trui en jullie doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, hou toch op. Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik op mijn brood zal doen. Ik heb nog een beetje jonge kaas en brie. Wat zal ik nemen. Een trui ga ik niet opeten, die heb ik pas nieuw en moet in de was en de andere truien heb ik zelfs nog niet gedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne je hebt gelijk wat dyslexie betreft en daar wil ik ook geen geintjes mee maken. Juist niet.
Dan is het grapje verkeerd overgekomen.
Enfin ik zie het wel als ik een tik op mijn vingers van de moderator krijg.
Pippi, was je gisteren gewoon even wat loslippig of wil je gewoon niet meer praten over de sores waar je gisteren mee zat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Heb je er al eens aangedacht om overdag eens flink accordeon te spelen, steeds hetzelfde muziekstukje of nog beter je man en zoon accordeonles te geven en ze dan een duet te laten spelen. Niet foutloos als het even kan.
Wel doen als je andere buren niet thuis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal kook ik met verse ingrediënten, maar voor noodgevallen, zoals midden in de nacht trek krijgen, heb ik in de vriezer van die iglo-vis-maaltijden. Er staat nu een Bretonse schotel in de oven, de keuken vult zich met rijke geuren van zalm en knoflook en weet ik veel wat ze er allemaal in doen (wil ik ook niet weten) en mijn maag vult zich met knor-geluiden. Nee geen Knorr-geluiden en ook geen Maggi-geluiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, kun je niet gelijk naar de burgemeester gaan? Dat hebben de buren ook gedaan van mijn jongerenhuis. Ik begeleidde 4 minderjarige asielzoekers na schooltijd tussen 14 en 18 jaar. Ze woonden in een gewoon rijtjes huis, maar als ik wegging 0m 21.00-22.00 uur, dan hadden ze vrij spel en sommige groepen waren echt moeilijk. de buren hebben toen een gesprek aangevraagd met de burgemeester, de woningbouw en de wijkagent enik als mentor.
Uiteindelijk heeft dat wel vruchten afgeworpen, want er werd een extra binnenmuur aangebracht zodat de buurman minder last zou hebben en de wijkagent kwam iedere week even bij de jongens langs hoe het gegaan was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal hier maar braaf posten, voordat mij ook de mantel geveegd wordt. :-(

Het gaat hier goed. Gem en Corinne :heart: Heeft iemand nog wat van Joann of Charlie gehoord? Ik las nog wel ergens Soothe dat jij en Anna elkaar gevonden hebben. Dat klinkt heel erg goed, liefs. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...