Spring naar bijdragen

dinsdag 13 november


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De katten liggen heerlijk op de bank te slapen en mijn hondje lekker in haar mandje dus op mijn gemakje even achter de pc. Zo te lezen hebben de meeste het vandaag niet makkelijk en van mij wordt je ook niet vrolijk en als ik naar buiten kijk al helemaal niet. Bah was het maar zomer!!! Vandaag weer aan het werk gegaan en dat geeft wel wat afleiding maar als ik dan thuis kom val ik weer in een gat en kan wel gillen als ik die auto voor de deur zie staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Hier alles rustig en redelijk... niet helemaal optimaal...wel droog
Wel optimaal is dat ik morgen een dierbare logé krijg.

Even voor mijn boekhoudster Safi... 4november is m'n laatste natte dag tot nu toe.. even bijwerken, aub:D

Lees hier wel veel mee, en voel me alsof ik een soap aan het lezen ben... ik geniet en huiver met jullie mee.

Liefs en groetjes van Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou moet even de pc velaaten mijn zoon die licht verstandelijke handcap heefd vraagt nu ineens waar ik op zit welke site van pc weet ie wel raad wil niet dat ie weet waar ik mee bezichben 9 uur gaat ie op bed maar moet nu de kleine op bed doen en wat doen kids als je er even niet bent ja kijken he we zijn alemaal beetje nieuschierig toch tot later en druppeltje niet in een gat vallen kom op denk aan iets leuks is mij ook gelukt beetje dann

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pippi, ik vind het ook erg moeilijk maar ik zou geen bord voor mijn hoofd willen hebben wel graag een houten plank. Liefst een grote en van zwaar eikenhout

Kohtje, zo is het bij mij ook begonnen: jeuk aan mijnn grote teen en toen man ik een glas. Later kreeg ik overal jeuk en man de hele fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, de AA hier in de stad bestaat al jaren uit 2 personen.. die hebben het heel leuk met elkaar maar om nou een derde wiel aan de fiets te worden, daar voel ik niet veel voor..
Ik ga nog wel regelmatig naar een zelfhulpgroep van Tactus, eigenlijk moet ik zeggen: Intact.. Maar ja, ook dat heeft me niet weerhouden van terugvallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...