Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mieke, goed van je dat je droog staat. Maar met al die flauwekulberichten heb je ook geen tijd om naar de koelkast te lopen, nietwaar.

Ik ben nog steeds adb en ndb, dus dat gaat goed. Het stoppen met drinken is stap 1, daarna zullen er nog stappen moeten volgen om vooruit te komen.
Het was een rare, emotionele week voor me. Ik kon niet zo goed omgaan met het gedonder op het forum afgelopen weekend en daarnaast speelden zich zo her en der nog wat dingen af.
Ik heb mezelf hierin te belangrijk gemaakt en hiermee anderen uit het oog verloren en gekwetst.
Ik vond het stukje wat Ziza strakjes schreef weer erg mooi en het sprak me aan.

Ik vond mezelf heel wat met m'n vijf maanden niet drinken. En dat is ook een prestatie, die schuif ik niet onder het kleed. Het is me deze week weer es duidelijk geworden en gemaakt dat het er niet alleen toe doet wat ik vind. Leuk vind ik dat niet maar het is ook niet het einde van de wereld.
Ik hoop dat de brokken gelijmd kunnen worden en ik hier weer iets van geleerd heb.

Ik ga nog niet mee retteketetten maar dat komt straks wel weer.

Morgen allemaal kippesoep??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, die overstap naar duiven heb ik gemist. Er zitten er hier bij mij in de straat een heleboel. Die beesten sch**ten alles onder en je wordt gek van dat geroekoe op het dak, vooral als je 's morgens wil uitslapen. Dus kan ik ze iemand's kant opsturen?

BB, nee, ik heb vandaag soep gegeten, dus morgen eet ik wat anders. En als ik zie wat die soep allemaal teweeg heeft gebracht, dan denk ik niet dat ik morgen ga zeggen wat ik dan eet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, Mieke begon ineens over duiven. Die worden hier ook gegeten. Al wil ik het NIET MEER HEBBEN OVER DE ANATOMIE VAN GEVOGELTE!

Ergerlijk inderdaad, dat roekoe roekoe roekoe roekoe roekoe roekoe roekoe x 1000 's ochtends vroeg.

Wist je dat tortelduiven trouw zijn voor het leven?

Grappig! Ik dacht dat ik een fout geschreven had. Klikte op aanpassen. Veranderde niks. Enterde en daar stond ineens 'aangepast op....'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...