Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Potverdorie fran... waar houdt oost vlaanderen op?? zoals jij niet wist in welke provincie
Den Haag ligt, zo is mijn Belgisch-geografische kennis niet helemaal toppie... Is dat dan tegen de Duitse grens, de Ardennen...??? of daar in de buurt... Help.. geef me anders in een pb een hint van de richting... Niet bang zijn... ik zal niet morgen ineens voor je deur staan... Heb wel wat anders te doen in België tegenwoordig, hihi.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo da's maar even duidelijk gezegt ;)

Gezelli Knuf, ik tref jou niet zo vaak meer aan hier. Nou ja, je bent er soms heel laat op de avond maar dan moet ik alweer plat van mezelf. Rust en Regelmaat houdt me op het juiste pad :D
Ik lees af en toe mee, moet met die behangerslijm knoeien voor een surprise....wat het ook ooit moge worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fran... gekir past niet bij alco's. die moeten serieus blijven... Nee, meisje, ik snap je wel... bij teruglezen vind ik het zelf ook niet fijn... vandaar dat we ook hebben afgesproken om hier op het forum als een soort van collega's met elkaar om te gaan.....nou ja, collega's... alsof je ervoor betaald wordt.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is België dan echt zo belgisch..... want dan ligt volgens mijn waarneming Oost vlaanderen gewoon in het noorden... Nou ja... wat zeg ik nou... Ons Noord Brabant ligt ook weer in het Zuiden... dus ik kan jullie niks aanrekenen...Ik woon zelf in Overijssel.. maar ja, dat is ook maar net vanaf welke kant van de Ijssel je het bekijkt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, verwarrend allemaal... maar nou weet ik eigenlijk nog niks over oost en west Vlaanderen... nou ja, ik weet dat ik in het zuidwesten van West Vlaanderen moet zijn... eigenlijk is dat gewoon bijna NoordWest Frankrijk...hahaha.... Ik ben zo blij met TomTom.....(sorry, als je het niet weet... TomTom is een navigatiesysteem voor in de auto... )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...