Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Heee, dit is echt een verrassing... Knuffie.... leuk je hier te zien... je had zo je bedenkingen om hier samen te verschijnen... nou, ik ben blij dat je er bent en we laten pb zaken hier buiten het forum, toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Mag ik als vrouw met ldvd vragen dat jullie (Koh en Knuffie) jullie gekir inderdaad privé afhandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Stien, sta jij echt nog te behangen op dit uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Potverdorie fran... waar houdt oost vlaanderen op?? zoals jij niet wist in welke provincie Den Haag ligt, zo is mijn Belgisch-geografische kennis niet helemaal toppie... Is dat dan tegen de Duitse grens, de Ardennen...??? of daar in de buurt... Help.. geef me anders in een pb een hint van de richting... Niet bang zijn... ik zal niet morgen ineens voor je deur staan... Heb wel wat anders te doen in België tegenwoordig, hihi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Zo da's maar even duidelijk gezegt Gezelli Knuf, ik tref jou niet zo vaak meer aan hier. Nou ja, je bent er soms heel laat op de avond maar dan moet ik alweer plat van mezelf. Rust en Regelmaat houdt me op het juiste pad Ik lees af en toe mee, moet met die behangerslijm knoeien voor een surprise....wat het ook ooit moge worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik ben heel slecht in aardrijkskunde, Koh. Maar als je de kaart van Belgie voor je ziet, dan ligt aan de kust West-Vlaanderen, daarnaast (rechts) Oost-Vlaanderen, dan Antwerpen. En ik zit mijlenver van de Franse en Duitse grens af, maar tamelijk dicht bij Nederland (Sas-van-Gent en zo). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ja Fran... gekir past niet bij alco's. die moeten serieus blijven... Nee, meisje, ik snap je wel... bij teruglezen vind ik het zelf ook niet fijn... vandaar dat we ook hebben afgesproken om hier op het forum als een soort van collega's met elkaar om te gaan.....nou ja, collega's... alsof je ervoor betaald wordt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ow Stien! Ik dacht dat je op dit onmogelijke uur nog aan het behangen was! Maar je bent aan het knutselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Als ik even vrij en vrank mag zijn, Koh, vind ik dat jullie maar achter de schermen moeten kirren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 piep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Sas van Gent is hartstikke west nederland... en dat grenst dus in het zuiden aan Oost Vlaanderen... ja, nu snap ik dat ik af en toe de weg kwijt ben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Terneuzen is ook niet zo veraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Is België dan echt zo belgisch..... want dan ligt volgens mijn waarneming Oost vlaanderen gewoon in het noorden... Nou ja... wat zeg ik nou... Ons Noord Brabant ligt ook weer in het Zuiden... dus ik kan jullie niks aanrekenen...Ik woon zelf in Overijssel.. maar ja, dat is ook maar net vanaf welke kant van de Ijssel je het bekijkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hoi Knuf, nee het wordt geen muis. Heb een ballon opgeblazen dus die is tot nu rond. Morgen met de tweede laag maar zien een model erin te krijgen, iets met een bolle buik of kop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hoi Piep... netjes houden, he???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 tja, ik kwam even piepen maar iedereen is blijkbaar druk bezig....Nu weer weg want m'n venteke van 3 jaar is ziek, heeft 39° koorts en is nu weer wakker, nood aan mama, zeker??Veel groetjes van knuffie..daaaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Koh, jongen, Zuid-Holland ligt voor mij ook in het noorden. Zuid-Frankrijk dan weer in het zuiden. Noord-Frankrijk ligt eigenlijk weer ten westen van België (als ik me niet vergis). En zo kunnen we wel doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 oeps..ja kohtje, ik hou het netjes, ben alweer weg, ok?Stientje, veel plezier met je zwanger ballon-kopke...of zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Tja, verwarrend allemaal... maar nou weet ik eigenlijk nog niks over oost en west Vlaanderen... nou ja, ik weet dat ik in het zuidwesten van West Vlaanderen moet zijn... eigenlijk is dat gewoon bijna NoordWest Frankrijk...hahaha.... Ik ben zo blij met TomTom.....(sorry, als je het niet weet... TomTom is een navigatiesysteem voor in de auto... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Knufje, sterkte met de zieke... hoop dat je een beetje een rustige nacht zult krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nou dat was een vluggertje van Knuf!Sterkte met de kleine, hopelijk alleen een griepje.Ik heb de boel geruimd en ga opslomen, tijd voor denachtbrakers (wat een woord hé) hier!Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik ga slapen. Ik heb hier sowieso veel te veel tijd verspild. Waarmee ik niks zeg over het forum, maar alles over mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Stien, ik dacht toch echt dat je nu laat op de avond nog aan het behangen was... maar je bent zogenaamd voor de lol met behangerslijm in de weer.... nou, toch sterkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Koh, nog even, doet me weer in eens denken aan de Belgische tomtom.Een vervrissende afwisseling op de Nederlandse, hi,hi. Nu ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Welterusten, Francesca... ik ben blij je weer even geschreven te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden