Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eigenlijk vind ik iedereen hier wel lief... er is toch iets van liefde nodig om jezelf zo intiem te verbinden met wildvreemden... en intiem zijn we hier wel... ik bedoel... wie gaat er buiten en naar de buren toe nou schreeuwen dan ie een alooholprobleem heeft?? Ja, okee, ik doe het naar bepaalde buren en kennissen wel, maar zo in het wilde weg..nee. En hier op het forum kan eigenlijk alles..... ik merk dat sommigen daar wat meer moeite mee hebben maar uiteindelijk komen hier de meest intiemen verhalen naar boven... en ik weet dat iedereen hier kwetsbaar is.. ikzelf incluis... daarom blijf ik hier maar terugkomen... als ik het echt even niet zie zitten..

Voor nu, welterusten en tot een andere keer. Kan morgen zijn, maar ook volgende week... Tot hoors dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Corinne, jij daar?
Hoe gaat het?

Ik heb net een feestje gehad, waar alle gasten aan de champagne zaten. En ik dus aan ... de kinderchamp!
Veel garnalen en paling gegeten.
En toen ik dacht, nou zou het wel eens gevaarlijk kunnen worden..
Ben ik naar huis gegaan! :rose:
En ja, daar ben ik best wel een beetje trots op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marjo,

Ik ben idd ingelogd. Ik kon het niet meer laten.
Verslaafd aan het forum. Nee, hier zijn mensen die beter begrijpen wat er in mijn kop omgaat dan al die niet alco's om me heen.

En ja, het contact met jullie allemaal. Toch mijn vriendenclub.

Goed van je. Je ziet het, je kunt het.

Wat vond je van al die rood aanlopende gezichten en dergelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je wel of niet verslavend moet noemen. Ik weet wel dat ik op dat feestje was met jullie in m'n achterhoofd..
Wat dat betreft begrijp ik het al wel een beetje denk ik, het is een club gelijkgestemden, waarvoor een half woord al niet nodig is. Ook al krijg je nog zoveel begrip uit je omgeving (en dat had ik vanavond ook), het is anders.. hier voelt het als thuiskomen..
Ik bedoel maar, bijna het eerste wat ik doe als ik thuis ben, van bed kom..Eerst het forum checken!

de rood aangelopen gezichten e.d. vielen mee, maar misschien was ik gewoon op tijd weg. Mijn man bleef nog even, maar ach; die kent z'n maat..
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...