Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november

stien

Aanbevolen berichten

En omdat ik al een tijdje niet gedronken heb ging ik mooi nieuwe kleren kopen van dat drankgeld. Zo een hippe weduwe hebben jullie nog nooit gezien en ik ben blij dat mijn man het ook niet meer ziet want hij zou wat krijgen bijj deze nieuuwe outfit, Tot overmaat van ramp heb ik een heerlijke aso ring van meer als 15oo euro gekocht. Bahh ik ben het zat een dronken weduwe te zijn maar nu gedraag ik me dus ook weer als het tegenovergestelde haHAHAHAHA EN GEEN ZWARTE STEENTJES MAAR ECHTE DIAMANTEN (hoop ik want ik heb er geen bal verstand van)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi, voel jij je aangesproken dan? Als jij van niets weet laat ik het zo en ik wilde dit ook niet via het forum. Mijn boosheid is al lang weg want ik heb echt niets misdaan. Zet je schoen en ik gooi er virtueel een doosje met liefde in. Ik zal klimmen via de schoorsteen of de centrale verwarmingsbuis om je alle liefde te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ***** (zelf invullen) opdracht is klaar en opgestuurd. Jippie!

Ik kocht gisteren in de gauwigheid ook een nieuwe spijkerbroek. Ze hadden mijn eigen merk niet meer, dus maar een goedkope gekozen. Voelde niet helemaal goed aan, maar ja, ze kostte ook maar de helft van een Lee Cooper en ik had dringend een broek nodig. Heb ik nou de hele tijd het gevoel dat ik een vierkant achterste heb! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iedereen weg is Druppeltje, ik was zelf even wat eten.
Wel valt het me op dat je zo plotseling omslaat. Zo val je alles en iedereen af, en dan ineens is alles leuk en grappig.
Kan het zijn dat je wat last van stemmingswisselingen hebt? En dan op een manier dat het nuttig is om daar met een deskundige over te praten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumleden!

Ik vertoon me ook weer even voordat ik ga koken en het huis ga opruimen!

An,
hou je taai! Geen belerende woorden want je weet het zelf allemaal heel goed! Wel hoop ik dat het kje man duidelijk is dat je nu geen flessen drank in je nabijheid kan hebben. Doe rustig aan want je hebt veel op je bordje (gehad)! Sterkte!

Safi,
je (sinterklaas)stemming past perfect bij je icoontje!

Druppel,
fijn dat je er weer bent en proficiat dat je nog steeds droog staat!
:present:

Tapas,
wat zullen je billen aangenaam verrast zijn!

Benthe,
sterkte! :heart:

Spud,
over een aantal weken ben je hier zo ingeburgerd dat je graag iedereen wilt zien op de nieuwjaarsreceptie! Overigens vind ik het ook eng hoor!

Charlie,
Hoi!

Fran,
een vierkante kont! Ik zie het voor me:D

Tolie,
heb je de moed er nog een beetje in? En heb je meneer Murphy al een schop onder zijn kont gegeven?

Houtje,
een hele pedagogische oplossing voor je zoon!

Marion,
als je weer thuis bent van die dorstproef laat je dan weer even wat horen?

Delta,
gezellig dat je ook komt de 19e!

Pippi,
hoe gaat het nou? Nog niet hersteld geloof ik?

Water,
ik heb die addiction "game"al ge-quit!

RJB,
hoe is ie?

Kaia,
fijne dag gehad?

Marjo,
je speelt dus ziekenverzorgende! Ik hoop dat je niet aangestoken wordt!
Goed dat je ondanks alles ADB bent gebleven!

RJB,
laat eens wat van je horen!

Alle anderen, ik lees en leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...