Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppie ik begrijp dat je het moeilijk vind om hjet te laten rusten. ik heb zelf nog niet zo lang geleden ook ruzie gemaakt op het forum omeen PBtje die ik heb gekregen. Maar echt het zegt meer over de persoson die jouw het mailtje heeft gestuurd dan over jouw. Dus ik heb toen het advies van velen aangenomen dat ik het naast me neer moest leggen. Alleen het goeie uit het forum halen wat er geboden word en de rest wat negatief is naast je neer leggen.Ik heb ook geprobeerd iedereen er bij te betrekken omdat ik het zo onrechtvaardig vond. Maar je doet een hoop anderen er geen plezier mee en het lost niets op. Niemand gaat nl een kant kiezen want het is iets tussen jouw en die persoon die je dat mailtje stuurde. Nou dat heb je geprobeerd en met geen plezierig resultaat dus laat het rusten en negeer die persoon.
Lieverd..laat je niet gek maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie,

Als je bij TACTUS ingelogd bent (voor de internetbehandeling neem ik aan) kom je NIET automatisch op het forum, daar moet je speciaal naar toe klikken. Dat weet ik 99% zeker. En anders vraag je dat toch aan de moderator?

En tweedens en dat is géén verwijt, als je je hier niet prettig/welkom/veilig voelt, dat is de oplossing heel simpel: naar een plek waar je liever niet komt, moet je niet naar toe gaan.

Je kiest voor jezelf als je hier schrijft, en dat je een vervelende PB hebt gehad daar kijken we jou niet op aan, dat vindt iedereen vervelend voor je, maar volgens mij was dat vorige week of zo. Dus licht de moderator in, draai je hoofd om naar de andere kant, en kijk wat je hier allemaal aan rijkdom kunt vinden. En als je niet wilt graven, leg je je schep opzij. Even goeie vrienden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je? Wat weet ik ? Zie mijn berichtje.

Waarom iemand dit doet, tja, niet iedereen is van het juiste hout gesneden om op een forum te zitten dus platgezegd horen sommige mensen hier nou eenmaal niet thuis.

Waarom iemand dit doet, misschien jaloezie, ergernis, of gewoon een verkeerd adres (is mij ook eens overkomen, verkeerd geklikt of te snel iemand aangeklikt ging het naar een ander).

Kan van alles zijn. Maar van alle mensen die dit nu tegen je zeggen MOET JE DE CONCLUSIE wel trekken dat het verstandiger is het achter je te laten. Vertel het aan de moderator. Klaar. Okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Benthe ik wil zeker dit Forum niet over 1 kam scheren maar ik ben pas nieuw en dat praat me niet goed maar ik had misschien wel gehoopt dat jullie haar in de gaten hadden want ik ben de enigste nieuwe niet dus. Meis ik vind het prima een trap opder mijn reet te krijgen want ik zit hier ook niet voor mijn zweetvoeten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Houtje je hebt gelijk en die nare PB kreeg ik weer het afgelopen weekend zo woedend op mij en ik kon en kan hier niets aan doen als lief te zijn maar ze heeft me gewoon te grazen. Een ander heeft ze dus ook al te pakken genomen en dit benauwd me want ik wil ook graag gewoon met jullie kletsen en m'n verslaving delen in de hoop dat we wat voor elkaar kunnen betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinterklaasje kom maar binnen ik zit recht
En ik drink cola ja, het is waar, echt
Ik raak geen borrel nu meer aan
Mag ik dan mee naar Spanje gaan?
Sinterklaas ik ben ADB
dus neem je wijntje nu maar Mee !!!!
En die alcohol die hoef ik niet
Dus geef die maar aan dronken Piet
En die alco ja die alco nee die hoef ik niet
Hup doo--ooor het vergiet !!!

* vergiet = een soort aanrechtputje ivm de rijm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Druppeltje, als je je hier pas nieuw voelt dan wen je gewoon aan sommige mensen. Net de echte wereld hoor. Alleen, en let wel, wij zijn net als jij kwetsbare mensen. Het is fijn als jij daar ook rekening mee wil houden. Ook hier op het forum heb je je verantwoordelijkheden, weet je. Het zijn maar woorden, maar er zitten wel echte mensen achter.

Het spannendenste Sint-liedje vond ik: Hoort hij komt in donk're naaaachten... (hoort de wind waait door de bomen).
Safi, weet jij echt geen Sintliedjes meer? Maar wel voor nieuwe schoentjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat al eerder gezegd is Drup, ban diegene uit je pblijst, dan komen die pb's niet meer aan. Overleg evt met de moderator. Stel je grenzen en kom gewoon regelmatig op de dagdraad om mee te kletsen. Soms klikt het niet met iemand en moet je daar verder even geen energie insteken.

Haha, Safi, een bijbaantje voor je ikoontje. Bel maar even met de hulpsinterklazencentrale (ook weer een leuk scrabblewoord), dan komt dat wel voor elkaar!
Houtje, je kids geloven toch niet meer in het Sinterklaasjournaal hoop ik? Jaja, de Sint is lekker commercieel ingesteld helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...