Spring naar bijdragen

vrijdag 30 november

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, ik zie bij kleine stukjes ook een beetje van de hedendaagse draad tevoorschijn komen... Ben er dus een week uitgeweest en m'n geheugen is er de laatste week ook niet helemaal op vooruit gegaan.. voel me dus echt een beetje een bang visje in een nieuwe vijver.. zo voel ik me ook als ik boodschappen ga doen. In de supermarkt gaat het allemaal redelijk goed, tot ik bij de kassa kom.. dan kijk ik om me heen naar weet ik wat???? en met afrekenen net zo???? wat is dit? Heb ik nooit zo gehad.. Of is dit een deel van het afkicken.?????Tot nog toe gaat alles wel goed, maar waar komen die rare angstachtige gevoelens vandaan????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi,
Welterusten.
George McCloud, dat is een mooie naam.
Ken je de titel, dan kan ik googlen om de naam van de zanger te achterhalen.

@Kohtje,
Uitvergrootte angsten kunnen voorkomen bij het afkicken.
Probeer er wel steeds doorheen te komen, want met een straatfobie (daaronder valt die soort angst) schiet je ook niet veel op. Als het erger wordt, is het wel nodig meteen hulp te zoeken.
Ik heb in de laatste Straatkrant een heel artikel over deze fobie gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Karinneke,
Klinkt erger dan het is, maar zou je niet beter wat minder gaan verwachten van het leven.
Je raakt er alleen maar van gestresst van dat steeds veel verwachten, vooral wat verwachten van mensen.
Ik ben daar voor een groot deel mee gestopt en weet je dat was niet makkelijk om me dat te leren.
Het maakt wel dat ik minder gespannen ben en al het leuks dat wel op me afkomt ook als leuk kan ervaren. Dubbel winst dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, meis... je kunt je vaak zorgen maken om niks... volgende week ben je misschien al helemaal vergeten dat je je nu zo zorgen maakte.. Er zal een verklaarbare reden voor zijn stilte komen, jij zult je opgelucht voelen, en daarna is het over and done,.... dus wacht nou maar gewoon af.. komt allemaal wel goed... je fokt jezelf helemaal op met alleen maar negatieve gedachten... probeer tot rust te komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leonard Cohen, volgens mij Corinne. Vind ik ook een mooi liedje.

Ik heb vanavond een goede avond met mijn zoon gehad. Hij had behoefte aan gezelschap, nu zijn meisje het uitgemaakt heeft. We hebben gepraat, filmpje gekeken. Langzaam begint hij er een beetje bovenop te krabbelen.

Kreeg vanavond ook even een paniekaanvalletje. Om niets eigenlijk, waarschijnlijk een combinatie van drukte op mijn werk en even een paar dingen tegelijk die op me afkwamen. Kan ik nog steeds niet goed mee omgaan. Op zo'n moment weet ik weer, waarom ik al die jaren te veel gedronken heb. Maar gelukkig heeft mijn lief me telefonisch weer weten te kalmeren. :heart:

Kohtje, ik ben blij dat je er weer bent, en dat het goed met je gaat. Ik was inderdaad bezorgd. Fijn, dat Ziza je heeft kunnen helpen!

Ik heb niet de hele draad meer kunnen lezen, dus feliciteer ik maar iedereen die net als Delta een mijlpaal bereikt heeft, iedereen die het vandaag droog heeft gehouden (het was tenslotte vrijdag!) en wens ik iedereen welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, weet je dat ik een klein jaartje geleden, nou ja, heel klein misschien, met oa. onze Anna in een soort van strijd was verwikkeld wie het eerst de - ik geloof- 1200 berichten zou plaatsen. Ik geloof zelfs dat de niet meer schrijvende Joann daar bij betrokken was... Nou ja... hahaha... die 5555 van jou... we wisten toen denk ik nog niet eens dat dat op ons toetsenbord bestond... Je bent terecht en oprecht en hoe dan ook, een TOPPER....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke... je vindt dat ik gelijk heb maar je vindt het niet correct... haha.. nou kijk ik er hopelijk op een juiste manier doorheen... maar ik zou bijna denken: wat doe ik dan niet correct als ik toch gelijk heb..???? Maar nee.. ik snap je.. het is ook niet fijn als iemand niks laat horen terwijl dat zo beloofd was... Maar denk je ook even in in zijn situatie... Kan van alles aan de hand zijn, kleine dingetjes, maar toch... Ik hoop van harte dat jullie er achteraf om kunnen lachen...maar voor nu wens ik jou toch wel sterkte, meisje.. Want ik voel dat het lachen je nu verder staat dan het huilen...(=variatie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, als dat je doel is heb je nog een lange weg te gaan, hahaha... maar als het oprecht bedoeld is gaat het ongemerkt... vraag maar na bij Corinne... die was dit waarschijnlijk ook niet bij voorbaat van plan. En zo ja, dan verdenk ik haar van opruiende activiteiten die geen navolging hebben gevonden... want wie kan Corinne nu volgen??? Hahaha, ik bedoel natuurlijk in aantal berichten.....

Corinne::sun:voor je toewijding...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, niet schrikken hoor.

Tolie, trusten.

Tja, normaal lig ik nu ook al lang gestrekt. Maar ik heb nu even zo'n avond, cq nacht... kan niet slapen, voel ook nog niks van slaap.. en ik ben bang dat ik door het indommelen van het forum straks pas de slaap kan gaan vatten... maar ja.. wanneer dommelt dit forum in????? Kan 12 uur zijn, kan ook 5 uur zijn... Hihi.. FORUM GA INDOMMELEN.... KAN IK OOK GAAN SLAPEN!!!!!!!

Zullen ze het doen????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...