Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe, gefeliciteerd met je elfde dag. Zo ben ik ook ooit begonnen, en al die anderen die al langer droog staan, dag na dag. You can do it!
Je moet het wel zelf doen maar hoeft het niet alleen te doen.

Zo, dit oude wijf:o gaat ff liggen. Het lijf en het hoofd is moe, ff rusten.

Denk nog ff na over wat Rudy schreef; vier deze dag, 15 maanden droog, uitbundig. Was ik niet van plan maar waarom eigenlijk niet? Begin ik het al gewoon te vinden ofzo? Zal ik es over nadenken als ik mn luikjes dicht heb. Of beter, eerst even nergens over denken en daarna maar weer nadenken. Hum....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, het is je vergeven dat mijn bevallige doch onopvallend bescheiden persoontje jou even is ontgaan :D
Want zo gaat dat in een team: ook al laat er iemand wel eens een steekje vallen, dat raap je dan zonder blikken of blozen meteen weer op (welluk steekjuh?), want wij gaan namelijk winnen!!!

Ehm Sammy, volgens mij was het zondag 26 november.....dan wordt het in 2008 dus 1 dag na jouw verjaardag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, lief teamgenootje... nou kan ik jou meteen al weer op de goede weg helpen.. Het was zondag 25 november.. ik weet het heel goed. Het was de verjaardag van m'n moeder.. ik zou er zijn en was er niet vanwege de afkickverschijnselen.... brrrrr... zondag was dus wel de eerste dag zonder alcohol, niet zonder de gevolgen van alcohol.. die waren ook niet mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...