Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothe, Nog 23,90909 maal zolang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothe, gefeliciteerd met je elfde dag. Zo ben ik ook ooit begonnen, en al die anderen die al langer droog staan, dag na dag. You can do it!Je moet het wel zelf doen maar hoeft het niet alleen te doen. Zo, dit oude wijf:o gaat ff liggen. Het lijf en het hoofd is moe, ff rusten. Denk nog ff na over wat Rudy schreef; vier deze dag, 15 maanden droog, uitbundig. Was ik niet van plan maar waarom eigenlijk niet? Begin ik het al gewoon te vinden ofzo? Zal ik es over nadenken als ik mn luikjes dicht heb. Of beter, eerst even nergens over denken en daarna maar weer nadenken. Hum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Zo, ik ben uitgebeld, dus nu ben ik echt weg naar de supermarkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Sammy, houd u het leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Zullen we ff bellen Anna:DHaha, na mn dutje dan maar. Succes met boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Grappig dat je dat zegt Bammetje. Mijn spreuk voor vandaag is: "Ook denken is soms schadelijk voor de gezondheid." (Aristoteles) Zit wel wat in vind ik, ik denk soms ook te veel.Maar nu ga ik wat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Bam- Bam, Ik ben zéér gemotiveerd! Wat jij kan, moet ik ook kunnen,Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Nooit gemerkt Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Nu shopppen.Tot "horens". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Makkie Soothe, makkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Als je de eerste laat staan wel ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik moet nu weg. Oké een makkie!Pafi, DE EERSTE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja Bambam, je klopt... haha, wat wil je, met zo'n knuppel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kohtje, het is je vergeven dat mijn bevallige doch onopvallend bescheiden persoontje jou even is ontgaan Want zo gaat dat in een team: ook al laat er iemand wel eens een steekje vallen, dat raap je dan zonder blikken of blozen meteen weer op (welluk steekjuh?), want wij gaan namelijk winnen!!!Ehm Sammy, volgens mij was het zondag 26 november.....dan wordt het in 2008 dus 1 dag na jouw verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik vind ze wel stijlvol gekleed, die Pebbles en Bam-bam. Heeft wel iets!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 HET WAS ZONDAG!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kaia, lief teamgenootje... nou kan ik jou meteen al weer op de goede weg helpen.. Het was zondag 25 november.. ik weet het heel goed. Het was de verjaardag van m'n moeder.. ik zou er zijn en was er niet vanwege de afkickverschijnselen.... brrrrr... zondag was dus wel de eerste dag zonder alcohol, niet zonder de gevolgen van alcohol.. die waren ook niet mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Pipje, waarom noem je me nu warhoofd??? ik kijk af en toe een stukje onedin line... maar het schiet niet op.. kan geloof ik nog wel maanden zo doorgaan..wat was dat een lange serie, zeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik wil geen sinterklaasstemming bederven, maar het gaat hier niet goed. (meestal als ik een paar dagen nauwelijks op het forum ben; ik lees dan wel).Ik vraag me af of Ãk of de refusal alcohldebaas is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ze zeggen dat alcohol een vluchtige stof is... geldt dat voor iedereen?? zo ja, dan heb je geen kans alcoholist te worden..toch?? of is dat nou weer mijn rare manier van de werkelijkheid bekijken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Koh, Kaia zegt toch Zondag!!!Het was Zondag. Zaterdag, toen Anna kwam, nam ik m'n laatste slok. Die nacht en Zondag(geen drank)was even afzien.Dan zijn we het allen toch eens.De basis van een goed team, is eensgezindheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Tolie, wat is er aan de hand? Waarom heb je het zo moeilijk momenteel.. ben je alleen of heb je iemand in de buurt met wie je kan praten.. Kun je anders iemand bellen of opzoeken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja soothe, het was zondag.. maar 25 november, niet de 26e..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 volgens mij worden we een leuk team..hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Hoi beste Tolie!!Gaat het niet? Refusal is geen wondermiddel. Er moet iemand op toezien dat je het daadwerkelijk inneemt!Heb je gedronken? Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden