Rudy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Mooi spreekwoord Delta.Daar zou jij en ik wij allen per dag eens vaker bij stil moeten staan.Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik vind het eerlijk, ook tegenover mezelf, steeds opnieuw te tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothie-boy.. we gaan dus gelijk op.. Laten we dat zo houden.. en dan bedoel ik natuurlijk niet in terugvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Moet lukken Koh, de motivatie is er!! Nu geen verhaaltjes aan mezelf vertellen. Het is goed voor dit,of dat.Het gebeurde voor Anna een weekend hier kwam. Ik wilde de zaken in het juiste perpectief zetten.Wat een onzin hè!!Jij ook sterkte Koh, drank biedt geen soelaas!!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 En wat dat eerlijk zijn betreft... vooral naar jezelf.. Anderen beduvelen kennen en kunnen we wel. Maar jezelf beduvelen lukt je uiteindelijk niet. Ik hing eerst ook heel erg aan die 15 maanden dat ik het droog hield.. maar wie hou ik nou voor de gek??? Juist, mezelf. Ik weet donders goed dat die 15 maanden mooie maanden waren, maar ook die zijn ooit met dag 1 begonnen. En aan dat begin sta ik nu weer!! En als het aan mij ligt ben ik over een tijd weer 15 maanden droog. En langer, ook weer als het aan mij ligt.. Het is hier geloof ik wel eerder vermeld.. je leeft je eigen leven en je bent daar zelf geheel verantwoordelijk voor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 haha, Soothe. Ik snap Anna wel... En jou ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothe proficiat.liegen heeft geen zin.Ook niet om een paar dagen meer of minder droog staan.Je belazerd alleen jezelf erdoor.Toch bespeur ik bij mijzelf na zoveel jaar nog leugenachtige trekjes.Het liegen is er in de loop der jaren ingesleten.Een gewoonte geworden.Ik geloofde zelfs in wat ik anderen voorloog.Inmiddels is mijn leugen achterhaald door de waarheid.Ik denk dat eerlijk zijn een eerste vereiste is om nuchter te worden.Durven toegeven dat je er vaker naast zit dan je lief is.Hou het vandaag droog, dat is wat telt.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Goede morgen allen,voor een gedicht kun je ook naar www. rijmgein.nl.Iedereen die wat te vieren heeft van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Pippi,Lekker opgelucht? Ik ga mijn nagels zo weer lakken:) voor je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik wil met Soothe wel een team vormen, al bestaat het maar uit 2 man... hou ik indirect, en wie weet direct, ook nog contact met Anna... die me erg dierbaar is. Ok.. ik kijk nu naar de bijkomstigheden.. Soothe.!!!! Team???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothe en kohtje, maak er een winning team van hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 O, is het weer bridge-time.. Nou ja, ook daarvoor zit ik hier in mijn stadje goed... ooit waren hier de opnamen voor de film A Bridge Too Far... speelde zich in werkelijkheid af in Arnhem, maar de naoorlogse situatie was hier meer overeenkomend met de situatie toen in Arnhem... haha.. provinciestadje hè? Hier loopt alles jaren achter... maar niet achterlijk hoor... Toch gaat Bridgen mij nog altijd een Bridge too far.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Sammy, winning betekent anderen inhalen.. Dat wil ik niet. Maar ik wil ook niet ingehaald worden. Dat bedoel je, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kohtje, je maakt me wel nieuwsgierig welk stadje dat is. Ik weet wel dat er inderdaad een stad bestaat waar de Sint alleen op 5 dec. mag komen, maar ben de naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Goedemorgen,Allereerst BamBam, van harte!Safi, ik vind pepernoten ook ronduit vies. Geef mij maar kruidnootjes.Die hier dan ook in grote hoeveelheden aanwezig zijn.Verder is mijn dag bijzonder goed begonnen met een financiële meevaller waar ik niet meer op had gerekend. Haha, vroeger reden om onmiddellijk met volle knip naar de super te snellen voor wijn, want dat moest natuurlijk gevierd worden! Maar ja, in die tijd moest immers alles met drank gevierd of berouwd worden.Over drankflaters gesproken! In een heel arme tijd besloot ik mijn accordeon te verkopen. Jawel Marieke, ik had er een, maar heb er nooit op leren spelen. Dit leverde mij 300 gulden op. En wat deed ik? Nodigde meteen de buren uit met wie ik nog al eens aan de zuip was, en hup, met zijn allen naar het café. Mèt taxi heen en terug. Ooowww!Ik wens allen een gezonde sinterklaasdag zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Koh, fijn dat het je weer goed gaat.Van bridgen weet ik niets en ook alle andere kaartspelen zijn niet aan mij besteed, maar misschien dat je bedoelt dat de conversatie je iets te prietpraterig wordt?Pip, ik vind het ook leuk om zelf iets te ontwerpen. En dank voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Rudy, je hebt gelijk,geen speld tussen te krijgen!!Sammy,bedankt. We trekken weer ten strijde!!Nu de hond, ik had me verslapen, beetje moe!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Benthe, is er dan verschil tussen pepernoten en kruidnootjes??? Leg uit.... als het maar niet zoetig is. Ik ben meer van het hartige...maar daar moet ik mee oppassen. Als ik mezelf niet in de hand houdt dan zit ik de hele dag pinda's, chips, borrelnootjes (excusez le mot) en van die japanse mix te schransen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Anna je lijkt aanwezig!! Houd je vast!!! Het K.S Team!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 BamBam, gefeliciteerd met 15 maanden ADB. Je bent voor mij een extra stimulans om door te gaan, want ik wil me niet in laten halen! Kohtje, goed idee om met Soothe samen een team te vormen. Een heerlijk idee, jullie samen goed te zien gaan. Maak er allemaal een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Safi, Moeten al die mooie foto,s op je yogakamer komen te hangen?Ik heb jarenlang ook oude familiefoto,s verzameld.Bij ieder ontruiming na een overlijden ging ik altijd met de oude foto,s aan de haal.Het begint bij onze kinderen hun opa,s ,opa. of oma.s, oma Dus 4 generaties terug.Het waren toen nog hele kleine mensen. Wonder dat daar foto,s van bestaan .Verder heb ik zoveel mogenlijk verlovings en trouwfoto,s eronder hangen. De aldi had een keer aan het begin van dit jaar fotolijstjes. Het trapgat naar de tweede etage hangt nu vol met deze oude mooie printen.Het is heel leuk om te zien dat een licht flapoor door al de generaties heen aan dezelfde kant weer verschijnt. Ook heb ik van alle generaties de trouwboekjes . Vroeger familie boekjes geheten. en poeziealbums. Hier hecht ik veel meer waarde aan dan spullen uit een erfenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Prietpraterig vind ik niet erg.. altijd beter als ruzie en gekissebis.. hoewel dat ook z'n charme heeft..maar daar meng ik me liever niet in.. Nee, ik dacht die gelakte nagels en zo.. maar ik zal het wel mis hebben.Sammy, dat stadje is Deventer... gelukkig wonen daar ondertussen ook al bijna 100.000 mensen, dus m'n anonimiteit lijkt me nog aardig gewaarborgd... 15 en 16 december vindt hier weer het jaarlijks zeer populaire Dickens Festijn plaats... nou, mij zul je er niet zien.... Niet omdat ik jullie uit de weg wil gaan, maar gewoon omdat ik die enorme drukte niet aantrekkelijk vind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Japanse mix! Hou op, schei uit, hoeveel kiezen ik daarop al kapot gebeten heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Anna: Wie weet komen we elkaar nog eens tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kohtje, Ik vind Deventer een prachtige stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden