Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december

BamBam

Aanbevolen berichten

joder joder wat een inlog problemen heb ik :devil:
aan het RAF team van harte hieper de piep hoera met jullie 16 maanden dsv :present::present:
karinneke ik kan mij voorstellen hoe jij je voelt ivm je familie , en ook hoe je u voelt ivm het paard ik wens jou veel sterkte toe .
waaauuw wat een mooie naam hebben we nu op het forum , trees =treesebezeke , stuur die gremlins maar ergens ver weg , want je bent hartstikke goed bezig trezeke:present:
er is te veel geschreven voor mijn slaperige kop , huisarts heeft nog meer medicijnen voor geschreven en nog drie weken in ziektewet i hate this :wacko: maar ik vermoed dat ik maar het beste zal luisteren naar de huisarts al is het volledig tegen mijn goesting .
mijn boorwonde is ontstoken , maar heb niet naar de arts geluistert omdat ik van slag was door die drie weken , indien iemand hier weet wat men tegen een onstoken wond doet , laten jullie mij dit dan weten aub .
kothje hoe is het met jouw ziek zijn ?
gem verzorg die arm he
de benaming voor het nieuwe team ik kan het niet onthouden denk altijd aan sudoku , een spelleke dat ik graag op de pc speel ;)
wie ik vergeet perdoname :present:
zo en nu eerst een senseoke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom maar meppen Houtje!
Ik heb er al een aantal verdreven! En net gegeten, dan gaan ze ook altijd op de loop!
Maar gisteren had ik al een glas ingeschonken...en toch maar niet gedaan!
Zo, en nu pak ik mezelf bij de kladden (waar zitten die, Delta?) en is het afgelopen met dat gemopper en gezever! Knop weer om, en doorzetten!B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky,

Ik ben geen dokter of verpleegkundige, maar ik heb roofvogels en dan krijg ik nog wel eens te maken met wondjes aan de handen. En die gaan dan weer ontsteken. Ik laat me regelmatig inenten (Tetanisspuit). En ik doe dan de handen in de soda of in de badedas en dat helpt. Maar ik weet dus niet of dit jou kan helpen.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

treezebeze
ik heb deze week in mijn pols geboord met een boormachine , was klein wonde welke door de hitte van de boor dicht geschroeid is , en daar ligt de onsteking aan , het vuil van de boor blijft dan zitten :huh:
en trees je eigen niet zo uitdagen door een glaske vol te schenken , we mogen ons eigen niet martelen , maar toch goed dat je het weg gedaan hebt :present:
ferry bedankt voor de tip ivm soda en badedas , stuur een beetje door want heb geen van beiden in huis
tetanus spuit heb ik in 2001 gehad , is dacht ik 10 jaar geldig ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, wat leuk! Een nieuwe naam en tegelijk een nieuwe bijnaam!
Als je geen soda in huis hebt zou ik wel een tijdje met je pols in warm water gaan zitten, want dan wordt de wond week en kan het vuil eruit!

En wat het glaske betreft: ik zat gewoon dom te doen, en inderdaad mezelf te pijnigen. Zo van: kijk mij eens zielig zijn! Gewoon onzin, zoals ik al zei, ik heb mezelf al bij elkaar gepakt, alle losse onderdelen op hun plaats geschud, en weer de oude Trees (haha!):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, ik zou maar even vertrouwen op de medicijnen van de huisarts en als het te gek wordt hem snel weer bellen! beterschap.

Trees, het gaat niet helemaal zoals je zou willen he? Heel goed van je om dat volle glas weer weg te gooien. Met de refusal moet je echt niets riskeren...
Heb je ooit 's ochtends bij het opstaan gedacht: wat jammer dat ik gisteravond niet gedronken heb? vast niet. Je wilt die refusalpil niet voor niets. Misschien heb je wat meer hulp nodig? Hierbij in ieder geval een beetje zonneschijn, om je op te monteren :rose:

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, niet wegblijven! Ik vond het mooi wat je over jouw verwerking schreef. Zo zie je dat ieder het op zijn eigen manier doet, allemaal even waardevol.

Fran, ik ben ook blij dat het met jou beter gaat. En ik herken het dat het fijn is om te ontdekken dat er ook fijne mensen in je leven zijn geweest, dat moeten we koesteren.

Fijne avond!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een treezebeze is en troetel naam hier in belgie :present:
en dit belgische meiske is een beetje zot , maar dat houdt haar recht ;)
wat mijn taal betreft , geloof het of niet maar de meeste mensen denken dat ik een nederlandse ben als ik praat , vermoedelijk komt dit omdat in de zaak van mijn ouders 90 % nederlanders waren .
ik ga dadelijk warm water nemen en mijn pols te week leggen zoals doperwtjes .
ferry ik zal het eens vragen aan mijn arts ivm tetanus thank you :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Is het die boorwonde aan de pols?
Ik weet niet wat je daaraan moet doen. Heeft de huisarts daar niets over gezegd of ben jij het vergeten te vragen. Pas daar wel erg goed op en als het van het weekeinde erger wordt, ga dan naar de EHBO van het ziekenhuis of maandag gelijk naar de huisarts. Onderschat zoiets niet, want met die boor wrijf je alle vuil diep in je weefsel.
Drie weken thuis blijven. Ik weet dat je dat maar niks vindt en dat je daar geen goesting in hebt, maar doe nu maar voor deze ene keer wat hij/zij zegt. Thuisblijven wil niet zeggen dat je helemaal niets mag doen. Hij bedoelt daarmee dat je het rustig aan moet doen met lichamelijke en geestelijke inspanningen. Dus vertroetel je beestjes (en je partner ook) maar lekker, kuis een beetjes thuis. Maak mooie wandelingen, ga knutselen. Ik vind boetseren altijd wel leuk. Voor de surprise heb ik skiërtjes gemaakt (ik hoop dat ze niet uitzakken).
Mijn koffieke is op. Geen senseo, gewoon ouderwets met de hand gezet.
En als je je verveelt, kom dan hier op het forum ernstige gesprekken voeren en dollen of geiten. Alles is toegestaan, zolang we de gremlins en freggles de baas blijven.

@Trees,
Elke vogeltje zingt zoals het gebekt is. Amaai, zo moeilijk is onze taal toch niet. Wij spreken en schrijven ook Nederlands. Trouwens goed dat je die gremlins nu eindelijk de deur hebt uitgewerkt.
Weet jij iets tegen overactieve lllll? De ll van mijn toetsenbord will er altijd maar twee achter elkaar hebben.

@Ferry,
Ben jij valkenier? Dat lijkt me toch het einde.
Ik ben verre van een vogelknuffelaar, maar roofvogels vind ik facinerende beesten.

@Kate,
En zonder Refusal moet je ook niets riskeren.
Helemaal met je eens.

Dochterlief meende het deze keer met eventjes. Ze is heeft maar een kwartier aan mijn compu gezeten en zei toen ze klaar was: je mag je weer uitleven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap mezelf vaak niet. Ik snap niet waarom ik nou zo graag een gesprek wil aangaan met iemand die bewust en consequent mijn forumnaam verkeerd spelt. Het zal wel masochisme zijn, zeker? En dan kom ik er ook nog eens "kortlonterig" uit omdat ik de reactie en het misplaatste grapje niet fijn vind en dat ook nog eens laat blijken. Hmmm. Wat zegt dat nou over mezelf? Het is dat ik geen paard ben, maar anders zou ik daar een keer heel diep over willen nadenken... :P

Ik geloof dat ik eenzaam ben. En dat dit eigenlijk ongezond is, dit hele virtuele gedoe. En dat ik maar een keer terug moet naar de echte wereld. Die alweer bevolkt is met mensen die me niet begrijpen... O jee, en nu ben ik weer zielig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeg, Francesca, dan zou ik ook zielig zijn en ik ben niet zielig. En ik vind dit hele virtuele gedoe een stuk gezonder dan sommige dingen die er in de echte wereld gebeur(d)en. En ik ben ook nog eens blij dat ik geen paard ben want dan zou ik me alleen maar nog meer ellende in m'n kop kunnen halen. Nou jij weer.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Zeezout doet het ook. zoals je weet zit ik ook thuis en berusten helpt plus de boeken die je nog wilt lezen en dvd's die je nog wilt zien in handbereik houden.

Benthe,

Zeeuws meisje hier:o Ik geloof inderdaad dat Zeeuwen wat gereserveerder zijn maar in deze context geloof ik dat het toch meer te maken heeft met de generatie.

RAF trio, van harte!!!! jullie doen het gooooooooed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Trees,
Ik steek mijn duim op voor je.

@Pippi,
:)

@Francesca,
Zeer waardevol mens, ik hecht ook zoveel waarde aan de juiste spelling van mijn naam.
Ik word af en toe gek van mensen aan wie ik een mail sturen, netjes ondertekend met mijn naam en dan beantwoorden ze die mail met mijn naam in hun aanhef verkeerd gespeld. GR GR GR GR GR.
Maar ja, dat zal wel wat over mij zeggen.
Blijf maar lekker hier, ik ben hier en ik ben echt, ook al is dit een virtueel forum.
Klink ook niet. Nou ja, voor mij ben je meer dan welkom.

@Water,

@Anjo,

Nou, ik moet eens dringend naar de WC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...