Spring naar bijdragen

maandag 10 december

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo dit belgische geitje gaat naar haar stalleke toe ;)
an ik wens je veel sterkte , en mag je keuze de juiste zijn , ik zal je missen :present:
ik wens iedereen een fijne nachtrust toe , ga ik ook proberen , maar zal wel lukken na dat ik van mijn siroop gedronken heb .
slaapzacht :lips: allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi... lees nu alleen de laatste 2 pagina's even... en dan denk ik ook... waar kom ik nou in terecht... snap er geen ene moer van... geiten????? ok... sorry. ga nu afsluiten, maar niet zonder jullie welterusten te hebben gewenst... Slaap lekker allemaal en tot morgen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor allen die gaan slapen een welgemeend welterusten en een felicitatie voor weer een droge dag!
Ik heb ook best een lekker dagje gehad, geen photoshop cursus want collega was ziek maar ik had nog genoeg werk liggen en heb zelfs overgewerkt tot half 4. Daarna meteen de hardloopschoenen aan en met hond lekker gaan rennen... Dat werkt goed en maakt het koppie leeg maar eigenlijk hoeft dat niet zo...

wonderlijk toch hoe ik zo lang me zo depri heb gevoeld, en boos en prikkelbaar, ik was echt 1 brok verzet ergens vanaf begin dit jaar eigenlijk al.. dat verdomde wachtkamer gevoel en gevangen zitten in de negativiteit en een leeg gevoel... mede een reden voor mij om te stoppen met drinken nadat ik alle andere helpende dingen al geprobeerd had.

Na de confrontatie op het werk werd voor mij eindelijk duidelijk welke dingen ik weggestopt had, veranderingen niet geaccepteerd had, en dus niet had kunnen rouwen en dingen een plek geven. In dat gesprek lukte het om daar doorheen te prikken en kon ik eindelijk weer voelen wat er allemaal was, vooral verdriet... en sindsdien gaat het goed, geen trek in drank en eigenlijk gaat het leven gewoon zijn eigen lekkere gangetje. Het belangrijkste is dat ik weer ik ben en dat ook weer kan voelen. Op het werk loopt het momenteel meer dan goed. Wonderlijk is wel dat de persoon waar ik zoveel moeite mee had het weekend na het gesprek met mij ook eindelijk weer op dat punt kon komen om dingen los te laten en te accepteren... k had het dus ook goed bij haar aangevoeld en nu we beiden weer een stuk ontspannender zijn kunnen we het weer prima met elkaar vinden! Ik slaap weer normaal, en heb weer energie

Bijzonder hoe dat werkt he! En ik denk dat dat me niet gelukt was als ik door was blijven drinken.
Er komt vast wel weer ergens een dip aan maar de ergste en de zwaarste heb ik voorlopig gehad gelukkig, en overwonnen!

en dat wou ik toch even delen met jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te horen hoe goed het met je goed Tapas. Er waren ook andere tijden en die heb je toch maar overleefd.
Je lijkt een klein beetje op mij, qua drankgedrag, maar ook ik zit met mijn negatieve gevoelens in een cirkel. Fijn om te horen dat jij er weer uit gekomen bent. Dat geeft mij ook weer hoop.

Ik ga slapen, allemaal een hele fijne nacht en tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan Marion... ik kan ook niet uitleggen hoe dat gaat, het is een proces. Wat helpt is goed voor jezelf te zorgen en proberen zoveel mogelijk naar je gevoel te luisteren en daar rekening mee te houden, dus jezelf serieus nemen. Bij mij zijn er verder op dit moment geen dingen die mijn "basis" laten wankelen want in jouw situatie weet ik ook niet of ik het gered had. Elke keer die spanning en dan weer de dip erna, dat is zo zwaar. Misschien is het tijd om het bedrijf los te gaan laten en een nieuwe start te maken maar daar zijn jullie ook al mee bezig als ik het zo lees. Financieel is dit allemaal gewoon balen maar als er dan weer geld komt ben je des te dankbaarder daarvoor.

en nu ga ik slapen, weltrusten Marion en alle anderen die ook gaan slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...