BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Gezelli Benthe. En dat brengen we een toast uit met appelsap, Rivella, Sju, cassisa, spa blauw, spa rood en wat iedereen maar lekker vindt.En Water speelt de blues op z'n gitaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Something old ,something newSomething borrowed something bluehad niet gelezen dat je al wat geleend had...nee je bent er helemaal klaar voor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Water, jij trekt toch wel je smoking aan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ja zeg! ik zei het LIJKT! Jeeeeee wat regelen jullie dat Overtoom-snel! 't Is alweer over hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 :moon:A girl was getting married.....she was wearing something blue.....she was born in Rotterdamand she was wearing something bluesomething blueoh jah...something blueshe was getting mariied today...and she was wearing something bluea girl was getting marriedwith a borrowed bracelet ona girl was getting marriedwith a borrowed bracelet onshe was wearing blue trouwsers...and an old pair of socks and a new T;shirt too:moon:something BLUE, and something borrowed, old and NEWWWWW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Nou niet zo flauw Water:angry: WIJ zouden het zooooo leuk vinden.En volgens ij zie je er heeeel goed uit in een tox:DHee die Kate, what's up, ga je nog goed.Chinagirl, long time no see! Leuk dat je weer es inlogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hoi Bambam,Ik heb een week vrij na een zeer hectisch en zo tegen het eind ga je toch even na hoe het jaar verlopen is en dan kan en wil ik niet om het forum heen. Dat heeft me veel goed gedaan in de zin van ondersteuning en tegen aan kunnen praten. Vorig jaar op 22 juli 2006 ben ik gestopt en sindsdien ook nooit meer 1 slok gedronken, zeker lastige momenten gehad maar toch niets genomen, bijna 17 maanden dus droog staand. Zelf ben ik iemand die dit mbv tactus, forum en niet te vergeten de Refusal heb gedaan. Zo af en toe heb ik nog wel eens gekeken op het forum maar met zoveel nieuwe mensen vond ik t toch moeilijk om te reageren. Ben de mening toegedaan, dat je doet iets goed of je doet t niet, maar niet half. Het laatste zou t geval zijn geweest en zou niet goed gevoeld hebben.Hoop dat t met jou en de anderen die ik nog herken goed gaat. Zal zo af en toe nog eens inloggen.gr. veel succes voor jou en alle anderen 'oude' en nieuwe forummers CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Marieke, van harte met een heel jaar, knalprestatie!! Flipse, fijn te horen dat je het zo goed doet, ook jij van harte :musicnote:Marion, laat je aub niet door 1 rotpb afschrikken, bannen die hap! misselijk om iemand via pb af te kraken, ba.Corinne, hierbij werp ik je een zitzwembandje toe. Pijnlijke bedoening lijkt me, hoop dat het snel wat beter gaat.Karinneke voor jou een beetje Bambam, mooi gesproken weer. Je weet dat ik niet naar de AA wil, veel te eigenwies veur, maar ik blijf werken aan mezelf. Is het hele leven niet een proces? Maar wel echter en meer te leren zonder drank.Anjo, fijn te lezen dat het de laatste tijd weer beter gaat. Ik hoop dat de bezorgdheid over je laatste posting ongegrond is.Met mij gaat het op het moment goed. Kan niet anders zeggen en heb niet zoveel te melden. Mag ook wel toch, gewoon een tijdje rust. En de drank laten staan. Want zo simpel is het dus in feite. Niet omdat het moet maar omdat ik me daar zelf prettig bij voel. Lekker elke dag yoga, mediteren, studie, lezen. Me realiseren dat alles in de wereld met elkaar verbonden is en dat ik niet alleen sta. Ik ben onderdeel van, en er wordt voor me gezorgd. Ik hoef me geen zorgen te maken. Er is een grote bron van energie en van troost en ik hoef er alleen maar op af te stemmen.fijne avond,Kate:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 quote: Er is een grote bron van energie en van troost en ik hoef er alleen maar op af te stemmen. Klinkt goed Kate...fijn om te horen dat je lekker gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Nou ja, zeg... en ik zou vuurwater drinken.... wat moet ik nou van jullie allemaal denken??? Ik gooi het er maar op dat er hier weer eens lekker ouderwets gegeit wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 ChinaGirl, TOP. Goed van je, 17 maanden, klase.Keep up the good work. Leuk ff van je te horen.Groet BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 KOH, :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Kate, eigenwies stuk vreten, ik wens je toe dat je dit vast kan houden. Je klinkt goed:present:Mocht je ooit(hoop ik niet)nog es voor gaas gaan dan sla ik je wel weer met de AA om je oren oke??? Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hallo Chinagirl, ik zag je de afgelopen vijf maanden wel eens vaker ingelogd staan, maar wist niet dat je van "de oude garde" was, whatever that may be. Knap van je, nu al 17 maanden.Water, kom op, wees een man.... maar goed, ik weet het wanneer ik afgewezen word en ik neem het als een vrouw.Dank voor het mooie gedicht Safi!Max heeft zijn rondje gestrompeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 kate... klinkt als ideaal... houwen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Is Delta nou echt gevlogen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, dat ligt toch niet aan jou... ik heb er gewoon geen bonje met je hei-man voor over! Ik stel me zo'n breedgeschouderde in schapenwol gewikkelde Tarzan voor, nou dat leg ik toch af, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe...het was een blues song voor Water...maar wel over jouw.China girl...goed van 17 maanden droog. krijg je van mij een bos :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Lunalee..bevalt je therapie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 tarzan in schapenwol?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik volg jullie wel. Beetje aan 't geiten is wel leuk.Dag Delta,Tot ziens.Chinagirl,Gefeliciteerd met 17 maanden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Corinne, lijkt me erg lastig, dat je niet kunt zitten. Kate, fijn dat je zo goed gaat.Chinaqirl, ontzettend knap 17 maanden.Kohtje, je klinkt alweer iets beter.Karinneke, hier een beetje troost Delta, jammer dat je je zo snel aangevallen voelt. Water en Benthe, mijn zegen hebben jullie vanavond.Trees, ook jij gaat nog steeds goed.Bammetje, mooi geschreven vandaag.Franneke, een hele mooi tekst, kun je inderdaad helemaal in meegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Nou Water, nu je toch in beeld bent en we toch niet gaan trouwen, het volgende.Ik heb een lied in mijn kop en de tekst gaat ongeveer zo: My head is hanging heavy with the thought of him in mind't Is sacrified for us to take advantage of the blindBut tell before you come to me from out of yonder skiesA man 's a man who looks a manRight between the eyes.Wie het weet mag het zeggen.Mijn lief is een wolf in schaapskleren hoor, en gelukkig gewoon op kushoogte, want ik hou niet zo van die beulen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Is het Crosby , Nash and Young? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Kushoogte??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden