Spring naar bijdragen

dinsdag 11 december

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En omdat ik toch lekker tegen mezelf aan het kletsen ben, een aardige van mijn buurjongen (12 jaar) die voor het eerst "een relatie" heeft. Jawel, tegenwoordig hebben ze niet gewoon maar verkering, maar een relatie. Wat hebben die kinderen toch meteen een verantwoordelijkheden.
Hij zei: "Als ik wil dat ze verliefd op me blijft moet ik goed leren zoenen. Dan vergeet ze vanzelf dat ik haar fietsband niet ga plakken."
Deze jongen is de zoon van mijn alcohol-buurman (die er nu ernstig vanaf probeert te komen) en een volgende uitspraak van buurjongen was: "Het is zo raar dat hij niet drinkt. Vroeger kreeg ik altijd twee euro als ik bier voor hem ging halen. En van mijn ma vijf, als ik hem uit de kroeg kon halen. Man, ik werd rijk. Nou weet ik dus niet of ik blij moet zijn dat hij niet meer drinkt."
Op mijn suggestie dat hij bijvoorbeeld een krantenwijk kon nemen, het volgende: "Ik was dus aan het sparen voor een fiets, maar nou drinkt hij niet meer dus ik kan niet verder sparen."
Kinderzorgen, oh zo belangrijk. Wat zijn daarbij onze hoofdbrekens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

"Als ik wil dat ze verliefd op me blijft moet ik goed leren zoenen. Dan vergeet ze vanzelf dat ik haar fietsband niet ga plakken."

Briljant !!!!!!! :D
Die knul zal het nog ver schoppen, mark my words. De rest is natuurlijk een micro-economisch drama, maar een goede entrepreneur vindt altijd wel een alternatief. Veel succes gewenst aan je buur-familie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Water, goed hè, ik kan nog wat van deze nuchtere jongen leren.

Blacky, ben je blij met de nieuwe indeling van je kamer?
Ik weet wel wat ik nu ga doen: even op de fiets om ontbijt te halen.

Ferry, ik wens ons allen ook een ontspannen dag toe, op het forum en daarbuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loop ik net de hond uit te laten, schiet me ineens dat liedje te binnen:
"en het is vandaag de ellefde
en hij is precies hetzellefde
als de twaallefde of de tiende
ik kreeg wat ik verdiende...
Rozegeur, maneschijn,
Rozegeur, maneschijn,
Rozeschijn..."

Woef vond het een leuk liedje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie sjeu in het leven wil, zal daar zelf voor moeten zorgen. Hoe meer sjeu je aan het leven geeft, des te meer krijg je terug.
Dus het kan dan wel de ellefde zijn, maar voor mij niet precies hetzellefde als de twaalefde of de tiende. Je zou je toch zomaar dood gaan vervelen?
Maar soms kan het ook wel eens rustig zijn als alles niet zo erg verandert. Het is maar net waar je op dat moment van je leven behoefte aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo ik las nog een berichtje van jou van gisteren, dat je nu altijd maar "de ex-alcoholiste" moet zijn.
Kun je dat nader verklaren?
Ik bedoel, ik ben ex-punkie, ex-recalcitrant kind, ex-weet ik veel. Jij hebt vast ook wel van die levensfases die ex zijn. Zonder spijt, want je bent er gewoon overheen gegroeid.
Of je ooit ex-alcoholist kan zijn weet ik niet, maar dit kan toch ook gewoon een fase zijn die je achter je laat? Omdat je groter groeit?
Graag jouw uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, die buurjongen van jou wordt nog eens een goeie zakenman.. was dat niet die buurman die met jouw hond de kroeg ingedoken was?? haha dat weet ik nog dat verhaal. Fijn om te horen dat hij er iets aan wil doen of heb jij hem het goeie voorbeeld gegeven? Hopelijk weer een gezin dat gered gaat worden van het juk van de alcohol.

Blacky het klinkt of je tot rust aan het komen bent, lekker je huis inrichten zodat het een thuis wordt. Die huisarts had toch wel gelijk dat je je ziek moest melden want nu heb je ook echt de tijd om voor jezelf te zorgen ipv voor anderen zorgen. Goed bezig meis!

Water, ik ga het zo ook proberen, zingen voor mijn woef en mauw als ik ze zo uit ga laten.

Pip ik moest even flink over je bericht nadenken maar begrijp dat het om het goeiemoggel gaat hahahaha... mongool.. wat zijn mensen toch lichtgeraakt als ze iets op hebben, maar goed dat wij het droog houden.

Marjo, blij dat je wat een mijn berichtje van gisteren gehad hebt, al is het niet fijn om je zo rottig te voelen.. hoort bij te snel willen volgens mij want die eigenschap ken ik maar al te goed en dan schijnbaar komt het moment toch daar dat je er iets doorbreekt en je weer vrolijker verder kunt. Hopelijk duurt het voor jou ook niet te lang.

Mick, goeiemoggel en met zonder is altijd beter dan met! ;)

Zo, ik ben wakker en gedouched, zo eerst de honden uitlaten en dan naar de bloedbank, het is weer plasmadonatietijd en ik mag weer verplicht ontspannen met zo'n naald in mijn arm op zo'n lekkere ligstoel, hoewel lekker, ik kan na al die jaren nog steeds niet goed uitvinden hoe je daar nou het lekkerst op ligt als je ook nog wilt lezen.

laterrrrrrrrrrrrrrr!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Benthe en morgen ben jij aan de beurt....kijk dan ben ik echt jaloers op je...want we gingen gelijk op ik 5 dagen op je vooruit zelfs en nu loop ik maanden op je achter...wat ontzettend zonde en het was die paar keer drinken beslist niet waard ik had liever hier naast jouw gestaan........weet je al wat je gaat doen met je 5 maanden droog staan feestje????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal Hier Houtje Strijkboutje

k Zit met een probleem heb vanavond een informatieavond bij School van Zoon en een rapportgesprek van Dochter. Ik was vergeten me aan te melden voor het rapportgesprek en nou hebben ze me erachter geplakt om 21.45 uur. Hoe doe ik dat nu? Info-avond zoon is twee dorpen verder, end uurt tot 21.30 uur. Dus als ik het één doe red ik het ander niet. Waarom moet ik ook alles ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN doen..........

En ik voel me !@$^&*()(*&^%$$%^^&&&**(*(()*(&*&^^%$#@$%%^^&&*** door die stomme uitglijder van zaterdag en ik heb last van craving en nou is al mijn moeite voor niets blèèèèèèèèèèh.

En ik moet iets op de computer doen van dochter dat ik niet voor mekaar krijg.

En ik moet zometeen sporten en ik heb hoofdpijn (vast nog straf van zaterdagavond).

En de strijkklant heeft nog even een nieuw tasje gebracht........

En ik heb runderlappen gekocht daar moet ik aan beginnen maar ik wil NOOOOOOOIIIIIIIT meer koken.

Ik wil naar bed met de dekens over mijn kop en HELEMAAL NIETS meer verder.

En Zoon wil niet naar zijn vader dit weekend want hij heeft proefwerkweek (dat snap ik nog wel) dus wil dochter ook niet. Doeiiiiiiiiiiiiiii enige vrije avond in de drie weken.

En ik moet aan die rottige kerstkaarten beginnen en ze zeuren hier al wanneer de boom komt en ik HAAT DIE STOMME KERSTBOOM.

En wat we gaan eten met Kerstmis???????? woeaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

En ik voel me schuldig het is mooi weer buiten en ik zit hier te pieteren.

Getv3erdegetver wat kan een mens een hekel aan zichzelf hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safieke, kunnen we mijn roken en jouw uitschieters niet tegen elkaar afstrepen en als tweelingzusjes verder gaan? Maar smokkelen mag helaas niet..... Steun kunnen we elkaar toch wel geven. Ik kan natuurlijk ook vandaag even een slok nemen en jij ook, en dan beginnen we vanaf de ellefde weer opnieuw. En wee je gebeente als jij dan iets drinkt!
Niet jaloers zijn maar gewoon jouw eigen ding doen.
Ziza van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...