safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 :heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light:Mijn allerliefste BentheJe bent ongeveer gelijk met me begonnenen samen streden we zij aan zijmaar toen ik even zwak werd, streefde jij me met gemak voorbijIk had aldoor wel weer een excuus waarom ik even moest drinkenMaar jij blies het als zand in de wind wegen zei 'Ik vind het niet klinken,het heeft geen toegevoegde waarde en ik vind er niets aanweet je....dat hele drinken...ik heb het wel lang genoeg gedaan.En met alles wat jouw overkomt,blijf je standvastig in je schoenen staanen zelf al twijfelde je wel eens, je hebt je in 5 maanden niet 1 keer laten gaan.Ik bewonder je moed, je kracht en je mooie inzichten in het levenen ondanks wat er met je gebeurt blijf je positiviteit naar ons gevenDus ik zeg het vandaag en ik meen het met heel mijn hart, hoorBenthe zet hem op, je bent mijn dapperste krijgertje en ook hier kom je wel weer doorGefeliciteerd met 5 maanden zonder alcohol door het leven te gaanEn ik hoop dat er over een maandje 6 mogen staan!!Proficiat!!!:heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light:(En heel veel sterkte morgen!)ik was de slingers vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Leave Benthe,Van Harte Gefeliciteerd!Wat een prestatie, de manier waarop jij al 5 maanden niet meer drinkt!En daarbij zoveel mensen op zo'n eigen wijze bij staat! Grandioos!Ik wens je heel veel sterkte vandaag!Een dikke tút! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Benthe,Vijf Maanden! Je bent een voorbeeld en een inspiratie! Geniet vandaag maar van alle lofzangen, er zullen er zeker genoeg komen, en je hebt ze verdiend!liefs, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Benthe,In een woord: FANTASTISCH.:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Mooi gedaan, Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Ontzettend lieve schatten dat jullie allemaal zijn, (sniksnuf wat zijn jullie toch lief) ik ga even proberen om een slinger op te hangen voor jullie, want zonder jullie had ik het toch niet gered.Als ik niet al die tijd tegen jullie aan had mogen kletsen en soms een beetje vitten, waar was ik dan nu? Iemand schreef het gisteren en het is al vaker geschreven: alleen mensen die zelf problemen met drank hebben (gehad) weten je haarfijn aan te voelen.Ook is het zo fijn dat we hier "de schaamte voorbij" zijn. Ik heb heel veel van jullie geleerd. :light: :light: Zo. En ik heb de draad van gisteren nog even doorgelezen. Ik ging halverwege de avond even met een kop warme melk naar een stupido tv-serie kijken en werd pas om halfvijf zojuist wakker. Tapas, dank voor de tip van die sok voor Max, dat is echt wel nodig. Hij haalt zijn verband er nu ook af.We zijn trouwens al aan clicker no. 2 bezig hoor, want de eerste heeft 'ie al kapot gebeten.En nu ga ik even een rondje met dat dier, want die staat te kijken van, hee, je bent toch wakker, dus we moeten naar buiten!Jullie allemaal een fijne dag toegewenst, maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Dit is wel een heeeeele goede morgen... Benthe wat goed-goed-goed-goed-goed van jou! 'k Heb nog een poging gedaan om alles van gisteren door te lezen maar ik vond het een verwarrend draadje. Ligt aan mij hoor, 'k was niet echt op m'n best zullen we maar zeggen (nee, niet gedronken zeg, brrrrrr...). Maar toch genoeg er van begrepen om iedereen voor vandaag een hele fijne, positieve, leuke dag toe te wensen want het leek er op dat dat hier en daar wel gebruikt kan worden. Kom op mensen, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken hè! Denk lekker aan jezelf, niet aan die stomme alco!Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 benthe ge zijt een krak , van harte met je 5 maanden adb zijn :present::present:indien ik mij niet vergis heb je vandaag een zware dag , succes .delta fijn je weer tegen te komen aan iedereen die iets te vieren heeft van harte charlie en joaan buenas dias , aan iedereen trouwens goedendag mag de zon vandaag in iederes hart schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Lieve Benthe5 maanden zonder uitglijden ondanks alle veranderingen in je leven, tv brandje, tegenslagen in de behandeling van je ziekte, huis gekocht, even naar Amerika, stoppen met roken, huwelijkaanzoek, genoeg redenen voor veel mensen om toch terug te grijpen naar die bekende roes!Ik vind je heel sterk maar vind ook dat je best wat vaker je kwetsbare kant mag laten zien en hier ook best eens flink mag mopperen op het leven.Je inspireert mij door je positivisme en hoe je jezelf kunt verrassen met leuke dingen, een tatoo op je kale hoofd, of zoals emails aan jezelf versturen met aparte opdrachten die je dan op dat moment meteen moet uitvoeren. Ik ken weinig mensen die zo orgineel hun leven inrichten en erin slagen zoveel mogelijk al het positieve eruit te halen.Ik wens je veel succes toe vandaag en ook dat het je lukt om je ziekte toch de baas te worden!!!Ik ben trots op je en vind het een eer om je te mogen leren kennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Hoi Benthe,Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal in je alcoholvrije leven.Ik hoop, dat je het nog lang mag volhouden.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Lieve Benthe,Van harte gefeliciteerd met 5 maanden alcoholvrij.Je bent op meerdere fronten zo'n moedig mens en een voorbeeld voor velen hier, waaronder ik.:light::light::light::light::light::l:moon::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::)ight;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Enz. enz. allemaal voor jou BentheLiefs van Pepita..............................................................VANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Lieve Benthe, klasse.Geweldig hoe jij bezig bent met het aanpakken van je verslaving. Sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Kinderen ik word er helegaar verlegen van.Dank, dank, dank!(Wat heb jij trouwens een dijk van een geheugen Tapas.)Hihi, Pippi gaat een kerstboom scoren....Zo, nu eerst een kop thee en dan de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Pippi...wat ben jij al lekker flink vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Nee Pip, ik moet er om 12 uur zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Benthe...het kan niet vaak genoeg gezegt worden...succes zo meteen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Dankjewel hoor Safi!Zullen we nu weer aandacht aan andere mensen gaan besteden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Ja aan mijn woefie...later!!! :-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Aan alle woeffies en andere mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Benthe,Van harte met je 5 maanden droogstaan en rookvrij zijn! En nog een potje tijgerbalsem voor je stijve been want die zal vast een hoop te voorduren gehad hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Goeie morgen,Iedereen een fijne ADB dag gewenst.Ben net 10 min. terug van brood halen bij de buurtsuper. Een man kocht daar een fles rode port. En de manier waarop hij die vasthield buiten, voelend aan de huls om de fles deed me denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Pippi,Kunstboom? Doe je jaren mee en je hebt geen takkenuitval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Benthe, van harte met je 5 maanden Ik hoop dat het vanmiddag een beetje ging. Misschien is een witgoudenring met een mooie steen iets?Voor mij viel het enorm mee bij de dermatoloog. Geen plekken die reden tot ongerustheid zijn. 1 plek is weggehaald, maar dat was even bevriezen en schraap weg! Zo gebeurd.Bel ik mijn mannie op kantoor zegt-ie: kan ik je zo even terugbellen, ik zit in bespreking.Wil nog geen zin van me aanhoren. Boem, dat bracht even een woedegolf in mij teweeg. Ik zei nog dat alles goed met me was en heb daarna de telefoonstekker eruitgetrokken. Sorry, ik zit "even" in bespreking Ja Saffi, nu is die kaart van gisteren toch wel heel frappant he? Ik moet de liefde niet buiten mezelf zoeken, ik ben liefde. Vanavond ben ik toevallig ook nog eens alleen. Nou ja, zo heel erg liefde voel ik me niet, maar dat trekt wel weer bij.Mooie berichten gisteren nog, dank je BB, Trees en Marjo. Ik zit meestal 's avonds niet op het forum, maar als ik iets ter sprake breng lees ik wel altijd later de reacties. Vaak schrijf ik en ben dan weer weg.Anjo, ik denk dat je huisarts bedoelde ipv huidarts, en dat het over de benauwdheid van X gaat?Veel sterkte meissie (wil een hartje neerzetten maar lukt niet helemaal).groetjes,Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 @pippi,Ik zou nog even de krantjes in de gaten houden, bij ons kost de goedkoopste boom 7.50 las ik in een folder. Je kan natuurlijk ook altijd een kamerplant optuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 @Pippi,Sinds we de bomen met kluit niet meer naar een doorgroeiadres kunnen brengen (mijn ouders), hebben we nepperds. We vinden het nu eenmaal niet milieuvriendelijk om bomen weg te moeten gooien.Onze nepperds worden elk jaar op- en afgetuigd. De kinderen kunnen zich daar bijzonder goed op uitleven. Vorig jaar hadden we geen boom i.v.m. de katjes, al bij het opzetten bleek dat het gevaar te groot was. Dit jaar proberen we het maar weer. Dan maar niet met de mooiste ballen, maar met de stevigste ballen en veel lichtjes.Het rijpingsproces gaat de goeie kant op. Hopelijk gaat het nu snel. Het hangen hangt me de keel uit.@Kate,Goed dat het meeviel. Heeft mannie inmiddels teruggebeld?@Spud,Vind je dat niet een beetje sneu voor die kamerplant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden