Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen...vergeet niet dat sommige mensen zich in het leven altijd verkeerd begrepen voelden en dat uit de weg gingen door te drinken. Nu is die uitweg er niet meer dus heeft men een kort kontje.
Het leven na de alcohol is een nieuw leven en we moeten allemaal leren hoe met de nieuwe IK om te gaan.

Als men kritiek geeft op iemand hier op het forum kan men een kort lontje verwachten want we hangen met zijn allen nog aan dat dunnen nieuwe lijntje tussen onze alcoholverslaving en een nieuw leven.
Dus als er overdreven op een berichtje gereageerd wordt is het wel duidelijk dat iemand zich op de tenen getrapt voelt.
Het heeft dan ook weinig zin om die persoon verder aan te vallen of te bekritiseren want het zal niet helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol... was je maar hier Water. Had het forum weer iets om te speculeren....lol.

Maar goed ik laat alles rusten wat maar ter rusten valt. En reageer alleen nog maar op diegene die me me dierbaar zijn. En niet meer op diegenen die mijn postings niet snappen.

Als er iemand een vredesduif is dan ben ik het. Iedereen die dat niet begrijpt kent en begrijpt me niet.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,

Lijkt me super die theepunch, ga ik morgen zeker maken!
Heb je misschien nog lekkere tips voor vreetbuien waarvan je eigenlijk door 't gewone eten heen bent en eens een nieuwe smaak wil hebben?
Makkelijk en snel te bereiden zodat ik 't snel in m'n mond kan stoppen :)
Ben intussen de pizza, olijven, borrelnootjes, chips, thuismaaltijden, leftovers, ijs, milkshakes etc tegen gegeten maar heb nog steeds zo'n lekkeretrek plekje in m'n maag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kransgenoten, waarde kransgenoten, Dames, Heren ook,

je hoeft inderdaad geen boom te zijn om aan 'n eikel te hangen.
Ik ben vaak 'n stille meelezer, 'n droge stille meelezer, na m'n vertrek 'n paar maanden geleden. Prima optie.
Dani, jou lees ik altijd heel graag, haal het ajb niet in je hoofd te gaan drinken, je zou wel gek zijn, wie wint er dan? In 't beste geval niemand.
Kalmte kan u redden, u allen!

Groets, de enige echte HEINTJE DAVIDS!

AANGEPAST OP HELEMAAL NIKS!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,

Ben van de week opzoek gegaan naar die glukruiden, nou, als jij ze vind ff doorgeven svp. Ik kon ze niet gevonden krijgen. :angry:

Die vegaballetjes klonken ook wel lekker maar ik weet niet zo goed hoe ik dat met die kikkererwten moet doen??? Heeeel lang koken ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,
Wat ben ik blij dat ik al geruime tijd niet meer drink.
Mijn lontje is langer geworden en kan beter relativeren dan voorheen.

Toen ik pas gestopt was met drinken was ik snel opgefokt en onrustig. Vatte alles wel heel persoonlijk op en achteraf mistte ik gewoon de roes.
Ik merk dat ik gemakkelijker irritaties langs me heen kan laten gaan en ook stress wordt steeds beter handteerbaar.

Ik zal de laatste zijn die zegt dat ik alcohol niet mis. Ik mis het wel, maar steeds minder.Er zijn dagen dat ik er niet aan denk. Tot vandaag, toen merkte ik dat het in je hersentjes zit opgeslagen, dat trek moment.

Afgelopen tijd heel druk.
Mr. Right een nieuwe woning.
Ik heb mijn huis in de verkoop gezet.
Vandaag bezichtigingen voor een woning voor mij.
Ja gezegd tegen 1-tje.
Nee ( bibber) gezegd tegen een andere woning met duidelijke kritiek.

Thuis gekomen nog veel moeten doen......................en toen voelde ik het : ik heb het verdiend "gevoel

Besef om allert te zijn en te blijven.
Ik denk dat er iets in je hesenen zit ( achter in je nek) waar signalen zitten.

Ik ben zo blij dat ik niet meer drink.

Nuchter beslissingen nemen.
Nuchter met stress om gaan
" " oh zo belanrijk............een relatie.

En al die kleine dingen die het doen...........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...