safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Tja Estrella...ten eerste geen enkele vraag is raar, maar wat doe ik 's avonds...nou meestal zit ik hier:$ maar ik lees ook graag een boek, doe yoga of klets met mijn man.Ben je bang dat je je gaat vervelen als je niet meer naar de kroeg gaat?Iedereen die gaat douchen...geniet ervan en niet vergeten als je onder de douche weg komt even aan Water zijn tip denken.Je even helemaal concentreren hoe je je voelt zo nat en warm onder de douche weg met de druppels die van je afdruipen want die gedacht kan Gremlins verjagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Gvvvr..drrrr.drrr.Ik zeg al niets mee hier. Zeg ik waar het staat en dan weer allerlei commentaar? Een aantal leden hebben begrepen dat ik het niet zo kwaad bedoeld heb. Maar opbouwende kritiek wou leveren. Blijkbaar is dat verkeerd opgevat. Weet je...ik heb nu zin om een fles wijn open te trekken....... wat zal het mij nog verder bommen??? Het ga jullie goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dani,ik hoop dat je je nu niet aangesproken voelt door mij want dat is geenzins de bedoeling!Ik wil niemand de mond snoeren! Het enige wat ik wilde bereiken is dat de discussie (die in MIJN optiek (mijn mening) een oude koe aan het worden is) steeds weer opgerakeld wordt. Jij reageert, Delta, enz.Snappie?Ik hoop dat je mijn goede bedoelingen begrijpt. Net zoals ze van jou goed waren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Niet doen, Dani, dat is het niet waard. Ook voor jou: laat het los... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Nou ja zeg, doe niet zo flauw Dani. Als jij een fles wil opentrekken heb jij daar jouzelf mee, maar wel erg zonde! We zeggen alleen maar, de discussie is zinloos en niet opbouwend. Dus tijd om het weer eens over opbouwende dingen te hebben, vind je zelf ook niet? Dankjullie wel voor de wel opbouwende berichten. Safi ik zat ook alweer met dat liedje in mijn hoofd: mijn lieve schat wat is het meesterlijk.... Bouw jij je gebeente maar vast op. Want mijn knuffels zijn knokenbrekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Laat Delta maar triomveren. Ik ben de kritiek op mijn persoontje beu. Proost Delta.:wine:Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Oh maar Benthe ik ben een meester knuffelaar!!!:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Safi, Ik wilde je een pb sturen, maar ben geblokt.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Zeg heeft er nog iemand belang bij een recept voor een alcoholvrije punch thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hè, wat jammer nou van een welbegonnen dag. Ik snap deze ruzietjes niet zo.En ik geef wel veel om jullie allen.Dus dankjulliewel voor de lieve knuffels.Ik geef iedereen die er behoefte aan heeft een groooote knuffel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ja ik wil een punchthee, vertel maar Safi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Beste mensen,Ik ga uitloggen, want het is een paar dagen rustig geweest. En Delta 2 is terug en het is weer mis. Wat jammer toch WAAROM NU WEER DELTA?Je doet me verdriet, na mijn handreiking.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Kom op Dani. Laat je koppie toch niet zo naar een ander hangen. En als je echt wilt drinken, dan is er altijd wel een excuus te vinden.Je mag m'n onderschrift wel even lenen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik ga nu echt verdwijnen hier! In ieder geval voor vanavond!Moet ik me nu schuldig gaan voelen dat jij (Dani) wil gaan drinken? Waarschijnlijk is dat teveel eer voor mij! Met jou voel IK me nu heel erg onbegrepen!Wat wil iedereen hier nu mee bereiken? Ik snap het werkelijk niet!Waarom kunnen we het nu niet laten rusten!! Waarom moet er steeds weer iemand over beginnen? En dan bedoel ik niemand speciaal??Er is een aantal keren "zand erover"gezegd! Daar merk ik echt niets van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hee pssst, ik ga lekker vroeg slapen, wat zijn dit nu weer voor een kinderachtigheden.Ik hoop dat jullie ook lekker slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dani, niet doen, niet gaan drinken, gun jezelf geen ellende.log uit en kom morgen terug ga ik ook doen.Er komt heus wel een oplossing voor,groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Bij de weg, mijn taalgebruik vanmorgen leek niet op dat van Delta, zo schrijf ik af en toe om mezelf niet al te serieus te nemen. Het was dus als komische noot bedoeld. Goed gezien, RV, thanks.Ik ga me er verder niet meer mee bemoeien want ik vind het sop de kool niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Water,Tranen stomen me nu over de wangen hier.Ik wil niet drinken maar voel me aangevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik zal je even ontblokken Ferry..maar dan hoop ik wel dat je lief bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Benthe ben je er nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Je wordt niet aangevallen Dani. Je bent hooguit eventjes een projectiescherm voor andermans frustraties. Dat ben je in het echte leven ook wel eens en daar moet je er ook mee kunnen omgaan. Sommige dingen moet je nou eenmaal leren negeren.Vergeet niet voor wie je hier zit hè, niet voor mij, niet voor Delta, maar echt voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ferry heb jij nog een wijs antwoord, please? Want ik biggel hier op het randje. Zit er even helemaal doorheen.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Geurige thee punch2 kruidnagelsschil van een manderijn1 kaneelstokje in 2-3 stukjes gebroken1 steranijs6 gedroogde pruimen300 ml cranberrysap50 ml cassissiroop6 g Earl grey75 gr kandy suikerSteek de kruidnagels in de schil van de mandarijn. leg het kaneelstokje met de kruidnagels de steranijs en de pruimen in een pan en schenk het cranberry sap erbij. Verwarm het opeen laag pitje en laat 10 minuten trekken. Zet de thee op de gebruikelijke manier en voeg de siroop toe en het cranberry sap en breng op smaak met kandij of suikerSchep het in hittebestendige glazen waar je eerst een puim in legt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik zal wel even Wish You Were Here voor je spelen, Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dani, wat is wijs, ik weet het ook niet meer, maar het schiet me net te binnen.Dat drinken ook niet helpt Dani dus laten staan die rotsooi.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden