CPAS Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik vond dit wel een mooie titel voor de dag.De rookmelder gaf aan dat de batterij op is.Gelijk wakker. Ik straks wel weer proberen te slapen.Aangepast: ik was de datum vergeten.Zo wakker ben ik nu ook nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik heb een boterham op en ga zo terug naar bed. 't Is veel te koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Karinneke,Heb je vandaag een sollicitatiegesprek soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Dan wens ik je heel veel succes.De koorstigheid geeft je dan misschien net een goed zetje.Mijn man heeft zijn beste tijd op de marathon gelopen toen hij een griepje onder de leden had en 38 zoveel koorts had.Eerlijk gezegd zou ik ermee op bed zijn blijven liggen, maar lopen is ook een verslaving door al die endorfinen en adrenaline die het lichaam aanmaakt bij het hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goedenmorgen op deze alcoholVRIJdag! (wie bedenkt er even de rest van de weekdagen?) Karinneke, heel veel succes gewenst. Je zit er al zo lang op te vlassen, ik gun het je echt. Zal voor je duimen!Heftig draadje gisteren, maar eind goed, al goed. Jullie zijn toppers, stuk voor stuk.Estrella, het is hier ook wel eens gewoon rustig en bloemetjesgordijn-gezellig hoor, je viel een soort van met je neus in de boter, laat je niet overrompelen hè...Zo, de plicht roept alweer. Straks lekker weekend, twee dagen rommelen in huis, 'k heb er nu al zin an!Rest mij nog iedereen een fijne dag te wensen, enneh niks doen wat ik ook niet zou doen he (maar dat laat voldoende ruimte over, geloof me... ) Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Het is VRIJDAG dametjes en heertjes maaraleemaal een prettige droge vrijdag gewenstdoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goedemorgen,Arm doet het weer een soort van, dus ik ga weer proberen regelmatig mee te schrijven. Kalm aan, want Harry Potter moet ook nog uit! De hele week niets gelezen.Vandaag komen ze voor de koelkast, moet ik met dochterlief naar het ziekenhuis, boodschappen doen, de was enzovoorts. En mensen maar denken dat ik zo fijn een vrije dag heb!Geloof me, die dag prop je vol met dingen waar je anders geen tijd voor hebt!Ik hoop dat iedereen aan het eind van de dag een droge dag erbij mag noteren. Ik ben bijna aan het eind van mijn internetbehandeling. Dan geen psych meer en geen internetbehandeling! Eng, maar ik MOET het kunnen, met losse handen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Delta, je MOET helemaal niets. Je doet het allemaal zelf, uit eigen vrije wil, met voldoende tijd en ruimte voor bezinning over de consequenties van je schriftelijke acties. Ga eens bij jezelf te rade waarom je jou niet welgevallige reacties uitlokt, en vooral waarom jij daar dan weer zo krampachtig op reageert. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Lieve An..gefeliciteerd met 4 maanden (bijna) ADB zijn!! En wat je in die 4 maanden allemaal wel niet moest meemaken is niet iets waar ik je aan wil herinneren. Gelukkig had alles een goede afloop!Dus van mij een welgemeend proficiat met je mijlpaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Corinne dat was een vroegertje voor jouw...ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, dagje vrij vandaag???Kariineke.. zal ik dan maar even met je mee hopen...de duimen draaien hier al;)Water je bent vast al aan het werk op deze alcoholVRIJdag en ik wens je nu alvast een fijn rommelweekend!Moeilijk die andere dagen hoor...ik kom maar op eentje alchoholZONderdag!!Gem..goed nieuws dat je arm het weer een beetje doet..dus geniet van de kleine rustmomentjes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Een hele goede morgen,Karinne, veel succes vanmiddag!!!Ik weet niet of je nog wel eens mee leest,Twan gefeliciteerd met 10 maanden ADB?Laat nog eens horen hoe het met je gaat. Tja een weermannetje met dit weer vergeet je niet snel toch? Estrelle, welkom hier. Haal eruit wat voor jou van toepassing is en laat de restvoor wat het is. Is maar een kleine tip hoor!Gem, je hebt dus een soort van...arm? Wees voorzichtig en succes!Ik heb het draadje van gisteren niet uitgelezen en ga dit ook niet doen.Vandaag wil ik mijn dag vullen met alleen maar leuke dingen. Ga strakskerstboomverlichting kopen want er staat hier nu een kale onverlichte boom.Een nieuwe dag, nieuwe kansen!Laat die eerste staan dan is het grootste karwei voor vandaag gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goedemorgen Stien en Pippi:)veel plezier met de kerstversiering uitzoeken Stien!En niet teveel SMSen Pippi...was niet zo'n succes gisteren las ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Saf, Vorig jaar hadden we een half verlichtte boom niet echt mooi.Manlief had een tekort snoertje gekocht. Overige versieringen doe ikjaren mee, af en toe een klein dingetje erbij.Ik houd het altijd op een witte boom met een héél klein beetje kleur.Dit is eigenlijk omdat wij een hele kleine woonkamer hebben ener lopen hier mensen die niet tegen al te veel prikkels kunnen.Zelf vind ik een roze, paarse ook mooi om te zien alleen zwartkan me niet bekoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goede morgenHeb allemaal een fijne dag en laat vooral die eerste staan.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Vreeeehhhede op AAAhaarde!!Goed voorbeeld doet vaak goed volgen Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Stien ik zag net dat je je berichtje aan hebt gepast over de kerstboom...ik had het verkeerd gelezen dus...je gaat verlichting kopen.Mijn boom is goud met hier en daar een rode kerstbal...en ik ben er zo blij mee.Gisteravond reden we door onze wijk en het gaat me wel een beetje tegenstaan al die buitenverlichtingen.Ik herinner me een leuk verhaal uit Schotland. Daar kunnen ze ook zo overdrijven met buitenverlichting ...net zo erg als je dat wel ziet in Amerika.Mijn man ging een oude vriend van de trein ophalen die voor het eerst bij ons op bezoek zou komen.Vlak bij het station stond zo'n vol verlicht huis...de hele tuin...met kleuren lichtjes, kerstmannen die de schoorsteen omhoog gaan, arrensleeën met verlichting ...echt vol ornaat...dus mijn man stapt het hekje van de tuin binnen en zegt...zo hier wonen we.... en kijkt achterom....die vriend had zo de schrik op zijn gezicht dat mijn man het uitbarste van de pret en hem maar gauw uit zijn schrik haalde...hihihihiihi...daar hebben we gisteren nog weer even hartelijk om kunnen lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Lieve mensen.Ik neem even een paar dagen rust van het forum. Dit ivm teveel betrokkenheid met hyperventilatie als gevolg. Dit is een heel moeilijke beslissing, daar ik vooral steun en begrip hier heb ontvangen. Kan het alleen niet opbrengen bepaalde dingen te negeren, en trek me alles teveel aan.Hier is niemand debet aan, alleen ik zelf. Even weer een paar dagen achter de schermen met mijn gezin op de eerste plaats...hoop daarna weer fris en gereset hier te zijn. Allen; een heel fijn en droog weekend!An; Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hier in de buurt al heel veel buitenverlichting! Kerstmannen, rendieren, levensgrote sterren....Van het weekend gaan wij in een donkere hoek van de tuin wel een boompje verlichten! Staat wel gezellig maar daar blijft het bij!Wij geen kerstboom in huis, maar wel veel lichtjes, kaarsen e.d.Safi,geniet van je kerstboom na zo'n lange tijd!Pippi,poets je stralenkrans even op! Dan kan je het goed maken! Wat zo'n SMS-je voor gevolgen kan hebben!Gaat het verder?Water,dank je dat je af en toe even kan relativeren, voor mij en voor de anderen! Werk ze vandaag!Corinne,gelukkig gaat het met je achterwerk al beter. Zo onhandig he? Je word hartstikke moe, omdat je niet normaal kan zitten!Karinneke,succes met je sollicitatiegesprek!Haddock,leuk dat je er was gisteren! Ik heb je gemist! Fijn dat je nog niet drinkt!Dani,Delta,wat moet ik zeggen?????? Ik zeg ook maar niets!Tapas,ik hoop dat je een schone carriere als fotografe tegemoet gaat! Het zou fantastisch zijn als je van je hobby meer je beroep kunt maken!Visje,zet hem op! Dag 3 nu??Soothe,jij gaat weer goed!Kaia,scheelt he, zo'n KASKO team! Niet afhaklen en gewoon doorgaan!Koh,weer een beetje beter? gelukkig ben je in goede handen bij Knuf. Dat het Sopeje je maar goed gedaan mag hebben!Charlie,Marion,hoe gaat ie?Benthe,witgoud is ook mooi, al verkleurd het in de loop der jaren wat meer naar een goudkleur. Past ook beter bij zilverkleurige sierraden! Ik heb ook een witgouden trouwring (nu wat meer verkleurd dus)Marieke,in tegenstelling tot Safi haar zus, heeft mijn zus positieve ervaringen met de kaakoperatie. Niet de operatie zelf, maar wel de gevolgen! Er zijn bovendien ook veel gradaties in! Waar zou jij voor in aanmerking komen?Complimenten voor je moed bij de tandarts!Spud,je gaat goed! Twijfel en onzekerheid is er altijd!Marjo,Reset even! Tot binnenkort en hou vol!Trees,lastig zo'n naamsverandering! Ik zat het ook te overwegen, maar ik zie er maar vanaf! Overigens had ik er niet zo'n goede reden voor als jij. Ik vind mijn naam niet meer zo bij mij passen. Was meer voor het beginstadium. Gemotiveerd ben ik nog steeds dat wel, maar een beter "bekkende"naam was wel leuk geweest!Houtje,pffff! Wat doe jij veel op een dag! Ik probeer het maar niet te evenaren!An,gaat het nog steeds goed?Meedoen,leuk dat je je weer even meldde!Pepita,nog steeds op schema?Alle anderen ik lees en leef mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Stien,jij gaat alleen leuke dingen doen vandaag! Een goed streven!Geniet ervan en plak er misschien nog een dagje aan vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Mij raken jullie niet kwijt vandaag, want ik ga voor de 2500 berichten! Tot die tijd geen rust voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hallooooo!!!!! An, 4 maanden Dat er maar vele droge maanden mogen volgen!En ook alle anderen die een mijlpaal vieren: van harte.Safi dankjewel voor het theepunchrecept, klinkt heel goed. Dat wordt mijn nieuwe avonddrankje.Gem, als jij een passender naam wil kun je dat toch gewoon doen? Het is hooguit wat lastig voor de mensen die maar eens in de zoveel tijd eens op het forum zijn. Je kan in ieder geval de eerste tijd bij je uitzwaaier zetten "voorheen Gem" ofzoiets.Verkleurt witgoud? Wissik nie. De witgouden ring die ik draag is nu ongeveer 16 jaar oud, maar nog steeds gewoon witgoud. En nu ga ik mijn kamerplant optuigen.Allen, maak er een fijne en droge dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Tja, sommige mensen weten van geen ophouden met de buitenverlichting voor Kerst.Ik heb zo'n buurman, die was al zijn gaatjes in de voorpui van vorig jaar kwijt dacht ik.Maar nee er kwam nog véél meer bij en de achtertuin lijkt nu wel een attractiepark.Hij heeft er lol in en doet het voor zijn kleinkinderen die vinden het prachtig.Ook krijgt buurman nu veel aandacht van de mensen uit de buurt, tja als je dan geenhond hebt? En misschien wil hij in het buurtkrantje, wie weet hij maakt eenhele goede kans.Kerst heeft voor vele mensen een verschillende betekenis en veel mensen moetenblijkbaar érgens onmatig in zijn. Marjo, jammer dat je het op moment niet kan handelen hier. Blijf mee lezen, zelfheb ik in het begin er ook veel moeite mee gehad. En nu soms nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik vind het wel genieten hoor Stien, dat uitbundige. Hoe drukker hoe beter lijkt het soms wel. Alsof ze tegen elkaar opbieden, met knipperende lampen, bewegende Rudolfjes, ho-ho-ho bulderende kerstmannen, het kan niet op.Trouwens, ik liep net even naar de toko op de hoek, ligt er op straat een verse, volledig opgetuigde kerstboom.... zeker uit het raam gemieterd met een echtelijke ruzie ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Meenemen Benthe!Dan hoef je niet nog eens je plant op te tuigen1 Alle werk is al gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hoi Rufus,hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden