Anna Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Kaia, Soothe en Kohtje, gefeliciteerd met 3 weken alcoholvrij! Beetje laat, want de afgelopen dag was dag 21, maar nu zitten ze er dan ook officieel op. Kohtje, ik heb je de afgelopen dagen hier gemist, maar ik heb begrepen dat je nog steeds behoorlijk ziek was, dus ik neem maar aan dat jij het ook droog hebt gehouden.Ik breng momenteel een fijn weekend bij een van de jubilarissen door, en we hebben het hier uitbundig gevierd met heerlijk eten, koffie en liters Roosvicee 50/50. Mijn, en inmiddels ook Soothe´s, favoriete drankje.Iedereen die nog meer een mijlpaal bereikt heeft (ik hou verder geen agenda bij) ook van harte gefeliciteerd!En verder allemaal welterusten, en morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Inderdaad. KASKO-team: van harte!:clock::light::D:clock::light::D:clock::light:Kohtje,Laat nog eens wat van je horen. Beterschap.@Anna,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Hoi Corientje, Nachtvlindertje! Hier alles goed! We gaan inpakken.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 @Soothe,Feestvarken!Ga je naar je bedje toe?Slaap lekker dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Kasko-team, ga zo voort! :light:Worden jullie ook wel eens wakker met een totaal vergeten wijsje in je hoofd?"Vier weverkens zouden ter botermarkt gaanMaar de boter die was er zo diere.."Zo, ik kom er nog even nachtbraken, gelukkig geen gremlins meer zo midden in de nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Hoi Benthe,Gezellig. Ik zit hier al een tijdje in mijn uppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Kan je weer eens niet slapen Corinne (sorry was even mailtje aan het beantwoorden) of ben je gewoon in je normale late doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Nee hoor, ik zie dat Spud er ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Gewoon in mijn gewone late doen.En jij? Ook je gewone late doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Sinds de nieuwe dienstregeling door de nachttrein ook onze stad aan en zoonlief probeert die dus dadelijk even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Nee Corinne ik ben in abnormale late doen. Ben je aan het wachten op zoon die de late trein uitprobeert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Maar we zijn nog maar de enigen. Dus ik drink mijn kopje punch op en ga weer even lezen.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 OK Benthe,Ik ga ook nog even lezen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 KaSKo-team:Gefeliciteerd met 3 weken alcoholvrij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 aan het kASKO team ook van mij van harte :present:soothie & anna geniet van elkaars aanwezigheid .wat ga ik doen vandaag , drie keuzes , naar eindhoven tv weg doen , naar een vriendin tegen de nederlandse grens , of naar een kerstconcert in de vlaamse ardennen , en nu op dit uur van de morgen geen zin om een van de drie te doen , ik zie het wel .en dan was er ........... koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Goh Blacky, ik zou meteen kiezen voor dat kerstconcert, met aansluitend nog een mooie wandeling. (Wel dik ingepakt.)Maar nu eerst maar even die koffie.Plus een versgebakken buttermilk-biscuit met een gekookt ei, beetje peper en zout, sprinkel-sprinkel, en knip-knip wat verse bieslook (blijft bij mij het hele jaar doorgroeien op het balkon).Een hele goeie zondagmorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 KaSKo-team...proficiat met het behalen van de drie weken mijlpaal!Samen staan jullie sterk! Ga zo voort...zet hem op!En alle anderen wens ik net zo'n mooie zondag als het hier schijnt te worden!Benthe...krijg gelijk honger...alle veggie balletjes zijn er gisteravond ook als party snack goed ingegaan...ik had er wat meer komijn poeder door gedaan:)Ik drink vandaag niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Visje...heb je het nog droog kunnen houden? Is dit dag 4-5? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Ook goeiemorgen allemaal.. wat heb ik een duf en snotterig hoofd, en mezelf wakker gehoest... okee, verkouden!vandaag een rustig dagje en aangezien ik morgen de foto's voor de expositie moet hebben uitgezocht (continuing story pfft) zal ik me vandaag wel vermaken achter mijn computer en meelezen en af en toe reageren.Het zonnetje schijnt heerlijk naar binnen en al niesend heb ik net mijn rondje hond gedaan, tsjoe, tsjoe, tjsoe... hij vond het wel grappig geloof ik.KaSKo-ers, op naar de volle maand!! jullie zijn er bijna! en Soothe en Anna, geniet met de hondjes van het mooie en verfrissende weer buiten! en de 50/50.Trouwens weten jullie dat de royal club zwarte pakken in de aanbieding zijn/waren bij de AH, mijn favoriet is momenteel de cranberry met vleugje basilicum!Goed idee trouwens Benthe, ik wil ook kruiden gaan verbouwen op mijn balconnetje! de munt vliegt er bij mij doorheen! maar zal dan wel na de winter moeten beginnen zeker? of zijn ze wintervast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Weet je wie ik een beetje mis...HoutjeHoutje-Dapper-Strijkbout-altijd in de weer- vrouwtje...waar ben je???Hoe gaat ie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Tapas geniet van je computerdag vandaag het gaat vast fantastisch worden....hier nog geen griep/verkoudheid..klop-klop....Ga nu aan de wandel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Goeiemorgen, en wat 'n prachtige morgen is het, wow! De rijp dooit hier nu langzaam van het land.Felicitados voor het Kaskoteam, begrijp ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Inderdaad een prachtige morgen, het gras en de takken van de bomen zagen wit van de rijp toen ik vanmorgen de hondjes uit ging laten. Mijn lobbes gaf vroeg (voor de zondag dan) te kennen dat wat hem betreft de dag begonnen was. Dus heb ik het koffie zetten aan Soothe overgelaten en ben ik met de woefs naar buiten gegaan. Nu schijnt het zonnetje.Hier in Amsterdam zijn een hoop mensen zich flink te buiten gegaan aan de kerstversieringen, het leek wel kermis gisteravond. Overigens gebeurt dat in de regio Utrecht ook hoor, bij mij in de buurt laat ik ´s avonds ook met stijgende verbazing mijn hondje uit.Het lijkt me een prachtige dag om het kurkdroog te houden vandaag, dus dat hebben we ons ook maar voorgenomen.Allemaal een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Kasko team, drie weken droog. Top. Gefeliciteerd. Keep up the good work.Ik doe mee Anna, ik hou het kurkdroog:DAlleen vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Haagse duivenmelkers op OVT (radioprogramma), je lacht je doot.Ik ga mezelf 's ff verwennen met 'n dikke boerenomelette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden