Spring naar bijdragen

dinsdag 18 december

Houtje

Aanbevolen berichten

@Spud,
Nu moet je niet denken dat ik dag in dag eraan denk dat het mis zou kunnen, gelukkig maar, dan zou ik geen leven meer hebben.
Wat jij daar bij de AA krijgt, dat is ook geen helpende gedachte.
Maar begrijp ik dat je hier ook trek krijgt?

@Blacky,
Slaap lekker en amuseer je morgen.

@Pippi,
Jij bent vandaag duidelijk niet chaggie.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi... nog steeds geen regelmatig dag- en nachtleven. En ook nog steeds niet bijgelezen. Maar wil hier gewoon even zijn.. voel me eenzaam en verlaten. Heb eigenlijk ook wel een gigantische trek maar ja, waar haal ik nu nog wat vandaan?? Het is me trouwens ook veel te koud buiten om nog op zoek te gaan, zo nuchter ben ik dan ook wel weer, hahaha...

Ik lag al in m'n bedje, te draaien en woelen.. en ik dacht ineens: ik ga nog maar even op het forum kijken... kijken of daar wat te halen valt. Heb ondertussen de dvd van de Eagles opstaan: Hell freezes over.. heerlijk. Zal Watertje wel bevallen...

Ik voel me ook qua forum wat verlaten. ik voel zo weinig binding meer. Zal inderdaad wel aan mij liggen, hoor.. het forum is en blijft een kleefmassa van jewelste. Maar ik heb voor mezelf het gevoel dat ik aan die kleefmassa ontvallen ben.

Aan een kant doet dat pijn, want ik zat ooit midden in die kleefbal, maar aan de andere kant is het ook een mogelijkheid om ietwat van een afstand toe te kijken.. Jullie kennen me merendeels toch wel een beetje. En dat schept toch ook wel een soort band. Hoewel die band een dun draadje (b)lijkt te zijn..want echt kennen is eigenlijk (voor zover het kan) toch wel toebedeeld aan degenen die in februari deelnamen aan de meeting in Utrecht..

Daarom denk ik dat de meeting in januari een aantal enorme werkelijke banden kan scheppen tussen mensen die elkaar nu alleen nog maar virtueel kennen. Ik heb toegezegd te komen, maar ben ineens minder zeker van mijn zaak. Misschien vind ik het wel genoeg geweest tot nu toe.. wil ik het verder gewoon virtueel houden. Ik weet het nog niet.. Ik heb me aangemeld zodat ik KAN komen.. maar ik kan me tot het laatste moment ook nog afmelden. Of gewoon helemaal niet komen, zonder afmelden.. Nou ja, maak je in dat geval niet ongerust. Dan zal ik daar op dat moment wel redenen voor hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet slapen en dat kwam omdat ik geen vrede had met mijn afsluiting van het forum van vanavond.
Ten eerste heb ik RJB, die ons via Safi verteld heeft hoe het met hem gaat, geen geluk gewenst.
RJB, je doet het goed en hier wordt aan je gedacht. Ik hoop dat je nog vaker iets van je laat horen.
Corinne, ik hoef niet altijd vrolijk van je te worden. Heb gewoon nagedacht over wat je hebt gezegd, over gelukkig zijn in je leven. Is niet leuk voor jou, maar het geeft niet als je mensen aan het denken zet. Juist goed.
Blacky strakjes neem ik jouw slaapzand graag in mijn oogjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi,
Je chaggie weet je dan aardig te verbergen.
Of ben ik zo blind? Mss te druk met mezelf.

@Kohtje,
Ik dacht dat ik ook wel kon zonder die kleefmassa (hoe verzin een een omschrijving), maar nee, vooralsnog niet. Ik zou het wel fijn vinden om je te ontmoeten. Stel me vanalles bij je voor. De ene keer zus de andere keer zo. Maar ja, dat geldt voor allemaal hier. Net als mensen waar je veel mee belt en als je ze dan in het echt ziet, zien ze er of helemaal anders uit of precies zoals je dacht. Gek eigenlijk.

@Benthe,
:heart:

@Knuffie,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
:DB):heart::moon::present::musicnote:;):P

Mensen,
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippi, gaat-ie weer een beetje? Komop hè, wij geven niet aan de Kerstblues toe!

En Marieke, meid wat goed van je, een jaar! Toch best wel veel die naar de AA gaan! Ik ga maar eens uitzoeken waar ze hier in de buurt zitten, een keertje snuffelen kan geen kwaad, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond allemaal, morgen eigenlijk al.
Knuffie, van harte gefeliciteerd.
@Pippi, wel een heeeeeeeeel late reactie van mij, meer ben net uitgelezen. Stond vanmiddag wel ingelogd maar ben tot nu toe bezig geweest met bestanden en programma's over te zetten van de ene naar de andere mac. Dus het boompie moest ook wijken hier op tafel. :D

Groetjes...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...