Spring naar bijdragen

Donderdag 20 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ow ja, en in deze tijd mocht ik ook aan de likeurtjes enzo.. oefoef, dat ging hard, en die kerstborrels van mijn werk, steevast van mijn fiets donderen op de terugweg.. ik heb trouwens laatst ook eens gekeken of mijn witte port nog verkocht wordt en ja.. moest die fles gewoon even zien en voelen.. en tegen mezelf zeggen dat het zulk vies spul is, ik was dus niet de enige die dat dronk hihihihi

Okee, ik ben weg, naar mijn werk, pop misschien vanmiddag nog even binnen ergens en anders later
en roep even heel hard tegen mezelf: donderdag ZONDER-dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggut Stien, is er een hele fabriek door jouw stoppen failliet gegaan.... ;)
Houwen zo!

Is trouwens niet iedereen een beetje krankzinnig op de 1 of andere manier? Dat is juist het leuke. Het is maar net waar je het in uit. Lekker gek zijn is niet verkeerd, als je er maar geen verslaving bij neemt die zo destructief is als drank enzo.
Of hadden we toen juist de drank nodig om onze gektes te kunnen uiten? Nooit goed geleerd om jezelf te uiten en met drank lukte het ineens wel? Enfin, wat een levensvragen weer.

Dit vind ik trouwens wel erg leuk: net even naar de Chinese toko en daar geven ze als relatiegeschenk kalenders weg. Met opgelegde gouden draken en nog meer prachtige kitch, het schittert er van af. (Dacht trouwens dat Chinezen hun nieuwjaar niet op 1 januari vieren, maar goed.)
Deze kalender hang ik op de wc.

Blacky ik wens je succes met je harmonicadeur, en ontzie vandaag je ledematen een beetje met al dat klussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, werk ze.
Tja en zo heb ik heel lang een fles bewaard onder in het aanrechtkastje. En dan af en toe even kijken en voelen of de fles daar nog stond. Maar dat bracht gevaar. Ik las het hier talloze keren maar dacht dat die fles mijn onrust wegnam. Het gevoel gaf dat ik iets achter de hand had.
En dat was ook zo, toen ik een keer zó verschrikkelijk boos was en de fles aanbrak!!!!!
Dat is dus gewoon een valkuil, weg met die troep!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben soms knettergek:D
Maar liever gek als aan de drank...
Hahahahahaha, zo nu ga ik wandelen. Dank voor jullie aandacht, fijn. Moet je nou een zonnebril op Benthe als je naar de wc gaat?B)

Stien, goed idee meid, koop jij maar een mooie nieuwe rugzak.

Ja die Kerst en Nieuwjaarsborrels weet ik ook nog wel. ZUIPEN. hihi en dan ging ik mn zus midden in de nacht sentimentele smsjes sturen. (ik hou van je en dat soort dingen)En dan stuurde die sukkel eentje terug waardoor ik wist dat ze nog waker was en dan belde ik haar, smoorbezopen, op. Ff lekker lallen en brallen. Daarna ging ik knock uit slapen en lag zij de rest van de nacht wakker. Zielig he, hahahaha.

Ok, Bammetje gaan nu, die b*k van mij staat niet stil, figuurlijk dan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Visje,

Fijn dat je het nog droog houd. En ik hoop nu van ganser harte, dat je het gaat redden.
Heel veel succes en denk erom, een alcoholist is erg emotioneel en dat is een hele groooooootttttte
valkuil.
Doe met mij mee en neem die eerste niet vandaag.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu weer ff serieus en daarna ga ik echt...

Pippie, je schreef gister over een paniekaanval. En dat je berichten wilde wissen. Schaam je ajb niet.
Ik heb de afgelopen maanden een paar x 's nachts een paniekaanval gehad. Afschuwelijk vond ik dat. Ik dacht echt van: 'heb ik dat nou, die stoere Bam Bam:huh:
Dan lag ik veilig in m'n bedje, nix aan de hand en het vloog me naar mn strot. Het zweet brak me uit en ik probeerde mezelf te vertellen dat er niets an de hand was maar dat werkte niet zo goed. Ik had het gevoel dat 'ze' achter me aanzaten. Ik voelde m'n hart zo hard bonzen, vreselijk.
Het gaat weer over, weet ik inmiddels maar ik vond het zooo beangstigend, brrrr.

Ik vind het goed van je dat je steun zocht op het forum, echt waar. Hoop dat je nog een beetje geslapen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve BB,

Heeeeeerlijk he zonder kater, ik weet niet meer hoe dat voelt. Maar dat wil ik ook niet meer weten.
Het weer is hier in de Liemers, ook erg grijs. Ik word er niet erg vrolijk van, mnaar vanmiddag weer hardlopen en daar knap ik meestal weer van op.

Dus lieve BB, we gaan er weer voor.

Liefs :sun: Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denken jullie met dit weer ook wel aan onze gevederde vriendjes? Die helemaal zielig en koud op hun kale takjes zitten, verkleumd verlangend naar wat eten?
Ik heb zojuist brood en vogelzaad op het balkon gestrooid, lijk de heilige Franciscus wel. En wat daar op af komt, niet te geloven. Beren, wolven, antilopes, gieren.
Ik wens degenen die hun neuzen naar buiten steken heel veel winterplezier. Want het mag dan streng koud zijn en bij sommigen van jullie niet zo mooi sneeuwen, maar zo'n strak winterweertje heb je niet elke dag.
Helaas zit ik aan het werk, maar probeer er vanmiddag zeker ook nog van te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Pip, niet te pips vandaag toch? Heb jij een eekhoorn in de tuin? Zo ver ben ik nog niet, het blijft bij mussen, merels, roodborstjes en wat ander klein grut. Maar ik belde met de dame die op het huis van geliefde past en die vertelde dat er een haas in de tuin was geweest, en een fazant. Dat krijg ik binnenkort dus ook dagelijks te zien.
Hier blijft het maar sneeuwen, niet hard, maar van die gestage fijne vlokjes. Leuk om de voetstappen van je hond en de katten vermengd te zien met vogelstapjes.
Hoe is jouw nacht voor de houtkachel je bevallen? Of mag ik daar niet aan refereren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ik was ook al bij de dokter de psychiater dan en moest een paar kilo pammen halen om veilig de kerstdagen door te komen. Ben tenslotte twee weken bezigheidstherapeut voor Zoon en Dochter. Ik moet het wat rustiger aan doen..........????!?!?!?!?!?!?!!?!? Mijn bloeddruk is te hoog en daar heb ik al medicijnen voor dus.......

Na de Christmas Cake van Zoon géén gevulde eieren voor Dochter maar iets uit de winkel halen. We gaan zo. Ik neem mijn fietskar mee voor mijn medicatie :D.

Schaatsen van Zoon terug naar de winkel, ouwe kunnen regelen die worden nu geslepen (letterlijk) dus effe 45 fleuri terugvangen, mooi toch.

Laterssssssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje geef mij zo'n psych... I'm dreaming of a white x-mas.... Sterkte hoor. Tweede kerstdag ben ik hier niet, maar als je eerste af en toe even wat behoefte hebt aan uitingen, dan ben ik er voor je.

Ik heb een beetje een tic. Nou ja. Iedereen heeft een tic, maar ik durref niet op de fiets boodschappen te halen. Met die sneeuw, bedoel ik. Wat gek, wat een rare angsten kan je ineens krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip mijn vriend is zijn zoon aan het bezoeken, die kweekt ergens diep in Zuid-amerika kokosnoten en ananassen ofzoiets. Ik kreeg in ieder geval gisteren op de valreep wel een sms dat het daar bloedheet is.
En nu ga ik op de fiets, ik DOE het, niet bang zijn, wel potverdrie, ik moet toch vanavond iets te eten hebben, en de huisdieren ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee BB dat vind ik ook. Ik mag zelfs tegenwoordig met de auto naar de sportschool als het regent aardig hè van mezelf.....

En iederéén mag mijn psych hebben (het is een schat van een man) maar nemen jullie dan ook even de depressies en psychoses mee schattepetatten?

En eten, ach, Dochter heeft Kerstdiner met mini-tompoesjes (ipv gevulde eieren) ook best. En Zoon haalt maar een pizza en ik eet wel een boterham. Woooooeeeeeeaaaaaahhhhhhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Dankjewel. Ik wist wel dat jullie er waren.
Het was een kleine schrik van vorig jaar toen het zo sneeuwde en ik zo dronken was maar toch beslist nog wijn wilde gaan halen. Op de heenweg ging het nog, maar op de terugweg ben ik zo uitgegleden met al mijn flessen achterop. Wildvreemden hielpen mij op en ik brabbelde maar wat.
Dat kwam vandaag ineens weer terug. maar niks aan de hand, de koelkast is weer vol met lekkere dingen en de katjes kunnen gaan uitbuiken, en Max heeft weer een kluif.
Houtje, als het kon zou ik wat van je pijn willen delen, maar ik kan je alleen maar een grote :present: sturen. Misschien dat dat ook een heel klein beetje helpt.
En je weet wel dat ik een grapje maakte over jouw psych hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...